آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

ای کامرس و فروشگاه اینترنتی چیست؟

ای کامرس چیست؟

ای کامرس و فروشگاه اینترنتی چیست؟

امروزه به دلیل مشغله‌های زیاد افراد، هزینه‌های زیاد رفت و آمد، سرعت بخشیدن به کارها و حتی تبل شدن انسان‌ ها، فروشگاه‌ های اینترنتی جایگاه ویژه‌ ای در زندگی افراد ایفا می‌کنند. بدون شک شما نیز تا به حال حداقل برای یک بار هم که شده از این فروشگاه‌ها اقلام مورد نظر خود را تهیه کرده‌ اید. اما آیا به طور کلی با ای کامرس e-commerce و فروشگاه‌ های اینترنتی آشنایی دارید؟ در این مقاله قصد داریم تا مفهوم ای کامرس و فروشگاه اینترنتی را برای شما توضیح دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

ای کامرس

ای کامرس به معنای صحیح، تجارت الکترونیکی می‌ باشد. البته این اصطلاح سال‌ هاست که به کار می‌ رود و تعاریف گوناگونی برای آن ارائه شده است. اما شاید بهترین و جامع‌ترین آن این باشد. تجارت الکترونیک به انجام مبادلات تجاری از طریق شبکه‌ های ارتباطی می‌ پردازد. این نوع از تجارت فعالیت‌ های گسترده‌ ای را مانند انتقال مبالغ به صورت آنلاین پشتیبانی می‌ کند.

فروشگاه اینترنتی

به بیان بهتر، فروشگاه‌ های اینترنتی شاخه‌ ای از ای کامرس هستند. که با استفاده از بستر وب سایت به فروش محصولات می‌ پردازند. گفتیم که امروزه کسب و کارهای زیادی در دنیای اینترنت و در بستر وب سایت‌ ها شکل گرفته‌ اند. همین امر به مرور و در طول زمان باعث پیدایش و شکل‌ گیری فروشگاه‌ های اینترنتی شد. بسیاری از فروشندگان با برپایی یک وب سایت، علاوه بر فروش حضوری و ارائه خدمات به مشتریان، به فروش اینترنتی نیز رو آوردند. و درآمد خود را چندین برابر سابق کردند.

ای کامرس چیست؟

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی

حذف مسیر: کافی است تا با یک دیوایس مانند لپ تاپ یا تلفن هوشمند به اینترنت متصل شوید. و از وب سایت مورد نظر خود خرید کنید. آن هم بدون این که از جای خود تکان بخورید.

آرامش بیشتر: برای رسیدن به یک فروشگاه و خرید از آن به صورت حضوری باید مسیر کم یا زیادی را طی کنید. در طول مسیر ممکن است با اتفاقاتی که موجب ناراحتی شما شود رو به رو شوید. یا با فروشنده بر سر قیمت توافق نکنید و یا هزار و یک اتفاق بزرگ و کوچک دیگر! اما در خرید اینترنتی این مشکلات وجودنخواهد داشت.

کاهش هزینه: با حذف رفت و آمد و همچنین داشتن آرامش بیشتر نسبت به خرید حضوری، هزینه‌ های شما نیز به پایین‌ ترین سطح خود می‌رسد.

قدرت انتخاب: وقتی وارد یک فروشگاه آنلاین می‌ شوید، با انواع و اقسام محصولات رو به رو می‌ شوید. و می‌ توانید از خیل عظیم محصولات، کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید و آن را سفارش دهید.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی

در عنوان پیشین درمورد مزایای خرید آنلاین صحبت کردیم. پیش از این نیز در وبلاگ از اهمیت وب سایت گفته بودیم. حال در اینجا به این سوال که داشتن یک فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات به صورت آنلاین چه ویژگی و مزایایی دارد پاسخ می‌ دهیم.

ای کامرس چیست؟

 جغرافیای بی معنی: با داشتن یک وب سایت فروشگاهی، دیگر جغرافیا برای شما معنایی ندارد. می‌ توانید محصولات خود را به هرجای این کره خاکی که بخواهید بفروشید و با همه جا در ارتباط باشید!

پول اجاره یا خرید ندهید: دیگر نیاز نیست که به دنبال جایی برای خرید یا اجاره و صرف هزینه‌ های سرسام آور املاک تجاری باشید! کافی است با پرداخت مبالغی اندک و ساخت وب سایت، فروشگاه مجازی خود را برپا کنید.

فروش بیشتر: 24 ساعت شبانه روز در هفته محصولات خود را بفروشید. حتی در روزهای تعطیل! به همین سادگی می‌ توانید درآمد خود را چندین برابر فروش به روش سنتی کنید.

کسب اعتبار: با فروش بیشتر و شناخته شدن بین کاربران دنیای اینترنت، برای خود و فروشگاه خود اعتبار کسب کنید که همین امر باعث فروش چندین برابر برای شما می‌ شود.

با مطالعه مطالب این مقاله، و مقالات دیگر تهران سرور، اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی برای خود را دارید اما دانش این کار را ندارید، کار خود را به ما بسپارید. شرکت تهران سرور، ارائه دهنده خدمات وب و طراحی سایت وردپرس در زمینه‌های مختلف و با برخورداری از تیم طراحی و پشتیبانی حرفه‌ ای، می‌ تواند انتخابی مطمئن و مقرون به صرفه برای شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا