⭐آموزش غیر فعال کردن منوی اطلاعات، برای کاربران

در این آموزش قصد داریم تا به نحوه غیر فعال سازی منوی تغییر اطلاعات در پنل مدیریتی ادوب کانکت، بپردازیم.

ابتدا وارد پنل مدیریتی شوید و در صفحه باز شده، از طریق منو سربرگ Administration (کادر قرمز رنگ) وارد پنجره مربوطه شوید. (مطابق با تصویر)

 

سپس در پنجره باز شده، در منوی پایینی، گزینه Compliance and Control (کادر سبز رنگ) را انتخاب کرده تا وارد پنجره مربوطه شوید. (مطابق با تصویر)

 

پس از ورود به منوی مربوطه، سربرگ Pods Management (کادر قرمز رنگ) را انتخاب کنید و تیک گزینه Disable Edit My Info menu item (کادر زرد رنگ) را بزنید. (مطابق با تصویر)

 

پس از انجام کارهای انجام شده، کاربران توانایی تغییر پروقایل کاربری خود را نخواهند داشت

موفق باشید

  • Email, SSL
  • 0 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

Related Articles

⭐ چطور در کلاس های مجازی مشکل فارسی نویسی را برطرف کنیم ؟

با سلام به مشترکین ارجمند تهران سرورهمانطور که مستحضر هستید حروف فارسی در ادوب کانکت در بخش chat...

⭐ چطور در کلاس مجازی خود نظر سنجی آنلاین برگزار کنیم ؟

سلام.در این آموزش قصد داریم یک نظر سنجی در کلاس مجازی یا آنلاین  ادوب کانکت خود راه اندازه...

⭐ چطور در AdobeConnect از کلاس مجازی خود فیلم برداری کنیم ؟

برای ضبط فیلم کلاس در نرم افزارAdobeConnect   لازم هست از منوی Meeting گزینه ی Record Meeting  را...

⭐ آشنایی اجمالی با محیط کلاس (بخش 2)

با سلام.در ادامه بخش قبلی  (  آشنایی اجمالی با محیط کلاس (بخش 1)  ) در این قسمت ادامه معرفی پنل...

⭐ آشنایی اجمالی با محیط کلاس (بخش 4)

در این قسمت بخش اخر معرفی پنل AdobeConnect را در خدمتتان هستیم بخش های قبلی این آموزش را میتوانید...

Powered by WHMCompleteSolution