LMS سیستم مدیریت یادگیریآموزش های adobeconnect

آموزش مجازی و آموزش حضوری در کنار هم!

استفاده از آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری

چرا باید آموزش مجازی و آموزش حضوری را در کنار یکدیگر استفاده کنیم؟

امروزه روش‌ های آموزشی مختلفی وجود دارند که افراد بنا به نیاز خود می‌ توانند یکی یا ترکیبی از آن‌ ها را انتخاب کنند. و پروسه‌ ی یادگیری را شروع کنید. عده‌ای همچنان آموزش به سبک سنتی و حضوری را ترجیح می‌ دهند و به عقیده‌ ی آن‌ ها این روش به دلیل ارتباط نزدیک تاثیر بیشتری بر یادگیری دانش آموزان دارد. در مقابل اما افرادی هستند که ترجیح می‌ دهند از مزایای آموزش مجازی قافل نشوند و این روش را بهتر و کار آمد تر نسبت به آموزش حضوری می‌ دانند. اما چرا نباید بین آن‌ ها تفکیک قائل شویم؟ چه ایرادی دارد که از هردوی آن‌ها در کنار هم استفاده کنیم؟ در این مقاله قصد داریم استفاده از آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

آموزش مجازی و آموزش حضوری در کنار هم!

شاید در وهله‌ ی اول به نظر برسد این کار چندان کار مناسبی نیست و به نوعی بی فایده است. اما چه ایرادی دارد که از دو روش عالی آموزشی در کنار هم استفاده کنیم؟ این کار مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. و باعث می‌ شود پیشرفت چشمگیری در زمینه‌ های تحصیلی و یادگیری داشته باشید. برای اینکه بهتر این ترکیب را درک کنید، دلایلی را ذکر می‌ کنیم تا به قدرت این دو در کنار هم پی ببرید.

1. کیفیت آموزش را دوچندان کنید

هر دوی این روش‌ ها، امکانات زیادی در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهند. که بسته به نیاز آن‌ها می‌باشد. اگر از تمام مزایای این دو در کنار هم به عنوان مکمل استفاده کنیم سطح کیفی آموزش و یادگیری ما افزایش چشمگیری خواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از مدارس و آموزشگاه های مدرن امروزی از ترکیب این دو روش استفاده می کنند.

استفاده از آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری

2. صرفه جویی در زمان و هزینه

آموزش به صورت حضوری در اغلب موارد هزینه‌ های بیشتری را برای مراکز آموزشی و همچنین دانش آموزان به همراه دارد. علاوه بر این تردد برای رسیدن به محل برگزاری کلاس مجازی باید مسیری را طی کرد که همین امر باعث می‌ شود وقت زیادی صرف رفت و آمد شود. اما شما می‌ توانید به جای صرف هزینه برای کلاس‌ هایی که نیازی به حضور فیزیکی نیست، در کلاس‌ های مجازی شرکت کنید. در حقیقت به صورت تکمیلی می‌ توانید از این دو استفاده کنید.

3. تکرار پذیری آموزش

کلاس‌ های حضوری به دلیل اینکه یکبار برگزار می‌ شوند تکرار بحث‌ های آموزش در آن ممکن نیست. اما شما می‌ توانید مواردی که در کلاس حضوری مطرح کرده‌ اید و دانش آموز برای مرور به آن‌ ها احتیاج دارد در آموزش مجازی مطرح کنید تا تکرار و مرور نیز به خوبی رخ دهد. به عبارت دیگر پتانسیل تکرار پذیری آموزش مجازی بسیار بالا است.

جمع‌بندی

همین موارد نشان دهنده این است که می‌ توان از این دو روش در کنار هم به عنوان یک مکمل بسیار قوی استفاده کرد. تهران سرور ارائه دهنده LMS مودل و کلاس مجازی ادوب کانکت فارسی، این پلتفرم‌ ها را در قالب‌ های مختلف ارائه می‌دهد. شما می‌ توانید برای دیدن آموزش‌ های ویدیویی ما نیز به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا