اضافه یا حذف گروه در ادوب کانکت
در مقاله ویرایش اطلاعات کاربران در ادوب کانکت بسیاری از تنظیمات را انجام دادیم .در این مقاله به اضافه یا حذف کردت گروه و افراد ان ، در این سیستم یادگیری میپردازیم .
اگر سرپرست باشید ، می توانید هم کاربران و هم گروه ها را به گروه اضافه کنید.
همچنین می توانید آنها را حذف کنید.
اعضا را به گروه اضافه کنید
در پنل مدیریتی ادوب کانکت ، روی مدیریت> کاربران و گروه ها کلیک کنید.
یک گروه را انتخاب کنید. نشانگر را روی سطر قرار دهید و روی نماد اطلاعات کلیک کنید
در صورت لزوم ، نام گروه را در قسمت جستجو تایپ کنید و
منتظر بمانید تا Adobe Connect گروه را در لیست قرار دهد.
روی دکمه مشاهده اعضای گروه کلیک کنید.
در لیست اعضای گروه احتمالی ، هر کاربر یا گروهی را که می خواهید به این گروه اضافه کنید به شرح زیر انتخاب کنید:
برای انتخاب چندین گروه ، Ctrl-click یا Shift-click را فشار دهید.
برای گسترش یک گروه برای انتخاب نام های جداگانه ، نشانگر را روی نام گروه قرار دهید و روی نماد پوشه کلیک کنید.
کاربران را انتخاب کنید. برای بازگشت به لیست اصلی ، نشانگر را بر روی یک سطح بالا قرار دهید و روی نماد برگرداندن کلیک کنید.
برای جستجوی کاربر ، نام کاربر را در قسمت جستجو تایپ کنید و منتظر بمانید تا Adobe Connect کاربر را در لیست قرار دهد.
افزودن را کلیک کنید.
برای حذف یک کاربر یا گروه از این پنجره ، آن را انتخاب کرده و روی حذف کلیک کنید.

حذف گروه در ادوب کانکت
روی برگه مدیریت در بالای پنجره Adobe Connect Central کلیک کنید.
نام گروه را انتخاب کنید و روی اطلاعات در پایین لیست کلیک کنید.
در صورت لزوم ، بر روی جستجو کلیک کنید و نام گروه را در جعبه متن جستجو وارد کنید تا نام در لیست قرار گیرد.
روی دکمه مشاهده اعضای گروه کلیک کنید.
در پنجره فعلی عضویت گروه ، هر کاربر و گروهی را که می خواهید از این گروه حذف کنید ، به شرح زیر انتخاب کنید:
برای انتخاب چندین کاربر یا گروه ، کنترل کلیک یا Shift کلیک را فشار دهید.
برای جستجوی نام در لیست ، روی جستجو در پایین پنجره کلیک کنید و نام را وارد کنید
روی حذف کلیک کنید.
یک گروه را حذف کنید
اگر سرپرست باشید ، می توانید هر گروهی را حذف کنید ،
به جز یک گروه داخلی. با حذف یک گروه ، اعضای جداگانه گروه حذف نمی شوند.
قبل از حذف یک گروه ، تأثیر را بر مجوزهای اعضا و سایر گروه ها در نظر بگیرید.
اگر گروه مجوز دسترسی به پرونده ها یا پوشه ها را در کتابخانه داشته باشد ، اعضای گروه دیگر نمی توانند به آن پرونده ها یا پوشه ها دسترسی پیدا کنند.
روی برگه مدیریت در بالای پنجره Adobe Connect Central کلیک کنید.
روی کاربران و گروهها کلیک کنید.
نام گروه را انتخاب کنید. (برای حذف همزمان بیش از یک گروه می توانید چندین گروه را با فشار دادن Control-click یا Shift-Click انتخاب کنید.)
در صورت لزوم ، بر روی جستجو کلیک کنید و نام گروه را در جعبه متن جستجو وارد کنید تا نام در لیست قرار گیرد.
در پایین لیست روی Delete کلیک کنید.
برای حذف گروه ، در صفحه تأیید ، روی Delete کلیک کنید ؛ برای لغو عملیات روی لغو کلیک کنید.
برای مشاهده ویدیوهای ادوب کانکت به اپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.
دیدگاه شما