آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

شرکت در کلاس آنلاین یوگا

با نرم افزارهای کلاس مجازی، در کلاس آنلاین یوگا شرکت کنید

شرکت کلاس آنلاین یوگا

یکی از مشکلات انسان های امروزی مشغله زیاد و کمبود وقت است. از این رو بیشتر وقت ما صرف کار کردن و دغدغه های مادی می شود. به همین دلیل است که وقت زیادی برای ورزش و تفریح باقی نمی ماند. وقتی به خانه بر می گردیم، خستگی اجازه رفتن به باشگاه برای سلامتی را نمی دهد. از این رو ورزش در خانه یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. یکی از محبوب ترین ورزش ها در دنیا یوگا است که به حفظ آرامش شما نیز کمک زیادی می کند. اگر به این ورزش علاقه دارید ولی نمی توانید در کلاس های حضوری شرکت کنید، بهتر است به سراغ کلاس آنلاین یوگا باشید.

آیا کلاس آنلاین یوگا برگزار می شود؟

آیا کلاس آنلاین یوگا برگزار می شود؟

در دوران کرونا اکثر فعالیت های انسان دچار تغییرات گسترده شد. اکثر باشگاه های ورزشی تعطیل شدند و یا فعالیت خود را به طرز چشمگیری محدود ساختند. بسیاری از افراد نیز برای در امان ماندن از این بیماری ترجیح دادند در خانه ورزش کنند. به همین دلیل بسیاری از مربیان ورزشی و باشگاه ها به فکر برگزاری کلاس ورزش آنلاین افتادند. در همین حین بود که کلاس آنلاین یوگا و دیگر ورزش ها نیز شروع به کار کردند. کافی است با یک جستجوی کوچک در سطح اینترنت به کلاس مجازی یوگا مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

برای برگزاری کلاس آنلاین یوگا به چه چیزی نیاز داریم؟

اگر شما یک مربی یوگا هستید و یا باشگاهی برای این ورزش را اداره می کنید، می توانید مشتریان بیشتری با آموزش مجازی جذب کنید. برای برگزاری کلاس آنلاین یوگا کافی است یک سایت راه اندازی کنید. در این سایت افراد اقدام به ثبت نام در کلاس شما می کنند. می توانید برای مدیریت بهتر سایت و کلاس ها از LMS مودل در کنار سایت نیز استفاده کنید. پس از آن نیازمند پلتفرم آموزش مجازی و نرم افزارهای آن مانند ادوب کانکت و بیگ بلو باتن هستید. این نرم افزارها قابلیت تماس ویدیویی و زنده را دارند که کاملا برای برگزاری کلاس مجازی یوگا مناسب هستند.

مزایای کلاس آنلاین یوگا چیست؟

شاید از خودتان بپرسید با فروکش کردن ویروس کرونا چه نیازی به برگزاری کلاس مجازی یوگا و شرکت در آن است. در حقیقت باید گفت فعالیت و آموزش مجازی تنها مختص به دوران بحران مانند کرونا نیست. این سبک و شیوه آموزشی می تواند در شرایط عادی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این شیوه به خصوص برای انسان پر مشغله نسل حاضر بسیار کارآمد است. در ادامه به معرفی برخی از مزایای این کلاس های مجازی و آنلاین می پردازیم.

آموزش بدون محدودیت

برگزاری کلاس آنلاین شما را محدود به یک منطقه و شهر نمی کند. فرض کنید در شهر کوچکی زندگی می کنید. قاعدتا پیدا کردن باشگاه یوگا در شهرهای کوچک سخت است. این مسئله برای مربی و باشگاه های شهرهای کوچک نیز صادق است. چرا که آن ها به دنبال مشتریان بیشتری هستند. به همین دلیل باید این محدودیت های فیزیکی را از میان برد. با استفاده و برگزاری کلاس مجازی یوگا یا هر ورزشی بدون محدودیت تدریس کنید و آموزش ببینید.

مزایای کلاس آنلاین یوگا چیست؟

زمان شما را اشغال نمی کند

یکی از اصلی ترین مشکلات ما همانطور که گفتیم، کمبود وقت به دلیل مشغله زیاد است. بهترین کار این است که غرق این دنیا نشویم و تمام وقت خود را صرف کار نکنیم. از این رو باید به ورزش و به خصوص ورزش های آرامش بخشی مانند یوگا رو آوریم. اما شاید وقت ثبت نام در باشگاه را نداشته باشیم. ولی قطعا کلاس آنلاین یوگا می تواند در فعالیت های ما تغییرات چشمگیری حاصل کند. کلاسی که مانند کلاس حضوری وقت شما را اشغال نمی کند.

جمع بندی

کلاس مجازی این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده و طرفداران زیادی در ایران و حهان دارد. از طریق این کلاس ها می توانید هزینه های خود مانند هزینه رفت و آمد را به طرز چشمگیری کاهش دهید و از شیوع بیماری های مسری مثل کرونا و آنفولانزا نیز به شدت جلوگیری کنید. اگر شما هم قصد راه اندازی دوره های آنلاین ورزشی با استفاده از کلاس مجازی ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن را دارید، می توانید با کارشناسان و مشاوران تهران سرور، برترین ارائه دهنده خدمات آموزش آنلاین تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا