طراحی سایت و وردپرس

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت چه چیزهایی هستند؟

هزینه طراحی سایت چطور محاسبه می شود؟

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت

هرکسی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را داشته باشد، پس از مشخص کردن هدف خود و متقاعد شدن
برای طراحی یک سایت، به هزینه های آن نیز فکر می کند. در حقیقت افراد با توجه به بودجه خود و بازدهی که قصد
دارند به دست آورند به سراغ شرکت های طراحی می روند. با این حال هیچ قیمت ثابتی در طراحی سایت وجود ندارد
که این کار را برای مشتری تا حدی دشوار می سازد. در این مقاله قصد داریم تا عواملی که در هزینه طراحی سایت تاثیر
بسزایی دارند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در سفارش طراحی خود آن ها را مدنظر قرار دهید. اگر شما هم قصد دارید تا از هزینه های راه اندازی یک سایت باخبر شوید بهتر است با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

استاتیک یا داینامیک بودن وب سایت

به طور کلی سایت ها به دو شکل استاتیک (ایستا) و داینامیک (پویا) طراحی می شوند. وب سایت‌های استاتیک به صورت تک صفحه‌ای هستند و گاها به سایت‌های نمایشگاهی نیز معروفند. این سایت ها معمولا به وسیله کدهای HTML و CSS نوشته می‌شوند و پنلی به منظور ویرایش محتوا به صورت آنلاین در آن ها وجود ندارد. البته به این معنا نیست که نمی ‌توان سایت استاتیک را به روز رسانی کرد یا در محتوای آن تغییرات ایجاد کرد، اما برای این کار باید دانش کافی به برنامه نویسی و خصوصا زبان HTML داشته باشید. هزینه های راه اندازی سایت داینامیک شاید در ابتدا بیشتر از سایت استاتیک باشد اما در ادامه کاملا برعکس است چرا که تغییرات کوچک در سایت استاتیک نیز با هزینه همراه است.

سایت کدنویسی شده یا CMS

دو روش عمده برای راه اندازی سایت وجود دارد. کد نویسی و استفاده از CMS ها. در روش کد نویسی به دلیل آن که کدها به صورت اختصاصی نوشته می‌شوند و افراد می‌توانند تغییرات خاص خود را بر روی آن اعمال کنند. زمان مصرفی برای تهیه و ساخت این سایت‌ها بیشتر است و بسیار هزینه بر می باشند. در مقابل طراحی سایت با CMS مانند وردپرس در بازه زمانی کوتاهی انجام می شوند و هزینه بسیار بسیار کمتری دارند.

سایت کدنویسی شده یا CMS

استفاده از المان های گرافیکی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمام اصول طراحی را مانند یک سایت زیبا طی کرده باشید اما کار شما در نتیجه بسیار متفاوت به نظر برسد. دلیل عمده این اتفاق تفاوت های است که در المان های گرافیکی وجود دارد. در حقیقت بسیاری از آن ها از عناصر گرافیکی زیادی استفاده می کنند تا به زیبایی سایت خود بیافزایند. درست است که این عناصر باعث زیبایی می شوند و به کاربران کمک می کنند تا ارتباط بهتری با سایت شما برقرار کنند اما هزینه های زیادی نیز به بار خواهند آورد.

چند زبانه بودن سایت

بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که از دو یا چند زبان به صورت همزمان پشتیبانی می کنند و با کلیک بر روی زبان مورد نظر، کلیه اطلاعات سایت به زبان مقصد تغییر پیدا می کنند. از داین کار بیشتر در سایت های آموزشی و خبری استفاده می شود. به دلیل آن که این نوع از طراحی زمان بیشتری نیاز دارد و همچنین در بحث سئو نیازمند دقت بالایی است هزینه بیشتری نسبت به سایت تک زبانه دارد.

هزینه های مربوط به سئو و بهینه سازی

با طراحی سایت به هر شکلی کار شما تمام نمی شود و به نوعی تازه نقطه شروع برای کسب و کار شما تلقی می شود. برای آن که هزینه های طراحی سایت برگردد و بتوانید در تجارت اینترنتی خود به موفقیت برسید باید وب سایت خود را بر اساس الگوریتم های روز گوگل بهینه سازی کنید که به اصطلاح به این کار سئو گفته می شود. از آن جایی که سئو کاری تخصصی است بهتر است این کار را به تیمی متخصص در امور سئو بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه در جایگاه مناسب در حوزه کسب و کار خود قرار بگیرید.

هزینه های مربوط به سئو و بهینه سازی

جمع بندی

اگر توانایی ساخت و راه اندازی وبگاه را به هر دلیلی ندارید، نگران نباشید. تهران سرور آماده همکاری با شماست. تیم طراحی سایت وردپرس ما، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت سایتتان را راه اندازی می کنند و آن را به شما تحویل می دهند. در ضمن فراموش نکنید برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا