آموزشسئوطراحی سایت و سئوکسب و کارهاست

هاست ایران و تاثیر آن بر سئو

چرا هاست ایران بر سئو تاثیر دارد؟

هاست ایران و تاثیر آن بر سئو

هاست فضای میزبانی برای وب سایت شما است. به نوعی زیرساخت وب سایت شما همان هاست است. اگر از زیرساخت نامناسب استفاده کنید بدون شک تاثیرات منفی در سایت شما رخ می دهد. یکی از مهم ترین تاثیراتی که هاست می تواند بر سایت شما بگذارد، اثرگذاری بر روی سئو آن است. برخلاف تصور بسیاری از افراد که گمان می کنند هاست تاثیری بر روی سئو ندارد باید گفت که این تصور کاملا اشتباه است. در این مقاله قصد داریم هاست ایران و تاثیر آن بر سئو را بررسی کنیم. اگر شما هم می خواهید هاست مناسب تهیه کنید و سئو خوبی داشته باشید با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

هاست ایران چه تفاوتی با هاست خارج دارد؟

اگر مقالات ما را دنبال کرده باشید، احتمالا می دانید که چندباری به این مسئله به صورت گذرا اشاره کردیم. همانطور که نام این دو مشخص است تفاوت اصلی، موقعیت مکانی آن دو است. سرور و دیتاسنتر هاست ایران در داخل کشور است و زیرساخت های هاست خارج در کشورهایی به غیر از ایران واقع شده اند. با این حال این مسئله تنها یک مسئله جغرافیایی نیست و تفاوت های زیادی در عملکرد آن ها وجود دارد. هرچقدر فاصله و مسیر کمتر باشد، عملکرد و سرعت سایت بهتر خواهد بود چرا که لازم نیست برای دریافت و انتقال اطلاعات مسیر زیادی طی شود.

چرا هاست ایران بر سئو تاثیر دارد؟

به عبارت دیگر، سایت های ایرانی که از هاست ایران استفاده می کنند نسبت به سایت هایی که بر روی هاست خارج بنا شده اند، سرعت و عملکرد بهتری دارند. چرا که مسیر رفت و برگشت درخواست کوتاه تر است در نتیجه سرعت آن بیشتر می شود. در حقیقت سرعت پاسخ به درخواست بالاتر است و سرعت سایت نیز بیشتر می شود. این روزها هم که همه از سایت های پر سرعت استقبال می کنند. چه گوگل و چه بازدیدکنندگان همگی به دنبال سایتی سریع هستند. البته این نکته را فراموش نکنید که هر هاست ایرانی هم چنین سرعتی به شما نمی دهد! بلکه هاست با کیفیت مثل هاست ایران مجموعه تهران سرور است که سرعت سایت شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

هاست ایران چگونه بر سئو تاثیر می گذارد؟

حالا بهتر است به سوال اصلی بپردازیم که هاست ایران چگونه بر سئو تاثیر می گذارد. همانطور که گفتیم هاست ایران با کیفیت مانند هاست اشتراکی تهران سرور باعث افزایش چشمگیر سرعت سایت شما می شود. این مسئله این روزها یکی از فاکتورهای اساسی گوگل برای تشخیص کیفیت سایت است. همچنین یکی از مهمترین عوامل سئو نیز سرعت سایت می باشد. به عبارتی می توان با قطعیت گفت که اگر از هاست ایران برای سایت ایرانی استفاده کنید (البته به شرط استفاده از گزینه با کیفیت آن) سرعت سایت شما تا 5 برابر افزایش پیدا می کند. این در حالی است که اگر همان سایت را با یک هاست خارجی راه اندازی کنید، ممکن است در عامل سرعت کم بیاورید.

چرا هاست ایران بر سئو تاثیر دارد؟

گوگل سال ها است که به سرعت سایت ها اهمیت زیادی می دهد. کاربران اینترنت در سراسر دنیا نیز اهمیت زیادی به این موضوع می دهند. تا جایی که برخی آمارها اعلام کرده اند برخی از بازدیدکنندگان تنها 3 الی 5 ثانیه به سایتی برای بارگذاری و لود کامل فرصت می دهند! به عبارت دیگر سرعت سایت شما به رابط کاربری شما نیز مرتبط است. همچنین تاثیر مستقیم این مسئله بر روی سئو کاملا مشهود است. از آن جایی که گوگل به سرعت برای قرار دادن سایت ها در صفحات برتر اهمیت می دهد باید به این مسئله توجه زیادی داشته باشید.

چرا هاست ایران بر سئو تاثیر دارد؟

جمع بندی

اگر به دنبال هاست پر سرعت هستید تا سایتی سریع داشته باشید، پیشنها ما خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور. با خرید این هاست علاوه بر تجربه سرعت، تاثیر آن بر روی سئو را نیز درک کنید. هاست های اشتراکی تهران سرور با نازل ترین قیمت، بهترین کیفیت و بالاترین سطح امنیت با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران ارائه می شوند. در صورت تمایل به خرید هاست لینوکس ایران از مجموعه تهران سرور، کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا