LMS سیستم مدیریت یادگیریآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

اتصال کلاس مجازی به LMS

چطور کلاس مجازی را به LMS متصل کنیم؟

اتصال کلاس مجازی به LMS

پیش از این در مورد کلاس مجازی و سیستم مدیریت یادگیری در سایت تهران سرور مقالاتی تفصیلی خدمت شما همراهان همیشگی ارائه دادیم. در ادامه سری مقالات آموزش آنلاین و LMS سایت، قصد داریم تا در این مقاله مزایای اتصال کلاس مجازی به سیستم مدیریت یادگیری را برای شما توضیح دهیم.

اگر جستجویی در سایت تهران سرور کرده باشید، در صفحه‌ی خرید LMS با سیستمی به اسم مودل/Moodle آشنا شده‌اید. مودل در واقع یک سایت آموزش آنلاین یا همان سیستم مدیریت یادگیری از راه دور (LMS) است. که امکان اتصال کلاس‌ های مجازی را برای کاربران خود فراهم می‌ آورد. به عنوان مثال اگر کلاس مجازی شما بر بستر Adobe Connect یا BigBlueButton یا دیگر حساب‌ های آموزش مجازی ایجاد شده باشد، می‌ توانید با استفاده از قابلیت اتصالی که مودل طراحی کرده است، کلاس‌ های مجازی خود را به LMS محبوب مودل متصل و تجربه دلنشینی را در کار با آن تجربه کنید.

فواید اتصال کلاس مجازی به سیستم مدیریت یادگیری

اما شاید در این بین برای شما سوالی پیش بیاید که مزایای اتصال کلاس مجازی به LMS چیست؟ ذیل این عنوان به بررسی برخی از مهم‌ ترین مزایای این کار می‌ پردازیم.

چطور کلاس مجازی را به LMS متصل کنیم؟

۱) تعامل بین شرکت‌کنندگان جلسات را افزایش دهید

با یکپارچه سازی و ادغام کلاس‌ های آنلاین خود با سیستم‌ های مدیریت یادگیری مانند مودل می‌ توانید سطح تعامل، مشارکت و همکاری کاربران را بالا ببرید. به عنوان مثال می‌ توانید با طرح پرسشنامه‌ هایی در حین جلسه به ارزیابی آن کمک شایانی کنید.

۲) ارتباط فوری، نظارت و تحلیل گسترده تر

یکی دیگر از مزیت‌ های اتصال بین کلاس‌ های مجازی و LMS مودل تقویت سطح ارتباطات و ارسال فوری پیام‌ ها است. همچنین با انجام این کار می‌ توانید بر کاربران و شرکت‌ کنندگان را به طور مستمر نظارت داشته باشید و عملکرد آن‌ ها را با استفاده از گزارش‌ های پیشرفته بررسی کنید.

۳) کنفرانس‌های صوتی و تصویری قدرتمند

یکی دیگر از امکانات اتصال کلاس مجازی به LMS، برخورداری از کنفرانس‌ های ویدیویی و صوتی است که با سرعت بسیاری خوبی صورت می‌ گیرد. شاید برای شمال سوال باشد چرا برای اینکار از نرم‌ افزارهای مخصوص اینکار مثل skype, Google Duo, Whatsapp و… استفاده نمی‌ کنیم؟ در جواب باید گفت که این سیستم‌ ها برخلاف نرم‌ افزارهای مذکور که صرفا برای برقراری تماس تصویری استفاده‌ می‌ شوند. مخصوص کارهای آموزشی طراحی شده‌ اند و به همین منظور سرعت بهینه‌ ای در انجام این فرایندها خواهند داشت. همچنین با برقرار اتصال بین کلاس و مودل می‌ توانید میزبان تعداد زیادی ازکاربران و دانشجویان خود باشید و آن‌ ها نیز بدون دردسر وارد کلاس‌ های مجازی شما شوند.

چطور کلاس مجازی را به LMS متصل کنیم؟

۴) قابلیت ضبط کلاس‌ها

با وجود همیشه در دسترس بودن کلاس‌ های مجازی، گاهی اوقات ممکن است نتوانید در جلسات آنلاین شرکت کنید. اما در صورت اتصال کلاس‌ های خود به ال ام اس مودل دیگر نگران این موضوع نباشید. چرا که این کار به شما اجازه ضبط و ذخیره سازی کلاس‌ های جامانده یا کلاس‌ هایی که نیازمند مرور هستند را می‌ دهد.

جمع بندی

بعد از آشنایی با مزایای اتصال کلاس مجازی به LMS، اگر قصد خرید LMS مودل با قابلیت اتصال به Adobe Connect و BigBlueButton را دارید، شرکت تهران سرور ارائه کننده حرفه‌ ای خدمات تحت وب و محیط‌ های آموزشی آنلاین آماده همکاری با شما می‌ باشد. کلیه سرویس‌های ارائه شده توسط مجموعه ما همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم حرفه‌ ای متخصصان ارائه می‌گردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا