آموزشآموزش های adobeconnect

آموزش سرور ادوب کانکت – پس از خرید سرور ادوب کانکت چه اقداماتی باید بکنیم ؟

آموزش سرور ادوب کانکت

شاید در نگاه نخست این تصور ایجاد شود که کار با سرور کلاسهای مجازی بسیار مشکل و طاقت فرسا هست. در این مقاله به طور خیلی ساده و کاربردی میخواهیم با ارائه آموزش سرور ادوب کانکت، با این نرم افزار محبوب آشنا شویم.

فرض میکنیم شما سفارش خود را ثبت کرده اید و
پس از مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی سرویس، اطلاعات لاگین به پنل خود را دریافت کرده اید.

در نتیجه مراحل زیر را طی میکنیم.

نحوه استفاده از سرور ادوب کانکت:

بطور کلی شما ۳ گام را میبایست انجام دهید :

  1. در گام نخست بایستی از مسیر Administration > User and Group > New User اقدام به اضافه کردن عضو و یا اعضای جدید کنید.
  2. در گام دوم شما میبایست از طریق مرورگر وارد پنل اصلی شده و از طریق مسیر Meeting > New Meeting اقدام به ساخت یک میتینگ کنید.
  3. در گام نهایی باید به کاربران خود در میتینگ های مورد نظر دسترسی دهید.
    برای این منظور میبایست مجددا وارد بخش تنظیمات میتینگ مورد نظر شده و از بخش Edit Participants افراد را به باکس سمت راست اضافه کنید.

 

اجاره سرور ادوب کانکت

 

تمامی این ۳ گام را در این آموزش های زیر به طور مفصل تر میتوانید مطالعه کنید :
چطور در پلانهای اختصاصی کلاس مجازی Adobe Connect بسازیم ؟

چطور در ادوب کانکت یوزر دلخواه بسازیم و به آنها نقش هایی مانند استاد ، دانشجو دهیم ؟

دقت نمائید که برای ورود به میتینگ های ایجاد شده میبایست از نرم افزار های زیر استفاده کنید :

دانلود نرم افزار Adobe Connect برای شرکت در کلاسهای آنلاین

نحوه ورود به کلاس انلاین Adobe Connect

 

برای آشنایی بیشتر و مشاهده بیشتر  آموزش سرور ادوب کانکت میتوانید به بخش آموزش ادوب کانکت مراجعه فرمائید.

شایان ذکر هست برای تهیه این سرویس میتوانید به صفحه اجاره کلاس مجازی مراجعه و پلان مورد نظر خود خریداری کنید.

سپیده آجرلو

مدیر بخش فروش و بازاریابی تهران سرور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا