ارور صفحه سفید در ادوب کانکت و راه حل های برطرف سازی آن

صفحه سفید در ادوب کانکت
7 دیدگاه
30 آذر 1399

صفحه سفید در ادوب کانکت

این مقاله به بررسی ارور صفحه سفید در ادوب کانکت می پردازد. با توجه به محبوبیت بالای ادوب کانکت در انتخاب شدن به وسیله برگزارکنندگان کلاس های مجازی مسائل و مشکلات مختلف این نرم افزار کاربردی ممکن است بیشتر از سایر نرم افزارهای دیگر مشاهده شود. این خطا نیز مانند تمامی خطاهای ادوب کانکت که در مقالات گذشته بررسی نمودیم، قابل رفع بوده و راه حل برطرف سازی آن در زیر ارائه خواهد شد.

صفحه سفید در ادوب کانکت چیست؟

این خطا همانند ارور Not Found در ادوب کانکت اغلب حین ورود به کلاس به وسیله مرورگر رخ می دهد.
کاربران در هنگام ورود به کلاس به جای انتقال به جلسه کلاس مجازی با صفحه ای مشابه تصویر زیر مواجه
می شوند. به این خطا ارور صفحه سفید در ادوب کانکت می گویند.

 

صفحه سفید در ادوب کانکت

راه حل ارور صفحه روشن در ادوب کانکت چیست؟

برای حل این خطا می بایست در ابتدا حافظه کش مرورگر را پاکسازی نمود. پاکسازی کش در مرورگر دسکتاپ
و موبایل و همچنین پاک سازی کش اپلیکیشن ادوب کانکت به تفضیل در مقالات لینک شده توضیح داده
شده اند. اگر پس از پاکسازی مذکور همچنان این خطا را دریافت نمودیم نیاز به استفاده از مرورگری دیگر و یا
به روز رسانی نسخه فلش پلیر مرورگر فعلی و نصب جدیدترین نسخه از آن هستیم.

همچنین راه حل رفع کوتاه مدت اجرای ادوب کانکت از داخل مرورگر را نیز به شما معرفی می نماییم.
می توانید این کار را با افزودن کد ?launcher=false به URL کلاس انجام دهید (قبل از کلیک کردن بر روی آن).

صفحه سفید در ادوب کانکت

جمع بندی مقاله

در صورتی که حین ورود با مرورگر با صفحه ای سفید رنگ در نرم افزار کلاس مجازی ادوب کانکت مواجه
شویم تنها راه حل اصولی ممکن، به روز رسانی فلش پلیر مرورگرمان به جدیدترین نسخه موجود است.
جدیدترین نسخه موجود این نرم افزار را می توانید از سایت های مختلف عرضه نرم افزارهای مختلف، بارگیری
و نصب نمایید. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که اغلب هر مرورگری نسخه فلش پلیر مخصوص خود
را داراست. برای مثال فلش پلیر مرورگر Google Chrome و Opera بر پایه نسخه PPAPI است. همچنین
مرورگر Internet Explorer بر پایه نسخه ActiveX و مرورگر FireFox بر پایه NPAPI است.

 

دسته بندی‌ها:

درباره نویسنده

دیدگاه‌ها

  1. شروین

    با سلام و تشکر. این راه ها را رفتم باز هم درست نشد. جز اینکه کد ?launcher=false جواب داد. البته اونحا هم مشکل خودش رو داره توی بروزر و امکانات اپ ادوبی کانکت رو نداره. به نظرم باید راهکار دیگری یافت.

    1. برای حل این مورد میتوانید از پشتیبان مربوطه کمک بگیرید.



  2. حسین

    من هر کاری کردم نشد

    این? launcher=false را باید کجای کد url وارد کنیم؟؟

    1. باسلام. اگر مشکلتان حل نشده است به پشتیبان کلاس مجازی خود اطلاع دهید تا کلاس تست شود.


  3. سلام برای من در قسمت تنظیمات جستجوگر در پروکسی یک آی پی فعال شده بود اونو که غیر فعال کردم درست شد.

دیدگاه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *