سئوطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرس

پیش بینی آینده سئو

سئو چه آینده ای دارد؟

پیش بینی آینده سئو

وب سایت ها به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند و این روزها کمتر کسب و کاری است که به سراغ تجارت الکترونیک نرفته باشد. با رشد روز افزون وب سایت ها، مواردی که به آن وابسته هستند نیز رشد بی سابقه ای داشتند. یکی از اصلی ترین و مرتبط ترین حوزه ها به طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو به انجام اعمالی به جهت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو گفته می شود. با استفاده از این روش می توانید در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرید. با این حال این روش دیگر مانند گذشته نیست و تغییراتی کرده. اما آیا قرار نیست در آینده شاهد تغییرات دیگری باشیم؟ در این مقاله تهران سرور آینده سئو را به طور حدودی پیش بینی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

سئو در گذشته چگونه بود؟

همانطور که در مقدمه مطلب ذکر کردیم، سئو در طول عمر خود شاهد تغییراتی بوده است. در حقیقت سئویی که امروزه وجود دارد، حاصل پیشرفت های گوگل در این زمینه و ایجاد الگوریتم های مختلف برای آن است. در گذشته یعنی حدود ۱۰ الی ۱۲ سال قبل سئو پیشرفت چندانی نداشت. عمده کارهایی که وب مستران آن زمان برای قرار گیری در نتایج اول موتورهای جستجو استفاده می کردند، امروزه به سئو کلاه سیاه معروف هستند. یکی از رایج ترین ترفندها در آن زمان استفاده مداوم از کلمات کلیدی در متن بود. اما با رونق گرفتن این حوزه و ظهور قدرتمند گوگل با الگوریتم های به روز، نظم و قاعده به این حوزه وارد شد. این نشان می دهد که سئو حوزه بسیار پویایی است و همواره در حال تکامل می باشد. با این اوصاف آینده سئو از نظر شما چگونه است؟

سئو چه آینده ای دارد؟

اگر مقدمه این مطلب را با دقت مطالعه کرده باشید متوجه شدید که ما گفتیم سئو مجموعه اعمالی برای بهینه سازی وب سایت است. به عبارت دیگر شما باید کارهای مختلفی انجام دهید تا رتبه سایتتان رشد کند و دامنه قدرتمندی کسب کنید. از تولید محتوا و لینک سازی گرفته تا ریسپانسیو بودن و تجربه کاربری. تمام این موارد در کنار یکدیگر به سئو معنا می دهند. منظور از پیش بینی آینده سئو نیز، پیش بینی آینده همین روش ها است. در ادامه به چندتا از مهم ترین بخش ها می پردازیم.

آینده تولید محتوا

بدون شک تولید محتوا مهم ترین عملی است که باید برای بهینه سازی سایت خود انجام دهید. با استفاده از تولید محتوا می توانید ترافیک زیادی را به سایت خود سرازیر کنید. در گذشته کافی بود تا از کلمات کلیدی به صورت بی رویه در محتوای خود استفاده کنید و در نتایج اول گوگل قرار بگیرید. اما الگوریتم های گوگل امروزه این مسئله را تشخیص می دهند. بدون شک در آینده تولید محتوا دشوار تر می شود. چرا که برای محتوای خوب باید به دنبال مطالب نو و منحصر به فرد باشید که به درد کاربران بخورد. در غیر این صورت خیلی ساده تر از امروز از نتایج جستجو حذف می شوید.

سئو چه آینده ای دارد؟

آینده لینک سازی

مسئله دیگری که برای سئو حیاتی است لینک سازی است. در گذشته نه چندان دور وب سایت ها برای بالا آمدن در نتایج گوگل بک لینک خریداری می کردند یا از مزارع لینک سازی بهره می بردند. اما امروزه گوگل تفاوت بین لینک سازی طبیعی و مصنوعی را به خوبی متوجه می شود. بی شک در آینده گوگل لینک ها را از نظر کیفیت بررسی می کند. همچنین سعی می کند اعتبار لینک هایی که با موضوع سایت هدف مرتبط هستند را افزایش می دهد.

بهبود جستجوی معنایی

در گذشته موتورهای جستجو تنها می توانست نتایج را برای عبارات دقیق جستجو شده کاربر، نمایش دهد. اما الگوریتم های گوگل امروزه بر جستجوی معنایی استوار است. این روزها هوش مصنوعی در حال پیشرفت فوق العاده ای است. به همین دلیل بدون شک در آینده و با پیشرفت های حاصله از هوش مصنوعی، جستجوی معنایی نیز بهبود خواهد یافت. بنابراین نتایج به دست آمده بهترین و نزدیک ترین چیزی است که کاربر به آن نیاز دارد. علاوه بر این گوگل می خواهد نتایج مرتبط را نیز به شما نمایش دهد تا کامل ترین نتایج را در اختیار داشته باشید.

سازگاری بیشتر با تلفن های همراه

آمارها نشان می دهند که بیش از ۸۰ درصد از جستجوها و وب گردی ها از طریق گوشی های هوشمند انجام می شود. آینده سئو به این سمت خواهد رفت که ریسپانسیو بودن سایت ها به یکی از مهم ترین عوامل بهینه سازی تبدیل شود. بی شک در آینده استفاده از گوشی های هوشمند بیشتر می شود. چرا که این حوزه روز به روز در حال پیشرفت و توسعه است. قطعا در سال های آینده گوشی های هوشمند هم رده سیستم های قدرتمند می شوند!

سئو چه آینده ای دارد؟

افزایش جستجوی صوتی

این روزها دستیاران صوتی زیادی برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده اند. از سیری و کورتانا گرفته تا دستیار صوتی گوگل. این ابزارها به شما کمک می کنند که برخی از فرامین را بدون کلیک و تایپ و به صورت صوتی انجام دهید. کافی است به این دستیاران دستور دهید تا نتیجه دلخواه را به دست آورید. از این ویژگی در جستجوی اینترنتی نیز استفاده می شود و چیزی حدود ۲۵ درصد افراد از این روش بهره می برند. گوگل و شرکت های بزرگ بسیاری در حال کار بر روی این روش جستجو هستند. قطعا آینده سئو به جستجوی صوتی نیز بسیار مرتبط خواهد بود.

جمع بندی

این تنها بخشی از پیش بینی های محتمل درباره آینده سئو است. پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و مخابرات آینده درخشانی برای سئو رقم می زند. اگر قصد دارید سایت خود را سئو کنید و برای آن محتوا تولید کنید اما وقت ندارید می توانید کار خود را به تیم سئو و بهینه سازی تهران سرور بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه به جایگاه خوبی در صفحات اول گوگل دست پیدا کنید. ما از به روز ترین تکنیک های سئو برای موفقیت سایت شما استفاده می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا