آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

وردپرس انتخاب اول وبمستران

چرا وردپرس اولین انتخاب مدیران سایت است؟

وردپرس انتخاب اول وبمستران

سیستم مدیریت محتوای وردپرس از سال 2003 تا به امروز که چیزی نزدیک به 20 سال از فعالیت آن می‌‌ گذرد، تبدیل به محبوب‌ترین روش برای راه‌اندازی وب سایت در میان کاربران اینترنت به خصوص مدیران سایت یا همان وب مستران شده است. تنوع و قدرت زیادی که وردپرس در اختیار کاربران برای طراحی و ساخت سایت و وبلاگ قرار می‌دهد بی نظیر است و همین مسئله باعث شده که این CMS به انتخاب اول برای راه‌اندازی سایت تبدیل شود. با این حال دلیل این اولین انتخاب بودن چیست؟ در این مقاله سعی داریم تا نیم نگاهی به این مسئله داشته باشیم و ۵ مورد را بررسی کنیم، پس با تهران سرور همراه باشید.

چرا وردپرس اولین انتخاب مدیران سایت است؟

اگر با 10 وب مستر صحبت کنید دست کم 7 الی 8 نفر آن‌ها برای راه‌اندازی و توسعه‌ی کسب و کار اینترنتی، استفاده از Wordpress را به شما توصیه می‌کنند. در حقیقت از نظر این افراد بهترین، ساده‌ترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای شروع و توسعه‌ی وب سایت استفاده از وردپرس است و دلایل محکمی هم دال بر استدلال خود دارند که در ادامه قصد داریم بیشتر آن‌ها را توضیح دهیم.

1- وردپرس کار را راحت کرده

وردپرس کار را راحت کرده

هدف از ساخت و توسعه‌ی وردپرس از همان ابتدا راحتی کار با وب سایت‌ها بود و هرچه گذشت تلاش تیمتوسعه دهنده آن نیز برای راحتی کار با آن افزایش پیدا کرد و در نهایت نسخه‌های اخیر به بازار عرضه شدند که واقعا معنای استفاده از پنل‌های وب سایتی را دگرگون ساختند. همین مسئله یکی از بزرگترین دلایلی است که مدیران وب سایت‌ها به سراغ وردپرس می‌روند. امکاناتی که وردپرس در اختیار شما می‌گذارد به کدنویسی و سختی‌های برنامه نویسی نیازی ندارد و شما با کمترین دانش می‌توانید با آن کار کنید فقط کافی است آموزش‌های لازم را ببینید.

2- با وردپرس به سادگی سایتتان را شخصی سازی کنید

یکی از مواردی که Wordpress را از سایر رقبایش در بازار سیستم‌های مدیریت محتوا متمایز می‌کند همین مسئله‌ی سفارشی و شخصی سازی وب سایت به دلخواه است. در حقیقت از آن جایی که این سیستم یک سیستم متن باز به حساب می‌آید شما با داشتن دانش برنامه نویسی و کدنویسی می‌توانید به سادگی هر بخشی را به دلخواه خود تغییر دهید. اما نگران نباشید اگر توانایی کدنویسی ندارید هم می‌توانید ظاهر و استایل سایت خود را به چیزی که می‌خواهید تغییر دهید. قالب‌های گوناگون و افزونه‌های فوق‌العاده کارآمدی در اختیار شما قرار دارد که به سادگی و با صرف کمی وقت و دقت به نتایج مطلوب خود خواهید رسید.

3- طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرای وردپرس

امروزه استفاده از ابزارهای همراه مانند موبایل‌های هوشمند، تبلت‌ها و لب تاپ‌ها بسیار رایج است. تا جایی که بر اساس آمارهای منتشر شده رسمی چیزی نزدیک به ۸۸ درصد جستجوها از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرند. اندازه مختلف صفحه نمایش‌های این ابزارها نیازمند این است که سایت شما کاملا با هر اندازه صفحه نمایشی سازگاری داشته باشد. یا به اصطلاح ریسپانسیو باشد. برای ساخت یک سایت ریسپانسیو با کدنویسی باید زمان زیادی را صرف کنید. و از کدهای مختلفی برای این کار استفاده کنید. اما وردپرس از بدو نصب این قابلیت را در کدهای خود دارد و با هر صفحه نمایشی در هر ابزاری سازگار است. به عبارت دیگر سایت وردپرسی شما در هر ابزاری به زیبایی و کارآمدی قابل نمایش است.

4- پشتیبانی وردپرس جهانی است!

پشتیبانی وردپرس جهانی است!

شاید یکی از قوی ترین دلایل وبمستران و مدیران سایت برای انتخاب وردپرس در دنیا همین امر باشد. همانطور که گفتیم این سیستم مدیریت محتوا یک سیستم متن باز و رایگان است. پس هر توسعه دهنده‌ای در دنیا می‌تواند آن را بهبود دهد و باگ‌های آن را رفع نماید. علاوه بر این جامعه آماری زیادی از این سیستم استفاده می‌کنند. و راه حل‌ مشکلات آن را در سطح اینترنت به اشتراک می‌گذارند. به عبارت دیگر شما هیچ مشکل غیر قابل حلی در دنیای وردپرس نخواهید داشت!

5- یک فروشگاه ساز قدرتمند

امروزه کسب و کارهای اینترنتی نقش پررنگی را در زندگی ما ایفا می‌کنند. و به همین منظور فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در پلتفرم‌های مختلف در حال فعالیت هستند و روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شه. توسعه دهنده‌های وردپرس نیز خیلی وقت است که اهمیت این مسئله را متوجه شدند و قابلیت فروشگاه شدن سایت وردپرس را با استفاده از افزونه‌ی ووکامرس برای کاربران فراهم کرده‌اند. در حقیقت شما با این افزونه می‌توانید یک فروشگاه قدرتمند و زیبا و کارآمد داشته باشید و کسب درآمد کنید.

جمع‌بندی

آیا همین 5 دلیل برای شما کافی نیست که یک سایت وردپرسی داشته باشید و کسب و کار خود را در بستر آن اداره کنید؟ اگر قصد راه‌اندازی یک وب سایت دارید می‌توانید با کارشناسان طراحی سایت وردپرس تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در مدت زمانی کوتاه سایت وردپرسی خود را تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا