سخت افزارسرور اختصاصیسرور مجازیهاست

چرا قیمت خدمات هاستینگ شرکت های مختلف متفاوت است؟

دلیل تفاوت قیمت خدمات هاستینگ شرکت ها در چیست؟

چرا قیمت خدمات هاستینگ شرکت های مختلف متفاوت است؟

مسئله قیمت و قیمت گذاری یکی از مهم ترین بخش ها در تمامی مشاغل به شمار می رود. این مسئله در دنیای خدمات هاستینگ نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین مسائلی که پیرو بحث قیمت خدمات هاستینگ مطرح است، تفاوت قیمت گذاری شرکت های مختلف برای پلان های مشابه یا تقریبا مشابه است. این سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول می کند. سوالی که هنگام خرید کارشناسان ما با آن مواجه می شوند. در این مقاله قصد داریم تا علت این تفاوت قیمت خدمات هاستینگ توسط ارائه کنندگان مختلف را به شما بگوییم. اگر این سوال در ذهن شما هم وجود دارد با این مقاله تهران سرور همراه باشید.

تفاوت قیمت‌ گذاری خدمات میزبانی دلایل مختلفی دارد

بسیاری گمان می کنند که این تفاوت قیمت در راستای طمع و کسب سود برخی از شرکت ها است. نمی توان به طور کلی منکر چنین سیاستی شد. با این حال باید گفت خوشبختانه در این صنف چنین شرکت هایی بسیار نادر هستند. چرا که فهم مشتریان بالا است و افراد سودجو نیز نمی توانند به رقابت بپردازند. پس چرا این قیمت ها در پلان های یکسان، متفاوت هستند؟ به طور معمول دلایل معتبری برای بالا یا پایین بودن نسبی قیمت این خدمات وجود دارد. در ادامه قصد داریم تا به بخشی از این دلایل بپردازیم.

1. پشتیبانی

شاید بسیاری ندانند اما خدمات پشتیبانی تفاوت زیادی در قیمت گذاری دارند. ارائه پشتیبانی با کیفیت، آنی و مستمر به کاربران نیازمند به کار گرفتن نیروی پشتیبانی آموزش دیده و متخصص است. تشکیل چنین تیم قدرتمندی نیازمند صرف هزینه است که بسیاری از شرکت ها چنین هزینه ای را متحمل می شوند. در نتیجه قیمت تمام شده خدمات میزبانی آن ها با رقبایشان تفاوت عمده ای دارد.

2. ساختار میزبانی وب

بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و میزبانی، با دیتاسنترهای مختلفی قرارداد دارند. این قرارداد می تواند در قیمت نهایی محصول های مشابه تفاوت هایی ایجاد کند. هر یک از این دیتاسنترها خدمات مختلفی ارائه می دهند که در نتیجه قیمت متفاوتی را برای ارائه دهنده به همراه دارد. هر چه دیتاسنتر قدرتمندتر و بهتر باشد، طبیعی است که هزینه نهایی بیشتر شود.

دلیل تفاوت قیمت خدمات هاستینگ شرکت ها در چیست؟

3. قدرت سرور

عامل دیگر قدرت و سرعت سروری است که خدمات بر بستر آن ارائه می‌شوند. طبعا قدرت سخت افزاری سرور با قیمت آن ارتباطی مستقیم دارد که خود یکی از فاکتور‌‌های تعیین هزینه خدمات است. هرچه از سرور قوی تری استفاده شود، قطعا هزینه ها افزایش می یابد. طبیعی است که نسل های جدیدتر قیمت بیشتری در بازار دارند پس در نتیجه قیمت نهایی نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

4. تفاوت بازاریابی و مارکتینگ

بسیاری از شرکت ها سعی دارند در ابتدای مسیر قیمت های خود را در پایین ترین حد ممکن ارائه دهند. حتی برخی از آن ها سعی دارند برای شناخته شدن از سودهای خود صرف نظر کنند و در برخی موارد حتی ضرر ده باشند. اما این یک شیوه بازاریابی است که در موارد زیادی موفقیت آمیز نیز می باشد. همین تفاوت در بازاریابی و مارکتینگ می تواند باعث شود که قیمت خدمات هاستینگ با تفاوت هایی همراه باشد.

جمع بندی

دلایل دیگری هم برای این تفاوت در قیمت وجود دارند با این حال ما به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کردیم. در صورتی که قصد خرید خدمات میزبانی را دارید می توانید به تهران سرور اعتماد کنید. خدمات ما با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا