آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

آموزش مجازی راهی برای مقابله با سویه اُمیکرون

آموزش مجازی راهی برای مقابله با سویه اُمیکرون

جهان دو سال است که با کرونا می جنگد. سال ۲۰۲۰ دنیا با ویروس عجیب و ناشناخته ای مواجه شد که به راحتی انسان ها را از پا در می آورد. یکی از ویژگی های کرونا جهش های پی در پی یا به اصطلاح سویه های مختلف آن است. از آلفا و دلتا گرفته تا اُمیکرون که همین اواخر وارد کشور شد. متاسفانه برخی از مدارس و دانشگاه ها به سراغ آموزش حضوری رفتند و همین مسئله باعث شد تا میزان سرایت اُمیکرون افزایش یابد. به نظر می رسد برای جلوگیری از سرایت دوباره این ویروس باید باز هم شیوه آموزش غیر حضوری را دنبال کرد. از این رو باید گفت آموزش مجازی و کلاس آنلاین راهی برای مقابله با سویه اُمیکرون در برهه حساس کنونی است.

آموزش مجازی حافظ جان انسان ها در برابر اُمیکرون

انسان ذاتا موجودی اجتماعی است و همیشه دوست دارد در محیط های گوناگون با دیگران ارتباط برقرار کند. با این حال در دوران کرونا باید این سطح فعالیت کم رنگ شود و حتی در مواردی به صفر برسد. متاسفانه سویه اُمیکرون با رشد چشمگیری در حال سرایت دوباره در همه جای جهان است و اگر همین امروز به فکر چاره ای برای آن نباشیم، تلفات جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد. یکی از کوچک ترین کارهایی که مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها می توانند بکنند، استفاده دوباره از آموزش مجازی است. در طی این دو سال تجربیات زیادی در خصوص این شیوه آموزشی به دست آمده که قطعا در ادامه مسیر کار را برای ما راحت تر می کند.

آموزش مجازی راهی برای مقابله با سویه اُمیکرون

اگر دانشگاه ها و مدارس و حتی آموزشگاه ها باز هم حضوری شوند، قطعا جان هزارن نفر و خانواده در خطر می افتد. شما می توانید تدریس و تحصیل خود را کماکان با استفاده از آموزش غیر حضوری ادامه دهید. تهران سرور در این مدت همیشه همراه و پیشرو در خدمات کلاس مجازی بوده است و امروز نیز این وظیفه را بر عهده دارد. کلاس های مجازی می توانند ضامن سلامتی جامعه و اسلحه ای برای مقابله با اُمیکرون باشند. حفظ جان بسیاری از افراد جامعه به خصوص دانش آموزان، معلمان و اساتید و خانواده های آن ها در گرو استفاده از آموزش مجازی به جای آموزش حضوری است.

بهترین نرم افزارهای کلاس مجازی در دوران کرونا چیست؟

اگر همچنان دوست دارید از روش آموزش مجازی استفاده کنید، قطعا باید از نرم افزارهای مختلف برای کلاس مجازی نیز استفاده کنید. این روزها نرم افزارهای مختلفی برای برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد. با این حال برخی از آن ها به صورت تخصصی برای این کار نیستند. برخی دیگر نیز قابلیت های محدودی دارند که شاید نیاز کامل کاربران را بر طرف نکنند. برای داشتن یک آموزش آنلاین حرفه ای و با بازدهی بالا، باید از نرم افزار کلاس مجازی حرفه ای نیز استفاده کنید. در دوران کرونا استفاده از نرم افزارهای کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن افزایش یافت. تهران سرور نیز اولین ارائه دهنده این دو سرویس در دوران کرونا بود که با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت مشتریان خود را راضی نگه داشت. کاری که هم اکنون در خط مبارزه با سویه اُمیکرون انجام می دهد.

جمع بندی

اگر به فکر سلامتی خود و هم نوعانتان هستید و در حوزه آموزشی فعالیت می کنید، در این روزها فکر آموزش حضوری را از سرتان بیرون کنید. با استفاده از آموزش مجازی اهداف تحصیلی خود را پیش ببرید و کسب درآمد کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی را دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا