آموزشمعرفی نرم افزار های مرتبط

ارسال امن اطلاعات با One-Time Secret

اطلاعات خود را با One-Time Secret امن ارسال کنید

ارسال امن اطلاعات با One-Time Secret

اطلاعات در عصر امروز اهمیت زیادی دارند. برخی از مدارک محرمانه ممکن است وضعیت کسب و کاری را دگرگون سازند. از این رو باید در حفظ و چگونگی نشر آن ها نهایت دقت و ایمنی را به خرج داد. استفاده از روش های مرسوم مانند ایمیل، پیامک، پیام در پیامرسان ها، پست و… این روزها چندان امنیت ندارند. چرا که ممکن است باعث لو رفتن، کپی شدن و دزدی آن ها توسط سوءاستفاده کنندگان شود. اما یک راه خیلی خوب و مدرن برای ارسال امن اطلاعات استفاده از لینک های رمزگذاری شده است. این لینک ها قابلیت نمایش محدود دارند و پس از مدت زمانی مشخص به صورت خودکار حذف می شوند. با تهران سرور همراه باشید تا با سرویس آنلاین One-Time Secret بیشتر آشنا شوید.

سرویس آنلاین One-Time Secret چیست؟

سرویس آنلاین One-Time Secret یک پروژه متن باز یا Open Source است که به کاربر اجازه می دهد با استفاده از رمزگذاری لینک خود را بسازد. این لینک قابلیت محدود سازی زمانی دارد. به عنوان مثال شما می توانید بگویید لینک شما بعد از یک روز به صورت خودکار حذف شود و هیچ اطلاعاتی را نمایش ندهد. اگر اطلاعات مهمی که قصد رد و بدل کردن آن را دارید سطح امنیتی بالایی نیاز دارد می توانید از مدت نمایش 5 دقیقه ای نیز استفاده کنید. همچنین می توانید از رمزهای پیچیده و سخت استفاده کنید تا امنیتتان افزایش یابد. مزیتی که این سایت دارد این است که اطلاعات شما در هیچ جایی ذخیره نمی شود و به هیچ عنوان قابل مشاهده برای بار دوم نیست. برای استفاده از این سرویس می توانید به عنوان کاربر ناشناس، کاربری رایگان و کاربری پولی ثبت نام خود را انجام دهید.

آموزش تصویری استفاده از سرویس آنلاین One-Time Secret

برای شروع کافی است به وب سایت One-Time Secret به آدرس onetimesecret.com وارد شوید. پس از بارگذاری کامل سایت شما با صفحه زیر مواجه می شوید.

آموزش تصویری استفاده از سرویس آنلاین One-Time Secret 1

در باکس اول که با عبارت Secret content goes here مشخص شده است می توانید اطلاعات محرمانه خودتان را وارد کنید. باکس زیری آن نیز با لیبل

آموزش تصویری استفاده از سرویس آنلاین One-Time Secret 2

در باکسی که با عبارت Share this link مشخص شده است لینک شما آماده است که می توانید آن را کپی و در هرجایی که می خواهید قرار دهید. گزینه Expires in نیز مشخص کننده عمر لینک امن شما است. اگر بخواهید لینک را از بین ببرید کافی است بر روی گزینه Burn this secret کلیک کنید. در صورتی که قصد دارید یک لینک امن دیگر بسازید نیز بر روی گزینه قرمز رنگ Create another secret کلیک کنید.

آموزش تصویری استفاده از سرویس آنلاین One-Time Secret 3

پس از کلیک بر روی لینک نیز به صفحه زیر منتقل می شوید. در این صفحه باید پسوورد مدنظر را وارد کنید تا اطلاعات برای شما به نمایش در بیاید. پس از آن در صفحه جدید اطلاعات مخفی قابل نمایش است. همچنین می توانید با کلیک بر روی Reply with another secret با پیام مخفی دیگری پاسخ فرد مورد نظر خود را بدهید.

آموزش تصویری استفاده از سرویس آنلاین One-Time Secret 4

جمع بندی

اگر امنیت اطلاعاتتان برایتان مهم است بهترین کار استفاده از این وب سایت است. اگر سایت یا نرم افزاری در این حوزه می شناسید با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا