آموزش های BigBlueButton

چرا بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس مجازی مناسب است؟

بیگ بلو باتن یکی از بهترین نرم افزارهای کلاس مجازی در ایران و دنیا

چرا بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس مجازی مناسب است؟

رشد کلاس های مجازی و آموزش از راه دور باعث شد تا شرکت های مختلف در این زمینه قدرت نمایی کنند و نرم افزارهای مختلفی را برای برگزاری کلاس مجازی ارائه کنند. البته این نرم افزارها چند سالی است که به فعالیت می پردازند اما دوران کرونا باعث شد تا پتانسیل آن ها بیش از پیش مورد توجه واقع شود. یکی از بهترین این نرم افزارها، بیگ بلو باتن است که به سادگی می توان در آن جلسات آموزشی و حتی وبینار را برگزار کرد. اما چرا باید بیگ بلو باتن را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم تا به شما ویژگی های فوق العاده این نرم افزار را معرفی کنیم پس با تهران سرور همراه باشید.

رابط کاربری ساده و آسان

رابط کاربری ساده و آسان بیگ بلو باتن

همانطور که احتمالا می دانید، پدیده کلاس مجازی و آموزش از راه دور در کشور ما تقریبا نو ظهور است. و مدت کوتاهی است که تحصیل در این بستر قدم برداشته است. از همین رو بسیاری از دانش آموزان و معلمان در استفاده از ابزارهای کلاس مجازی چندان تبحری ندارند و به دلیل عدم آشنایی آن ها با چنین مسائلی دچار سختی می شوند. اما نرم افزار بیگ بلو باتن به دلیل بهره گیری از رابط کاربری ساده مورد استقبال بسیاری قرار گرفته. کار کردن با این نرم افزار برای دانش آموزان و معلمان بسیار آسان است و بعد از گذراندن یک دوره آموزش کوتاه مدت به تمام امکانات آن مسلط خواهند شد.

امکانات و قابلیت های متنوع

بیگ بلو باتن برای نرم افزار کلاس مجازی خود امکانات و قابلیت های زیادی تعبیه کرده است. در حقیقت هر کسی در کلاس مجازی خود به آپشنی نیاز داشته باشد می تواند آن را در این اپلیکیشن پیدا کند و کار خود را پیش ببرد. اگر نیاز به اشتراک گذاری فایل های مختلف داشته باشید می توانید به سادگی این کار را انجام دهید و فایل های متنوع مانند تصاویر، ویدئو و pdf را با دیگر حاضران به اشتراک بگذارید. قابلیت های تخته وایت برد، ضبط کلاس به صورت صوتی و تصویری، پادهای گفتگو و پرسش و پاسخ، نظرسنجی، اشتراک گذاری صفحه نمایش، استفاده همه حاضران از وب کم و… تنها بخشی از قدرت این نرم افزار را نمایش می دهد.

سبکی و سرعت

سبکی و سرعت بیگ بلو باتن

اصولا نرم افزارهای کلاس مجازی سنگین اجرا می شوند و همچنین نیازمند پهنای باند زیادی هستند. اما بیگ بلو باتن نسبت به رقبای خود از حجم کمتری برخوردار است و برای اجرای آن نیز به پهنای باند مناسب تری نیاز دارید. تمام این ها باعث می شود تا در نهایت سرعت نرم افزار نیز سریع تر باشد و در هنگام برگزاری کلاس سریع بودن آن را حس کنید. این ویژگی به شما کمک می کند تا کلاس های مفیدی را به حاضران ارائه دهید.

متن باز بودن

بیگ بلو باتن بر خلاف یکی از رقبای قدرتمند خود یعنی ادوب کانکت به صورت سورس باز یا متن باز به کاربران ارائه می شود. در حقیقت شما در هنگام استفاده از ادوب کانکت اختیار عمل چندانی برای شخصی سازی ندارید و هر دسترسی که به شما داده شده در چارچوب نرم افزار ادوب کانکت است. اما در بیگ بلو باتن شما اجازه جزئی ترین تغییرات را خواهید داشت و می توانید نسخه ای منحصر به فرد برای خود طراحی کنید. این ویژگی نشان دهنده انعطاف پذیری این نرم افزار است.

جمع بندی

اگر به دنبال تحصیل و تدریس مجازی به صورت درست و صحیح آن هستید بهترین کار استفاده از پلتفرم و نرم افزارهای کلاس مجازی است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید با مجموعه تهران سرور پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی همکاری کنید. شما می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا