طراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

فاکتورهای موفقیت در طراحی سایت چه هستند؟

چطور با طراحی سایت موفق شویم؟

فاکتورهای موفقیت در طراحی سایت چه هستند؟

بدون شک هر سایتی که طراحی می‌کنید دلیلی جز موفقیت و رسیدن به خواسته‌های خود ندارید و برای موفق شدن در این مسیر باید عوامل بسیاری را مورد توجه قرار دهید. فاکتورهایی که بر روی مخاطبان شما تاثیر بگذارند و باعث جلب توجه آن‌ها به وبگاه شما شوند. در این مطلب قصد داریم تا این عوامل را که در موفقیت طراحی سایت شما کمک شایانی می‌کند را معرفی کنیم و آن‌ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

عوامل موثر در ایجاد موفقیت در طراحی سایت

عوامل موثر در ایجاد موفقیت در طراحی سایت

۱- کاربر را مجبور به فکر کردن نکنید

به عبارت دیگر شما باید سایتی طراحی کنید که در عین سادگی بتواند نیازهای کاربر را رفع کند. در واقع شما باید کاربر را از فکر کردن بر روی قسمت‌های مختلف سایت خودتان دور کنید تا تجربه خوبی را برای او به ارمغان بیاورید.

۲- صبر کاربر را لبریز نکنید

انسان‌های امروزی خصوصا کسانی که وقت زیادی را در دنیای مجازی سپری می‌کنند معمولا بی حوصله هستند و انتظار پاسخ سریعی را دارند. شما باید سایتی طراحی کنید تا در مدت زمان کمی به طور کامل بارگزاری شود.

۳- زیبایی را فراموش نکنید

اولین برخورد کاربران با سایت شما، ظاهر آن است. در حقیقت شما برای اینکه در همان ابتدای ورود کاربر را به سایت خود جذب کنید راهی جز طراحی یک ظاهر زیبا برای سایت خود ندارید.

۴- ویژگی‌های سایت را برجسته کنید

قاعدتا هر سایتی به منزله کار مشخصی راه اندازی می‌شود و به همین دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد داشت. بهتر است برای متمایز عمل کردن ویژگی‌های سایت خود را در معرض دید کاربران قرار دهید.

۵- از فونت‌های جذاب استفاده کنید

از فونت‌های جذاب استفاده کنید

یکی از کارهایی که می‌توانید سایت خود را زیبا سازی کنید و از یکنواختی خارج سازید، استفاده از فونت‌های مختلف و جذاب برای بخش‌های گوناگون وبگاه خود می‌باشد.

۶- طراحی ساده و مدرن را فراموش نکنید

طراحی‌های مدرن و امروزی به سوی سادگی پیش می‌روند و از پیچیدگی‌های گذشته دور می‌شوند. شما نیز برای موفقیت در طراحی وبگاه باید این نکته را رعایت کنید.

۷- از فضای سفید بهره ببرید

برخی از طراحان از فضاهای خالی سفید رنگ می‌ترسند و گمان می‌کنند باید به هر طریق آن‌ها را با المان‌های دیگر پر کنند. اما در راستای طراحی مدرن و ساده استفاده از رنگ سفید حتی یک ضرورت است!

جمع بندی

با رعایت همین عوامل ساده و کوتاه می‌توانید یک سایت خود برای خود یا دیگران طراحی کنید و در مسیری موفق قدم بردارید. اما اگر به طراحی سایت آشنایی ندارید و به آن نیازی مبرم دارید جای نگرانی نیست. کافی است کار خود را به تیم طراحی سایت و سئو تهران سرور بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، همراه با قیمتی مقرون به صرفه، سایت خود را راه اندازی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا