آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonکسب و کار

آموزش مجازی برای چه مشاغلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد؟

آیا آموزش مجازی در مشاغل نیز کاربرد دارد؟

آموزش مجازی برای چه مشاغلی مورد استفاده قرار می‌ گیرد؟

یکی از تصورات غلطی که پیرامون کلاس‌ ها و آموزش مجازی وجود دارد این است که این روش تنها برای بحث آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. و تنها کاربران آن مدارس و دانشگاه‌ ها هستند. اما باید گفت که پتانسیل‌ هایی که آموزش مجازی در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد چیزی فراتر از این‌ هاست. و کاربران در حوزه‌ های دیگر نیز می‌ توانند از این ابزار مفید در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند. شاید نمونه مناسبی که بتوان در این خصوص نام برد، استفاده از آموزش مجازی در مشاغل است. در این مقاله به این موضوع می‌ پردازیم که چه مشاغلی می‌ توانند از آموزش مجازی برای خود استفاده کنند. پس اگر شما هم در دوران پسا کرونا شغلی را اداره می‌ کنید که احساس می‌ کنید می‌توان آن را از راه دور نیز مدیریت کرد، حتما این مقاله را دنبال کنید. و با تهران سرور همراه باشید.

شرکت‌ ها، ادارات و سازمان‌ ها

بسیاری از مشاغل در کشور ما مبتنی بر اداره‌ ها و سازمان‌ های خصوصی و دولتی است. اصولا این نوع مشاغل علاوه بر کارهای اداری که معمولا نیاز به مراجعه حضوری دارند، جلسات متعددی را نیز در طول سال برگزار می‌ کنند. و درباره‌ ی اهداف، برنامه‌ ها و مسائل مختلف شرکت صحبت می‌ کنند. این جلسات از اهمیت بسیاری برخوردار هستند چرا که باعث پیشرفت کار آن‌ ها خواهد شد. اما ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از این سازمان‌ ها شد. حتی سرما و آلودگی در این روزها نیز چنین سرنوشتی را برای آن ها رقم می زنند. که به همین ترتیب جلسات نیز لغو شدند. با این وجود بسیاری از ادارات با استفاده از کلاس‌ های مجازی مثل ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن جلسات خود را به سادگی برگزار کردند و برنامه‌های خود را پیش بردند. البته ذکر این نکته لازم است که استفاده از آموزش مجازی برای برگزاری جلسات تنها محدود به دوران کرونا و تعطیلات اجباری نیست و بعد از رهایی از آن نیز می‌ توان در موارد متعددی از آن استفاده کرد.

آیا آموزش مجازی در مشاغل نیز کاربرد دارد؟

ویزیت بیماران

شیوع ویروس کرونا اتفاق ترسناکی در دنیا بود و بسیاری را محتاط تر از گذشته کرده است. بسیاری از بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و تحت درمان می‌ باشند. با این حال این ویروس تنها خطری نیست که مردم را تهدید می‌ کند و تنها بیماری نیست که مردم به آن گرفتار می‌ شوند. در حقیقت بسیاری از افراد در این دوران نیازمند پزشک در زمینه‌ های مختلفی هستند. بی شک بسیاری از بیماری‌ها نیازمند ویزیت حضوری است چرا که بدون معاینه تخصصی تشخیص بیماری ممکن نیست. اما بسیاری از پزشک‌ ها می‌ توانند به سادگی و با دیدن برخی از بیماری‌ ها آن‌ ها را تشخیص دهند. شما نیز اگر در جامعه پزشکی فعالیت می‌کنید می‌ توانید با راه اندازی یک کلاس مجازی به ویزیت از راه دور بیماران خود بپردازید و از شیوع بیماری کرونا پیشگیری کنید. این روش به خصوص برای روانشناسان و روانپزشکان مورد استفاده است چرا که صرفا صحبت و مکالمه تصویری در این نوع درمان لازم است.

گردشگری

تعطیلی‌ های گسترده در تمام دنیا ضربات سنگینی را به بسیاری از مشاغل وارد کرد که یکی از مهمترین آن‌ ها صنعت گردشگری بود. محدودیت‌ های مسافرتی و لغو پروازهای داخلی و خارجی به دلیل شیوع بیماری کرونا باعث شد تا رفت و آمد به شهرها و کشورها ممنوع شوند. و عملا در این دوران گردشگری معنایی نداشت. اما برگزاری تورهای مجازی می‌ تواند یک راه حل موقت برای مقابله با بحران کرونا باشد. در حقیقت شرکت‌ های توریستی و گردشگری می‌ توانند با استفاده از ابزارهای آموزش مجازی تورهای مجازی برگزار کنند و به صورت موقت شغل خود را سرپا نگه دارند. البته از این ویژگی می‌ توانید در آینده نیز استفاده کنید چرا که بسیاری از افراد نمی‌ توانند به دلایل مختلفی مانند مشغله‌ های زندگی و یا وضعیت اقتصادی به گردشگری بپردازند. در حقیقت شما می‌ توانید با ارائه این نوع گردشگری اقشار کم درآمد را نیز به شیوه نوینی راضی نگه دارید.

آیا آموزش مجازی در مشاغل نیز کاربرد دارد؟

حرفه‌های آموزشی

این روزها داشتن مهارت‌ های مختلف، در پیدا کردن شغل در بازار کار بسیار اهمیت دارد. هرچه فردی با مهارت‌ های گوناگون باشید و یا مهارتی را به طور تخصصی انجام دهید راحت تر می‌ توانید کاری را پیدا کنید. شاید تصور کنید در دوران کرونا و تعطیلی‌ های گسترده نمی‌توانید مهارتی را یاد بگیرید. بسیاری از مربیانی که تا پیش از این حرفه‌های خود را به دیگران به صورت حضوری آموزش می‌ دانند نیز به دلیل محدودیت‌ های گسترده نمی‌ توانند کسب درآمد کنند. اما چاره کار استفاده از آموزش مجازی و کلاس‌ های آن است. شما می‌ توانید با استفاده از این روش دوره‌ های خود را به صورت مجازی برگزار کنید. و به همین صورت کسب درآمد کنید. تفاوتی نمی‌ کند چه چیزی آموزش می‌ دهید! نقاشی، سفالگری، برنامه نویسی، بازیگری، زبان‌ های خارجی، فعالیت‌ های ورزشی و… همه و همه می‌ توانند در این بستر اجرا شوند.

جمع‌ بندی

همانطور که می‌ بینید این روش تنها مختص به فعالیت‌ های درسی نیست و می‌ توانید کسب و کار خود را نیز در آن به رونق بسیاری برسانید. در صورتی که شما نیز نیازمند چنین بستری برای کسب و کار خود هستید کافی است تا پلان ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن خود را انتخاب کنید و با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید. تا سرویس مورد نظر کلاس مجازی شما در صورت درخواست، به شکل کاملا فارسی شده تحویل داده شود. همچنین در صورت نیاز به آموزش‌ های کلاس آنلاین مجازی نیز می‌ توانید به کانال‌ ما در آپارات مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا