آموزشآموزش های adobeconnectتازه هایفناوری

ادوب کانکت جدید چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های ادوب کانکت نسخه جدید

ادوب کانکت جدید چه ویژگی هایی دارد؟

تیم ادوب کانکت پس از موفقیت های بسیاری که با نرم افزار کلاس مجازی خود به دست آورد، به این موفقیت ها اکتفا نکرد. در حقیقت آن ها همیشه سعی کردند به بهبود نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف خود بپردازند. از این رو آپدیت های پی در پی برای نرم افزار ادوب کانکت عرضه کردند. در این مقاله از وبلاگ تهران سرور نیز قصد داریم به بررسی ویژگی های جدید این نرم افزار و آپدیت پاییز نسخه 12.5 بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

پنل چت بهبود یافته

قابلیت چت در ادوب کانکت ویژگی جدیدی نیست و همه با آن آشنا هستند. در این بروزرسانی حالا شما می‌ توانید یک یا چند پاد چت را به هر بخشی اضافه کنید تا به شرکت‌کنندگان گزینه چت ارائه شود و بتوانند از آن استفاده کنند. حتی حالا در پاد پرسش و پاسخ یا همان Q&A نیز می توانید از قابلیت چت استفاده کنید. استفاده از پاد چت هنگام ضبط جلسات نیز فعال شده است. همچنین اکنون می‌ توانید طرح‌ بندی‌ هایی ایجاد کنید که فقط پادهایی را که می‌ خواهید در ضبط جلسات مشخص باشند، نمایان شوند.

پنل چت، به طور پیش فرض، به طور مستقل توسط هر یک از شرکت کنندگان در یک جلسه کنترل می شود. یک نفر که پنل چت را باز می کند، آن را برای دیگران باز نمی کند. هر فردی می تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد چت را ببیند یا نه. اگرچه این پیش‌ فرض است. گزینه نمایش اجباری توسط ارائه دهنده نیز وجود دارد. هنگامی که این گزینه فعال است، فقط یک ارائه کننده یا میزبان می تواند پنل چت را باز و بسته کند.

ویژگی های ادوب کانکت نسخه جدید

سوئیچ کردن میان پادها

یکی از ویژگی هایی که افراد زیادی از آن اطلاعی نداشتند، امکان تعویض محتویات یک یادداشت با محتویات یک یادداشت پاد دیگر بود. به عبارت دیگر، به جای اینکه یادداشت خود را مخفی کنید، سپس به منوی پادها بروید و یک پاد جدید را انتخاب کنید، به سادگی می توانید روی منوی گزینه کلیک کنید و یک یادداشت جدید انتخاب کنید. نوار عنوان اکثر پادها از جمله اشتراک‌گذاری، یادداشت‌ها، چت، فایل‌ها، پیوندهای وب، نظرسنجی، و آزمون اکنون شامل یک فلش کشویی ظریف در گوشه سمت راست بالا خواهد بود. با کلیک بر روی این فلش شما می توانید به سرعت از یک  پاد به پاد دیگر سوئیچ کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک مسابقه به یک مسابقه دیگر یا یک نظرسنجی به نظرسنجی دیگر تغییر مسیر دهید.

پاک کردن محتوای پاد

این ویژگی مانند یک ربات جاروبرقی برای اتاق مجازی شما است. اتاق های Adobe Connect دائمی هستند. می‌ توانید بارها و بارها از آن‌ ها استفاده کنید. و همه محتوایی که در اتاق خود آپلود کرده‌ اید همگی باقی می‌ مانند. با این حال، مواردی وجود دارد که ما از جلسه قبلی نمی خواهیم که در یک جلسه جدید نشان داده شود. وقتی از اتاقی که قبلاً استفاده کرده‌ایم دوباره استفاده می‌ کنیم، باید از هر طرح‌ بندی بازدید کنم تا مطمئن شوم که سابقه چت پاک شده است. یک گزینه جدید در منوی پادها اضافه شده که به طور خودکار این محتوا را برای شما پاک می کند. چت را از پادهای چت (و پنل چت جدید)، پرسش و پاسخ، و همچنین هر نظرسنجی در همه طرح‌ بندی‌ها پاک می‌ کند.

سایر بهبودها

  • بهبود سهولت استفاده در میکروفون و دوربین.
  • بهبود دسترسی با میانبرهای صفحه کلید اضافی
  • نسبت کنتراست بالاتر
  • تم و قالب های جدید و متنوع
  • بهبودهایی در صفحه اصلی جدید
  • رفع اشکال و باگ ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا