طراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

۵ نکته مهم و کاربردی برای راه اندازی سایت وردپرسی

برای راه اندازی سایت با وردپرس به این ۵ نکته توجه کنید

۵ نکته مهم و کاربردی برای راه اندازی سایت وردپرسی

این روزها استفاده از وب سایت ها به خصوص سایت های وردپرسی رشد چشمگیری دارند و تقریبا هر کسب و کاری که قصد پیشرفت و چندین برابر کردن سرمایه ی خود را دارد به دنبال راه اندازی یک سایت برای خود می باشد. همانطور که می دانید روش های گوناگونی برای راه اندازی یک سایت وجود دارد که محبوب ترین آن ها استفاده از سیستم تولید محتوای وردپرس است. در این مقاله قصد داریم تا ۵ نکته مهم و کاربردی برای راه اندازی سایت وردپرسی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک را به شما معرفی کنیم. اگر قصد راه اندازی سایت وردپرسی دارید با تهران سرور همراه باشید.

۱- برای سایت وردپرسی خود هاست مناسب تهیه کنید

یکی از مهم ترین مواردی که برای راه اندازی هر سایتی باید به آن توجه کنید هاست یا همان فضای میزبانی است. در حقیقت وب سایت شما بر روی این فضا پیاده می شود و بدون وجود آن امکان راه اندازی را ندارید. شرکت های بزرگ و کوچکی در ایران هاست ارائه می دهند اما شما باید در انتخاب یک سرویس هاستینگ مناسب مواردی مانند اعتبار و تجربه مجموعه، قیمت، پشتیبانی، میزان فضایی که در اختیار دارید و… را مد نظر داشته باشید. همچنین پیشنهاد می کنیم اگر قصد راه اندازی سایت وردپرسی را دارید بهتر است از هاست وردپرس تهران سرور که برای این CMS بهینه سازی شده است استفاده نمایید.

برای راه اندازی سایت با وردپرس به این ۵ نکته توجه کنید

۲- قالب مناسبی انتخاب کنید

یکی از مسائلی که در جذب کاربران از اهمیت به شدت زیادی برخوردار است، ظاهر هر سایت است. در حقیقت اولین برخوردی که بازدیدکنندگان با سایت شما دارند، ظاهر آن است. شما باید قالب مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید و نکات مهمی را برای انتخاب خود لحاظ کنید. سبکی، زیبایی، سادگی، کارآمدی، مدرن بودن، کاربرپسند بودن و… از جمله ویژگی های یک قالب وردپرس خوب است. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید، امکان شخصی سازی هر قالب است. هر چه قالب دست شما را برای این کار بازتر بگذارد می توانید تغییرات دلخواه خود را انجام دهید.

۳- از افزونه های سئو استفاده کنید

برای سئو یا بهینه سازی سایت تان نیاز به افزونه ای دارید که در این مورد شما را همراهی کند. افزونه های سئوی مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را دانلود و نصب کنید. اما پیشنهاد تهران سرور برای بهبود سئو سایت شما، استفاده از افزونه سئوی حرفه ای Yoast SEO است. این افزونه و افزونه های مشابه به شما کمک می کنند تا سئو بهتر و قوی تری داشته باشید تا در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. به عبارت دیگر استفاده از افزونه سئو کار بهینه سازی محتوا را برای تان بسیار آسان خواهد کرد.

۴- تصاویر و ویدئوهای خود را بهینه سازی کنید

استفاده از محتوای بصری یکی از بهترین راه ها برای جذاب تر شدن وب سایت و همچنین در پی آن جذب مخاطب است. پیشنهاد می کنیم از تصاویری که تیم گرافیکی خودتان ساخته استفاده کنید تا منحصر به فرد باشید. همچنین بهتر است برای ویدئوهای خود از صداگذاری اختصاصی استفاده نمایید. علاوه بر این مهم ترین کاری که باید درباره ی تصاویر و ویدئوها انجام دهید، کاهش حجم و اندازه ها است. به عبارت دیگر باید آن ها را بهینه سازی کنید تا با اجزای سایت شما هماهنگ باشد و همچنین سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش ندهند.

برای راه اندازی سایت با وردپرس به این ۵ نکته توجه کنید

۵- ایمنی سایت خود را جدی بگیرید

هیچ سایت و نرم افزاری در دنیای اینترنت از گزند هکرها و ویروس ها در امان نیست و اگر ایمنی ۱۰۰ درصدی می خواهید بهتر است به این دنیا قدم نگذارید. با این حال با روش های مختلفی می توانید سطح ایمنی سایت خود را افزایش دهید تا از گزند مشکلات در امان بمانید. اولین کاری که باید انجام دهید دریافت گواهینامه SSL است. این گواهی اطلاعات سایت شما از جمله داده های حساس مثل اطلاعات مشتریان را رمزگذاری می کند. همچنین باید بطور مرتب از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. استفاده از افزونه های امنیتی نیز به بالا بردن سطح ایمنی شما کمک زیادی خواهد کرد.

جمع بندی

با رعایت این نکات مهم و کاربردی می توانید در کسب و کار خود موفق باشید. اگر قصد راه اندازی یک سایت دارید می توانید با کارشناسان طراحی سایت وردپرس تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره پلن مورد نظر خود را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا