آموزشسیپنلکنترل پنل ها

آموزش تغییر زبان سی پنل

چطور زبان سی پنل را تغییر دهیم؟

آموزش تغییر زبان سی پنل

کنترل پنل سی پنل یکی از محبوب ترین کنترل پنل های لینوکسی در دنیا محسوب می شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند هاستی را تهیه کنند که از این کنترل پنل استفاده می کند. رابط کاربری ساده، محیط کاربردی و سرعت بالا از جمله ویژگی هایی است که سیپنل را نسبت به رقبای خود برتر می کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پنل کنترل، پشتیبانی از تعداد زیادی زبان زنده در دنیا است. درست مانند کاری که وردپرس انجام می دهد و به فکر اکثریت زبان های دنیاست. ما چنین چیزی را در Cpanel نیز شاهد هستیم. از آن جایی که تهران سرور به جزئی ترین مسائل نیز می پردازد، قصد داریم در این مقاله تغییر زبان سی پنل را به صورت تصویری به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

چرا پشتیبانی از زبان های مختلف اهمیت دارد؟

در کنار قابلیت و ویژگی های مختلفی که کلیه محصولات در سطح وب دارند، پشتیبانی از زبان های مختلف نیز اهمیت ویژه ای دارد. چرا که با انجام این کار شما کاربران بیشتری خواهید داشت. قطعا تمام مردم جهان به زبان انگلیسی مسلط نیستند. استفاده از زبان های مختلف باعث می شود تا علاوه بر جذب کاربر بیشتر و احترام به آن ها، محصول کامل تری را ارائه کنید. سی پنل نیز از این رویه پیروی کرده است. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که Cpanel هنوز از تمام زبان ها پشتیبانی نمی کند. ولی قطعا در آینده ای نزدیک و با بروزرسانی های متعدد دایره پشتیبانی خود را گسترده تر خواهد کرد.

آموزش تصویری تغییر زبان سی پنل

همانطور که انتظار دارید زبان پیش فرض در کنترل پنل cpanel مانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر، زبان انگلیسی است. اما این کنترل پنل به دلایلی که در بالا ذکر کردیم، اجازه تغییر زبان را به شما می دهد. برای این کار کافی است وارد حساب کاربری خود در سی پنل شوید و پس از آن بر اساس آموزش تصویری تغییر زبان سی پنل تهران سرور ادامه دهید.

قدم اول

پس از ورود به حساب کاربری خود کافی است با اسکرول کردن موس به بخش PREFERENCES بروید. در این بخش با گزینه Change Language یا همان تغییر دادن زبان مواجه خواهید شد. آن را انتخاب کنید تا وارد صفحه جدیدی شوید. لازم به ذکر است که می توانید برای رسیدن به این گزینه از منوی بالا بر روی نام کاربری خود بروید و در زیر منوی باز شده گزینه Change Language را انتخاب کنید.

چطور زبان سی پنل را تغییر دهیم؟
چطور زبان سی پنل را تغییر دهیم؟

قدم دوم

پس از انجام مراحل بالا به هر شکل، وارد یک صفحه جدید می شوید. در این بخش باید به سراغ گزینه ی Select a Language بروید. در این جا یک منوی کشویی وجود دارد. با انتخاب این گزینه با خیل عظیمی از زبان های مختلف رو به رو می شوید. در این لیست می توانید زبان های مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از آن گزینه Change را بزنید تا تغییرات اعمال شود.

چطور زبان سی پنل را تغییر دهیم؟

جمع بندی

به همین سادگی می توانید زبان دلخواه خود را برای کنترل پنل سیپنل انتخاب کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید هاست سی پنل با فضای کافی و قیمت مناسب، می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. و برای کنترل بهتر روی سرویس خود، آموزش های بیشتری از سی پنل را در وبلاگ تهران سرور دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا