آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

وب سایت آموزشگاهی لازمه یک آموزشگاه آنلاین

چرا آموزشگاه ها نیازمند وب سایت آموزشگاهی هستند؟

وب سایت آموزشگاهی لازمه یک آموزشگاه آنلاین

چند سالی است که بازار آموزشگاه های آنلاین بسیار گرم است. و با شیوع ویروس کرونا، طرفداران سبک آموزش مجازی نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرد. از این رو بسیاری از آموزشگاه های کشور یا به طور کلی به سمت آموزش آنلاین رفتند و یا در کنار آموزش حضوری به طور جدی به آموزش مجازی نیز پرداختند. با این حال به دلیل نو ظهور بودن این پدیده در کشور ما، شاید هنوز در ابتدای این مسیر باشیم. بسیاری تصور می کنند با خرید کلاس مجازی به سادگی می توانند دوره های آنلاین پیشرفته برگزار کنند. عده ای نیز تنها به طراحی مودل اکتفا کردند. اما کسانی که در کنار این ها از وب سایت آموزشگاهی استفاده می کنند. بازی در این زمین را برده اند. با تهران سرور همراه باشید تا بیشتر درباره وب سایت آموزشگاهی بدانید.

وب سایت آموزشگاهی چیست و چه تفاوتی با دیگر سایت ها دارد؟

احتمالا با خواندن این مقاله، این سوال در ذهن شما نقش می بنند که وب سایت آموزشگاهی چیست؟ اصلا چه تفاوتی بین وب سایت ها وجود دارد؟ باید بگوییم که هر وب سایتی برای هدفی مشخص و کاری معین طراحی می شود. به عنوان مثال شما نمی توانید از یک وب سایت خبری یا وبلاگی توقع فروش محصولات داشته باشید. اگر به دنبال خرید اینترنتی هستید باید از سایت فروشگاهی استفاده کنید. در حقیقت مبنا و هدف هر سایتی مشخص است و بر این اساس کارایی آن تعیین می شود. مبحث آموزش مجازی نیز یک فیلد و زمینه به خصوص است که دیگر مستقل شده و شاخه وب سایت آموزشگاهی را تشکیل داده است. پس در قدم اول متوجه تفاوت این سایت با سایر سایت ها شدیم.

مدت ها است که شیوه آموزش مجازی در دنیا به کار گرفته می شود. و در ایران به خصوص از سال ۹۸ تا امروز نیز استفاده از آن افزایش چشمگیری داشت. همین مسئله باعث ایجاد بازاری تازه و پر درآمد شد. هر آموزشگاهی برای موفقیت و نجات از ورشکستگی در دوران کرونا، به سمت آموزش آنلاین آمد. اما فقط تعداد کمی از آن ها بودند که موفقیت های ارزشمندی به دست آوردند. آن هایی که از قبل سایت آموزشگاهی داشتند و آن هایی که در این دوران به فکر طراحی سایت آموزشگاهی افتادند. به عبارت دیگر در کنار طراحی مودل و خرید کلاس مجازی، سایتی راه اندازی کردند و از یک پلتفرم و پکیج کامل آموزش آنلاین بهره بردند.

چرا آموزشگاه ها نیازمند وب سایت آموزشگاهی هستند؟

محتوای سایت آموزشگاهی چیست؟

هر سایتی از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر بخش یک نیاز مشخص کاربر را رفع می کند. وبسایت آموزشگاهی نیز به همین منوال است. عموما چنین سایت هایی به مباحث درسی و آموزشی می پردازند و خدمات آموزشگاه آنلاین خود را معرفی می کنند. معرفی دوره های آموزشی مجازی، ثبت نام آنلاین در کلاس ها، معرفی سرفصل های دوره و زمان بندی آن ها، فروش محصولات آموزشی، اخبار مربوط به آموزشگاه و… نیز همه و همه در چنین سایتی وجود دارند. با این حال مهم ترین بخش آن سامانه یکپارچه ای است که از اتصال سایت به کلاس مجازی (ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن) و سیستم مدیریت یادگیری (مودل) می باشد. مورد آخری که به آن اشاره کردیم، طراحی وب سایت آموزشگاهی تهران سرور است.

طراحی وب سایت آموزشگاهی تهران سرور چیست؟

تهران سرور به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات آموزش مجازی و پیشرو در این زمینه، یک پلن مخصوص برای آموزشگاه های آنلاین دارد. سایتی که ما برای شما طراحی می کنیم، قابلیت اتصال به کلاس مجازی و سیستم مدیریت یادگیری را دارد. با این قابلیت می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. و بازار را تصاحب کنید. دانش آموز وارد سایت شما می شود. از بخش خرید دوره، دوره آنلاین مورد نظر خودش را خریداری می کند. پس از ثبت نام و پرداخت مبلغ مورد نظر، به صورت خودکار به مودل انرول می شود. در آن جا می تواند برنامه درسی خود را مشاهده کند. و وارد کلاس مجازی ادوب کانکت شود. شما با این کار یک پلتفرم آموزش آنلاین قدرتمند خواهید داشت.

جمع بندی

از نظر تهران سرور، برای موفقیت در بازار آموزشگاه های آنلاین، باید برای آموزشگاه خود یک سایت آموزشگاهی راه اندازی کنید. علاوه بر این شما تبدیل به یک مدرسه آنلاین می شوید و بی نیاز از هر چیزی در این حوزه خواهید بود. تهران سرور با برخورداری از تیم طراحی حرفه‌ ای و با سابقه و همچینین پشتیبانی ۲۴ ساعته با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت‌ ها آماده همکاری با موسسات و آموزشگاه‌ ها می‌ باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    قیمت طراحی سایت متصل شونده به بیگ بلو باتن و ..چند است؟
    نحوه ارتباط با شما؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا