آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین وب کم کلاس آنلاین چیست؟

بهترین وب کم کلاس آنلاین چیست؟

در آموزش به شیوه مجازی بر خلاف آموزش فیزیکی یا همان شیوه سنتی، دیگر خبری از ارتباط رو در رو وجود ندارد. در حقیقت دانش آموزان نمی توانند با معلم و همکلاسی های خود ارتباط چشمی داشته باشند. همین مسئله باعث شد تا بسیاری نقدهایی به آموزش آنلاین داشته باشند. اما از آن جایی که هر مشکلی راه حلی دارد، این مشکل نیز با استفاده از وب کم ها و ارتباط تصویری/مجازی بر طرف شد. با این حال تشخیص یک وب کم خوب برای آموزش مجازی سخت است. ما در تهران سرور قصد داریم تا ۸ تا از بهترین وب کم کلاس آنلاین را به شما در این مقاله معرفی کنیم تا ارتباطی با کیفیت تر داشته باشید. پس برای شناخت این وب کم ها با تهران سرور، پیشرو خدمات آموزش مجازی در ایران همراه باشید.

چرا از وب کم برای آموزش آنلاین استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد معتقدند که عدم ارتباط تصویری در آموزش مجازی باعث این می شود که در آینده روشی منسوخ شده شود. همچنین بسیاری می گویند اصلا نیازی به ارتباط تصویری نیست و با صوت می توان همه ی کارها را پیش برد که به نظر حرف کاملا اشتباهی است. بهترین راه برای حل این مشکلات و نزدیک تر شدن به تجربه تحصیل در محیط مدرسه و دانشگاه، استفاده وب کم برای کلاس آنلاین است. در واقع شما با کمک این ابزار یک خلاء بزرگ را جبران می کنید و باعث می شوید افراد و حاضران در کلاس تجربه ای نزدیک تر به کلاس حضوری را داشته باشند. داشتن یک وب کم خوب و با کیفیت نیز می تواند این تجربه را بهتر و بهتر کند که ما به معرفی بهترین های آن ها خواهیم پرداخت.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۸ وب کم کلاس آنلاین در بازار را به شما معرفی کنیم.

وب کم کلاس آنلاین Logitech C922

 Logitech C922
Logitech C922

لاجیتک را همه می شناسند. یکی از غول های تولید کننده لوازم جانبی کامپیوتر است که محصولات با کیفیت اما کمی گران قیمت را تولید می کند. یکی از بهترین محصولات این کمپانی وب کم Logitech C922 است. وب کمی که کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد و می تواند با کیفیت ۱۰۸۰p تصاویر را ضبط کند. میدان دید وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و تصاویر را بسیار زنده با رنگ های متنوع نشان می دهد. کیفیت این دوربین به قدری خوب است که بسیاری از یوتوبرها برای ضبط ویدیوهای خود از این محصول استفاده می کنند.

مزایا: میدان دید وسیع، وضوح بالا، عملکرد خوب در نور کم، دارای سه پایه
معایب: گران قیمت

وب کم کلاس آنلاین NexiGo AutoFocus

NexiGo AutoFocus
NexiGo AutoFocus

دومین نماینده در لیست ما، NexiGo AutoFocus نام دارد. این وب کم آنقدر میدان دید وسیعی در اختیار کاربر خود قرار می دهد که به گونه ای از دسته دوربین های شخصی خارج شده. Nexigo یک وب‌کم مقرون‌ به‌ صرفه است که راه‌ اندازی آن نیز آسان است. دوربین ۲ مگاپیکسلی آن با فوکوس خودکار و ویژگی ‌های بهبود چهره، ویدیوی خوبی را ارائه می‌ کند. این وب کم همچنین دارای یک میکروفون داخلی حذف نویز است که نویزهای محیط را در طول کلاس های آنلاین کاهش می دهد. این ویژگی ایده آل برای زمانی است که نیاز دارید صدای خود را ضبط کنید و در عین حال صداهای غیر ضروری پس زمینه را حذف کنید.

مزایا: میدان دید وسیع، دارای میکروفون حذف نویز، کیفیت تصویر خوب
معایب: عدم تنظیم وسعت و زاویه دید

وب کم کلاس آنلاین Vitade 1080P Streaming Cam

Vitade 1080P Streaming Cam
Vitade 1080P Streaming Cam

یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های این لیست قطعا این محصول Vitade است. علاوه بر کیفیت خوب ۱۰۸۰ دارای چراغ ال ای دی نیز می باشد. وب کم استریم Vitade گزینه ای عالی برای کسانی است که خواهان بهبود قابل توجهی از نظر نور، میدان دید و کیفیت تصویر هستند. با این حال کیفیت ساخت این وب کم چنگی به دل نمی زند و همین مسئله ارزش خرید آن را تا حدودی پایین می آورد.

مزایا: کیفیت ۱۰۸۰p، دارای چراغ ال ای دی، میدان دید خوب
معایب: کیفیت ساخت پایین، شکننده بودن

وب کم کلاس آنلاین IPEVO Ultra HD Document Camera

IPEVO Ultra HD Document Camera
IPEVO Ultra HD Document Camera

دوربین اسناد IPEVO Ultra HD تجربه یادگیری آنلاین شما را متحول می کند. این وب‌کم دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویر زنده با کیفیت فوق‌العاده بالا بگیرد و برای افرادی که نمایش‌ها یا کنفرانس‌های وب انجام می‌دهند عالی است. پایه قابل تنظیم و سر دوربین به شما امکان می دهد از کتاب ها، اسناد، پروژه های هنری یا خودتان عکس بگیرید. این وب کم دارای یک ویژگی فوکوس سریع است که برای معلمان هنر که نیاز به ایجاد آموزش های ویدیویی یا ارائه یک فرآیند هنری به صورت زنده دارند، عالی است. سنسور تصویر حتی در محیط‌های کم نور، کاهش نویز و بازتولید رنگ استثنایی را فراهم می‌کند. با این حال دوربین بسیار گران قیمتی به شمار می رود.

مزایا: کیفیت فوق العاده تصویر، کیفیت ساخت خیلی خوب، تنظیم پایه، عکس برداری از اسناد
معایب: بسیار گران قیمت، غیرقابل حمل

وب کم کلاس آنلاین Razer Kiyo Streaming Webcam

Razer Kiyo Streaming Webcam
Razer Kiyo Streaming Webcam

این دوربین جایگزین و رقیب اصلی لاجیتک C922 است. لاجیتک نمایه رنگ طبیعی تری دارد اما Razer Kiyo دارای نور LED داخلی است که برای آموزش آنلاین بسیار مفید است. با این حال از نظر کیفیت تصویر و ساخت چندان در حد لاجیتک نیست. با این حال اگر به دنبال وب‌کمی هستید که بتواند با وضوح ۱۰۸۰ ضبط کند و دارای نور LED داخلی باشد، این دوربین یک انتخاب عالی است.

مزایا: کیفیت ۱۰۸۰، نور ال ای دی داخلی
معایب: گران قیمت، رنگ های نه چندان طبیعی

وب کم کلاس آنلاین Microsoft Q2F LifeCam

Microsoft Q2F LifeCam
Microsoft Q2F LifeCam

این وب کم به دلیل فناوری TrueColor که حرکات صورت را ردیابی می‌کند و نوردهی را طوری تنظیم می‌کند که ویدیوهای شما واضح باشند، یک انتخاب محبوب برای آموزش آنلاین است. میدان دید ۷۵ درجه دارد و به راحتی می توان آن را به چپ یا راست چرخاند. با استفاده از فناوری Clear Frame در جای خود، تصاویری صاف با تصاویر دقیق را نیز ارائه می دهد. این دوربین دارای قابلیت فیلمبرداری عالی تا ۱۰۸۰ است اما برای تماس های ویدیویی با وضوح ۷۲۰ محدود است. میکروفون داخلی نیز دارد اما صدا مونو است و کمی نویز دارد. در حالی که می توانید حساسیت را از طریق لپ تاپ خود تنظیم کنید. به طور کلی میکروفون داخلی لپ تاپ شما احتمالا بهتر است.

مزایا: قیمت خوب، امکانات جالب و کاربردی، فیلمبرداری خوب
معایب: رنگ های متوسط، تعادل رنگ سفید و فوکوس خودکار، میکروفون داخلی نه چندان مناسب

وب کم کلاس آنلاین Logitech Brio

Logitech Brio
Logitech Brio

دومین نماینده از لاجیتک در لیست ما Logitech Brio است. این وب‌کم دارای فوکوس خودکار، تشخیص چهره است، می‌تواند با رزولوشن ۴k با ۳۰ فریم در ثانیه یا ۱۰۸۰p با ۳۰-۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. میکروفون ‌های دوگانه برای صدای خوب تعبیه شده است. دارای لنز با زاویه دید عریض داخلی و زوم دیجیتال ۵ برابری است. این یک وب کم گران قیمت و با ویژگی های غنی است که برای سازندگان محتوای حرفه ای طراحی شده است و شاید کمتر کسی برای برگزاری کلاس آنلاین به سراغ آن برود.

مزایا: کیفیت تصویر و صدا عالی، قابلیت ضبط ۴k، میدان دید با زاویه باز، عملکرد عالی در نور کم
معایب: خیلی خیلی گران قیمت است

وب کم کلاس آنلاین Jelly Comb 1080P Webcam

Jelly Comb 1080P Webcam
Jelly Comb 1080P Webcam

آخرین گزینه لیست ما نیز Jelly Comb 1080P Webcam است. این وب کم جایگزین خوبی برای لاجیتک C920 است. کیفیت ساخت خوبی دارد و تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰p ضبط می کند. صدای عالی، تنظیم نور خودکار و لنز زاویه باز را نیز ارائه می دهد. نکته جالب در مورد این دوربین این است که قابلیت اتصال و پخش دارد و نیازی به دانلود درایورها نیست.

مزایا: تمام ویژگی های C922
معایب: کیفیت فیلم و رنگ ها به وضوح C922 نیست.

جمع بندی

هر یک از این وب کم ها می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا