آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

آموزش مجازی بهترین روش برای مقابله با شیوع دوباره کرونا و آنفولانزا

با آموزش مجازی به جنگ کرونا و آنفولانزا بروید

آموزش مجازی بهترین روش برای مقابله با شیوع دوباره کرونا و آنفولانزا

با شروع فصل سرما نگرانی ها بابت ویروس کرونا بیش از پیش شد. تجربه نشان داد که این ویروس در فصول سرد سال قدرت بیشتری دارد. اوضاع زمانی خطرناک تر می شود که علاوه بر کرونا، ویروس آنفولانزا نیز تهدیدی برای سلامت مردم و به خصوص دانش آموزان است. این مسئله نشان می دهد تصمیم به بازگشایی مدارس کمی عجولانه بود. بهتر بود آموزش مجازی به شکلی جدی تر ادامه پیدا می کرد. روشی که پتانسیل های زیادی برای بهبود سطح آموزش در تمام مقاطع را دارد. حال که دوباره اخباری از شیوع کرونا و آنفولانزا به گوش می رسد، بهتر است تا دیر نشده به سراغ آموزش مجازی برویم.

چرا این روزها آموزش مجازی و آنلاین بهتر از شیوه حضوری و سنتی است؟

متاسفانه ویروس کرونا سبک زندگی انسان را به کلی دگرگون کرد. بسیاری از فعالیت های انسانی از جمله تدریس و تحصیل نیز بیش از پیش به اینترنت وابسته شدند. با این حال باید از این تهدید فرصت ساخت و روش های نوین تحصیل و تدریس را بهبود بخشید. بهتر است به جای اصرار بر آموزش به شیوه سنتی و قدیمی، کمی بر روی بهتر شدن شیوه های نوین تمرکز کرد. شاید بهتر باشد بگوییم این روزها آموزش مجازی به کلی بازی را در برابر شیوه حضوری برنده شده است. قابلیت هایی که نرم افزارهای مختلف ارائه می کنند باعث می شود حق انتخاب افراد زیاد باشد. همچنین دسترسی در هر زمان و مکانی دیگر برگ برنده این شیوه آموزشی است.

چرا این روزها آموزش مجازی و آنلاین بهتر از شیوه حضوری و سنتی است؟

علاوه بر این، در روزهای کرونا ثابت شد که اگر این شیوه به قدرت امروز نبود، ممکن بود اپیدمی روزهای سخت تری را برای ما به ارمغان آورد. اما به جرأت می توان ادعا کرد که یکی از علل کم شدن تعداد تلفات همین مجازی شدن مدارس و دانشگاه ها بود. باید اعتراف کرد که این روزها نیز نیاز داریم برای مقابله با دو ویروس خطرناک کرونا و آنفولانزا باز هم به سراغ کلاس آنلاین برویم.

بسیاری از پزشکان معتقدند که مدارس باید تعطیل شوند

در روزهایی که این دو ویروس در حال قدرت گرفتن و وارد کردن تلفات بیشتری هستند، بسیاری از پزشکان هشدار می دهند که مدارس کانون اصلی انتقال آنفولانزا و کرونا هستند. دکتر منصور بهرامی متخصص کودک در مصاحبه ای تلفنی با صدا و سیما در این باره گفت:

یکی از راه های کنترل شیوع این ویروس ها تعطیلی موقت مدارس است. چرا که مدارس کانون اصلی انتقال هستند.

بهترین نرم افزارهای کلاس مجازی برای روزهای بیماری

تچربه روزهای کرونایی به ما ثابت کرد که نرم افزارهای زیادی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارند. اما تنها برخی از آن ها قابل اعتماد هستند. چرا که تعداد زیادی از این نرم افزارها به خوبی برای این کار طراحی نشدند. برخی نیز به اشتباه از پیامرسان هایی مانند واتساپ برای برگزاری کلاس آنلاین استفاده می کردند. اما باید گفت بدون شک نرم افزارهای کلاس مجازی ادوب کانکت و بیگ بلو باتن در کنار سیستم مدیریت یادگیری مودل، تجربه بسیار لذت بخشی را از آموزش مجازی در اختیار شما قرار می دهند.

جمع بندی

آموزش مجازی می تواند در این روزهای بیماری زا کمک بسیار بزرگی برای سلامت جامعه و افراد آن باشد. امیدواریم تصمیم گیری در این زمینه به بهترین شکل صورت پذیرد. لازم به ذکر است اگر قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید از سرویس های کلاس مجازی تهران سرور مانند ادوب کانکت، بیگ بلو باتن و مودل استفاده کنید. در صورت تمایل کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا