بهترین روش پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن
در طی همه گیری بیماری کووید ۱۹، که مراکز اموزشی و تدریسی تعطیل شده اند، معلمان و دانش اموزان به بستر های اموزش انلاین روی اورده اند.و بستر اموزشی بیگ بلو باتن یکی از این زیرساخت های تخت وب میباشد
که تهران سرور ارائه دهنده و پشتیبان این سرویس است.
بهترین روش پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن

برای بهترین پشتیبانی کاربران در بستر اموزشی بیگ بلو باتن لازم است نکات زیر را بدانید و رعایت کنید:
- باید خاطر نشان شد همه دانشجویان به اینترنت قوی دسترسی نخواهند داشت. لطفاً هنگام طراحی دوره خود با فعالیتهای همزمان ، این مورد را در نظر بگیرید.
- کاربران را ترغیب کنید تا با نسخه جدید مرورگرهای Chrome یا Firefox ارتباط برقرار کنند.
- کاربران را به استفاده از هدست و میکروفون تشویق کنید ، نه از میکروفون لپ تاپ / رایانه.
- جلسه را زود باز کنید.
- اگر کلاس را ضبط می کنید ، به دانشجویان هشدار دهید. این کار باید از قبل و در ابتدای هر جلسه انجام شود.
- پیش از موعد ، راهنمایی و یادآوری برای شرکت کنندگان ارسال کنید.
- اوایل ترم جلسه اشنایی با قابلیت های برای استاد و دانشجویان در bigbluebutton ،داشته باشید تا دانش آموزان با این ابزار آشنا شوند.
- نحوه ورود دانشجویان را تنظیم کنید.
- طرح جلسه را با شرکت کنندگان مرور کنید ، و به آنها یادآوری می کنید که می توانند گپ بزنند یا برای طرح سوال دست خود را بلند کنندو از علائم و نشانه ها در بیگ بلو باتن استفاده کنند.
- یک اسلاید باز با دستورالعمل های تنظیم شده ایجاد کنید.
- از شرکت کنندگان بخواهید خود را معرفی کنند.
- برای اشتیاق دانش آموزان از نظرسنجی و شکلک استفاده کنید.
- یادتان باشد اگر دانشجویی به عنوان مجری معرفی شود ، برای استفاده از ابزارهای ارائه در bigbluebutton به پهنای باند اینترنت بیشتری نیاز دارد.
- لطفاً به بخش مورد نیاز پهنای باند این سایت پشتیبانی مراجعه کنید.
لازم به ذکر است بعد از رعایت نکات بالا اگر به مشکل یا سوال فنی برخوردید ،
میتوانید با مشاورین بیگ بلو باتن در ارتباط باشید.
دیدگاه شما