آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

۵ اشتباه کارفرمایان در سفارش طراحی سایت

اشتباهاتی که کارفرمایان در سفارش سایت انجام می دهند

۵ اشتباه کارفرمایان در سفارش طراحی سایت

این روزها بازار طراحی سایت خیلی داغ است و بسیاری از کسب و کارها قصد ورود به تجارت الکترونیک را دارند. به همین دلیل کارفرمایان بسیاری به سمت شرکت های طراحی سایت و طراحان فریلنسر وب سایت جذب شده اند و از آن ها طلب وب سایت می کنند. با این حال بسیاری از این افراد به دلیل عدم آشنایی با وب سایت و دنیای تجارت الکترونیک توقعات اشتباهی دارند و درخواست های عجیب و غریبی در خصوص طراحی سایت دارند. در این مقاله قصد داریم تا به ۵ اشتباه آزاردهنده کارفرمایان در سفارش طراحی سایت بپردازیم که هم برای خودشان مشکل ساز است و هم برای طراح سایت. پس با تهران سرور همراه باشید.

۱- به دنبال طراحی سایت ارزان قیمت هستند

گشتن به دنبال پایین ترین قیمت هر چیزی یکی از ویژگی های بارز انسان ها است. همه ما قصد داریم با پرداخت کمترین هزینه بهترین کیفیت را داشته باشیم ولی امروزه این اتفاق چندان دست یافتنی نیست. یکی از اشتباهات کارفرمایان در برون سپاری پروژه های خود به طراحان سایت، تلاش برای پیدا کردن ارزان ترین طراح و دریافت بهترین خروجی است. اما این یک اشتباه است چرا که در دنیای طراحی سایت شما به میزان هزینه ای که می کنید، امکاناتی نیز دریافت خواهید کرد و هر چقدر به دنبال کاری ارزان قیمت باشید با کیفیتی پایین و امکاناتی محدود مواجه خواهید شد. هزینه طراحی وبسایت تاثیر مستقیمی بر خروجی دارد.

اشتباهاتی که کارفرمایان در سفارش سایت انجام می دهند

۲- کارفرما اطلاعات مورد نظر را به طراح نمی دهد

ما برای این که بدانیم کارفرما به دنبال چیست و از ما چه می خواهد باید اطلاعاتی از او کسب کنیم و چک لیستی برای این کار فراهم کنیم. با این حال تجربه نشان داده بسیاری از کارفرمایان ناآشنا این کار را یا انجام نمی دهند و یا به شکلی سطحی آن را بیان می کنند. کارفرمایان باید اطلاعات درستی از کسب وکار خود، آن چیزی که دقیقا به دنبال آن هستند و برنامه بلند مدتی که برای استفاده از سایت دارند را به طراح سایت ارائه دهند تا دقیقا به نتیجه مطلوب خودشان برسند. اما متاسفانه معمولا این کار را نمی کنند و توقع دارند طراح همه کار را به درستی انجام دهد.

۳- به دنبال دیدار حضوری با طراح سایت هستند

متاسفانه با وجود پیشرفت های تکنولوژی و همچنین فناوری های مخابراتی و وجود زیر ساخت های ارتباطی به صورت آنلاین و مجازی، بسیاری از افراد می خواهند برای سفارش طراحی وب سایت خود به صورت حضوری با شما ملاقات کنند. این کار نیز یکی از آزار دهنده ترین کارهایی است که ممکن است صورت بگیرد. کارفرمایی که قصد سفارش وب سایت دارد یقینا می داند که محیط فعالیت آن اینترنت است و یک جای کاملا مجازی است که عمده فعالیت آن حضوری نخواهد بود از این رو باید آمادگی خود را جهت استفاده از محیط مجازی به دست آورند.

اشتباهاتی که کارفرمایان در سفارش سایت انجام می دهند

۴- عدم اعتماد به طراح سایت و دانش او

قطعا همه ما دل خوشی نخواهیم داشت اگر کسی مهارت ما را زیر سوال ببرد. و آن هم کسی باشد که با میل باطنی خودش برای برون سپاری پروژه نزد ما آمده است. اگر در طراحی وبسایت متخصص نیستید و یا دید کاملی از آن ندارید بهتر است به طراح سایت و یا شرکتی که به آن سفارش دادید اعتماد کنید. این کار به شما کمک می کند تا به پروژه و خروجی دلخواه خود خیلی زودتر برسید. در صورتی که بازهم اعتماد کاملی ندارید می توانید از طراحان سایت حرفه ای جهت مشاوره کمک بگیرید.

۵- کپی از وب سایت رقیبان و تکرار آن

متاسفانه بسیاری از کارفرمایان موفقیت همکاران و رقیبان هم صنف خود را در طراحی وبسایت و کسب و کار اینترنتی می بینند. و می خواهند همان فرمول را دوباره تقلید کنند. این یک اشتباه بزرگ هم برای کارفرما است و هم برای طراح سایت. چرا که یک فرمول موفق همیشه در طراحی وبسایت جواب نمی دهد. و ممکن است همین دلیل زمین خوردن کسب و کار شما باشد. همچنین کپی کردن از شیوه دیگران ممکن است شما و طراح سایت را به مقلد بودن متهم کند. که این مسئله برای اعتماد و اعتبار سایت شما به هیچ وجه مناسب نیست.

اشتباهاتی که کارفرمایان در سفارش سایت انجام می دهند

جمع بندی

اگر به دنبال یک همکاری بدون دردسر هستید، می‌ توانید طراحی وبسایت خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه‌ تهران سرور  بسپارید. پشتیبانان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای سفارش طراحی وبسایت وردپرسی می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید. و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید. و در کمترین زمان ممکن وب سایتی با کیفیت تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا