LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodleآموزشآموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

چرا کلاس مجازی از آموزش حضوری جذاب تر است؟

جذابیت های کلاس مجازی نسبت به آموزش حضوری

چرا کلاس مجازی از آموزش حضوری جذاب تر است؟

کلاس و آموزش حضوری قرن هاست که در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. متاسفانه برخلاف اکثر فعالیت های بشری که با پیشرفت تکنولوژی بهبود یافتند، آموزش حضوری به هیچ وجه پیشرفت خاصی نکرد. در حقیقت این شیوه سالیان سال است که به روشی متداول در تمام کشورها مورد استفاده می باشد. درست است که شیوه هایی سعی در ایجاد تنوع و بهبود آموزش حضوری داشتند. با این حال تفاوت چندانی در این سبک به وجود نیامد. تا زمانی که آموزش و کلاس مجازی به وجود آمد. به عبارت دیگر این شیوه نوین آموزشی باعث شد تا پس از سال های طولانی، سبک و شیوه آموزش دچار تغییر و تحولات زیادی شود. تغییراتی که با جذابیت های زیادی همراه بودند. در این مقاله قصد داریم جذابیت های کلاس مجازی نسبت به آموزش حضوری را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

استفاده از فایل های چندرسانه ای

جذابیت های کلاس مجازی نسبت به آموزش حضوری

شما در کلاس مجازی با انواع و اقسام فایل های چندرسانه ای سروکار دارید. از عکس و ویدیو تا متن و پی دی اف همگی در یک کلاس آنلاین حضور دارند. این مسئله علاوه بر جذابیتی که به همراه دارد، به دانش آموزان خصوصا دانش آموزان کم سن و سال کمک می کند تا با دنیای تکنولوژی بیشتر آشنا شوند. در واقع جنبه آموزشی در شیوه مجازی چندین برابر بیشتر از شیوه حضوری است که این مسئله یک امتیاز مثبت می باشد.

یادگیری از طریق دیوایس های مختلف

شما در شیوه یادگیری مجازی محدودیتی ندارید. در حقیقت کلاس مجازی شما قابل نصب و برگزاری در اکثر دیوایس های موجود هستند. کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی های هوشمند امکان نصب این نرم افزارها را در اختیار شما می گذارند. از این رو می توان گفت شما بدون هیچ محدودیت و با در دسترس ترین ابزارها نیز می توانید در کلاس های آنلاین خود شرکت کنید که این مسئله هم صرفه اقتصادی دارد و هم جذابیت ناشی از انعطاف پذیری.

حضور در کلاس از هر مکان و زمانی

جذابیت های کلاس مجازی نسبت به آموزش حضوری

یکی از مزیت های اصلی کلاس مجازی که جذابیت زیادی برای دانش آموزان دارد، امکان حضور در آن بدون جا به جایی های سرسام آور است. در واقع شما می توانید در خانه و از اتاق خود در هر زمانی که دوست داشته باشید در کلاس آنلاین خود حاضر شوید. آن هم بدون هیچگونه حرکت اضافی. چه چیزی از این مزیت جذاب تر؟ قطعا این روش نسبت به رفت و آمد برای حاضر شدن در کلاس حضوری بسیار بسیار راحت تر و در دسترس تر می باشد.

امکان تقویت مهارت خودآموزی

در دوره های آنلاین هیچ کس نیست که دانش آموز را مجبور کند آنلاین شود. مطالعه کند و یا سوال بپرسد. دانش آموز دوره آنلاین مسئولیت دوره تحصیل خود را بر عهده می گیرد. و تبدیل به فردی بالغ و مسئولیت پذیر می شود. که برای او یادگیری و موفقیت بسیار ارزشمند است. این شیوه یادگیری دانش آموز محور یا فعال نامیده می شود. که بسیار در راستای تقویت مهارت خودآموزی می باشد و ارزش درس را برای افراد بالاتر می برد. شیوه ای بسیار جذاب که قطعا در آموزش حضوری قابل دسترسی نیست.

مقرون به صرفه تر از آموزش حضوری

اوضاع اقتصادی روز به روز در حال بدتر شدن است. همین مسئله باعث می شود شما به دنبال کاهش هزینه های خود باشید. هزینه تمام شده کلاس های آنلاین به مراتب کمتر از هزینه کلاس های حضوری است. این مسئله باعث می شود تا جذابیت و محبوبیت کلاس مجازی نسبت به آموزش حضوری چندین برابر باشد.

جمع بندی

کلاس مجازی به شما امکانات فوق العاده ای می دهد. در نتیجه برای بسیاری از افراد نسبت به آموزش حضوری جذاب تر است. اگر به برگزاری کلاس مجازی علاقه مند شدید کافی است با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، نسبت به انتخاب پلان مورد نظر نرم افزارهای بیگ بلو باتن یا ادوب کانکت اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا