آموزشآموزش های adobeconnect

اخراج کاربر از ادوب کانکت

چطور کاربر را از کلاس مجازی ادوب کانکت اخراج کنیم؟

اخراج کاربر از ادوب کانکت

یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای کلاس مجازی در دنیا بدون هیچ شکی ادوب کانکت است. این نرم افزار قابلیت های زیادی در اختیار کاربران می گذارد. از این رو می توانید به خوبی یک کلاس مجازی را اداره کنید. اخراج از کلاس از اتفاقات همیشگی در فضای آموزشی است. نرم‌ افزار آموزش آنلاین ادوب کانکت این امکان را در اختیار اساتید و معلمان می‌ گذارد تا در مواقع ضروری کاربران را به هر دلیلی از کلاس حذف کنند. گاهی اوقات پیش می‌ آید که کاربری به اشتباه وارد کلاس شما شود. یا از آموزش اضافی سوءاستفاده می‌ کند و یا باعث اخلال در آموزش شما می‌ شود. در چنین مواقعی شما می‌ توانید با قابلیتی که ادوب کانکت در اختیار شما می‌ گذارد، کاربران اضافی یا مزاحم را از کلاس آنلاین خود کنار گذارید و به ادامه تدریس بپردازید. در این مقاله نحوه اخراج کاربر از ادوب کانکت را به شما آموزش می دهیم.

آموزش حذف کاربر به صورت تصویری

اما برای این کار باید چه روندی را طی کنیم؟ در این آموزش قصد داریم تا با آموزش تصویری به شما یاد دهیم که چطور کاربری را از کلاس آنلاین ادوب کانکت خود کنار بگذارید.

پس از اینکه اجازه ورود به کاربری که درخواست شرکت در کلاس داده است را صادر کردید. لیست کاربران حاضر در کلاس در قسمت Participants (تصویر شماره ۱) قابل مشاهده هستند.

چطور کاربر را از کلاس مجازی ادوب کانکت اخراج کنیم؟

پس از آن می‌ توانید در لیست مذکور، کاربر مزاحم یا شخصی که به اشتباه وارد فضای کلاس شما شد را انتخاب کنید و حذف نمایید. برای این کار کافی است تا بر روی نام کاربر مورد نظر کلیک کنید (شماره ۲). و سپس در منوی باز شده، گزینه آخر که Remove نام دارد (شماره ۳) را انتخاب کنید تا کاربر مورد نظر از کلاس اخراج شود.

چطور کاربر را از کلاس مجازی ادوب کانکت اخراج کنیم؟

*نکته: برای بازگرداندن کاربر به کلاس کافی است مانند قسمت پذیرش کاربر عمل کنید.

جمع بندی

امیدواریم که این آموزش کوتاه برای شما همراهان عزیز تهران سرور کاربردی باشد. برگزاری کلاس مجازی می تواند در آینده اتفاقات مهم و مثبتی را برای نسل بشر رقم بزند. پیشرفت روز به روز تکنولوژی قطعا تاثیر مثبتی بر آموزش به شیوه مجازی خواهد داشت. کافی است در صورتی که قصد استفاده از نرم افزار کلاس مجازی به زبان فارسی مانند ادوب کانکت را دارید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید. و پس از دریافت مشاوره رایگان پلان موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که برای دیدن آموزش های بیشتر به صورت ویدیویی پیرو نرم افزارهای کلاس مجازی می توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا