آموزشآموزش های adobeconnectفناوریمعرفی نرم افزار های مرتبط

افزایش امنیت ادوب کانکت

چطور امنیت ادوب کانکت را افزایش دهیم؟

افزایش امنیت ادوب کانکت

پس از شیوع و همه گیری ویروس کرونا، استفاده از نرم افزارهای کلاس مجازی روز به روز افزایش یافت. تا به امروز که کرونا تا سطح زیادی کنترل شده است، همچنان استفاده از کلاس و آموزش مجازی رایج است. به نظر بسیاری از کارشناسان آموزشی، امکان دارد در آینده ای نه چندان دور، آموزش آنلاین جایگیزین آموزش حضوری شود. از آن جایی که محبوب ترین نرم افزار در این حوزه ادوب کانکت است، ما قصد داریم چند توصیه برای افزایش امنیت ادوب کانکت را به شما پیشنهاد کنیم. اگر از طرفداران این نرم افزار هستید، در تامین امنیت آن باید تلاش زیادی کنید. پس با تهران سرور همراه باشید.

چرا ادوب کانکت محبوب ترین نرم افزار کلاس مجازی است؟

امروزه در هر حوزه ای نرم افزارهای مختلفی پیدا می کنید. با این حال همیشه یکی از آن ها نسبت به دیگری برتری دارد. از این رو کاربران بیشتری را نیز به سمت خود جذب می کند. به عنوان مثال در دنیای شبکه های اجتماعی در ایران، محبوبیت تلگرام نسبت به باقی پیامرسان ها بیشتر است. در دنیای کلاس های مجازی نیز بی شک ادوب کانکت یکه تاز است. این محبوبیت به امکانات بی نظیر این نرم افزار، سرعت مناسب، قابل نصب بودن بر روی انواع سیستم عامل ها و… بستگی دارد. محبوبیت این کلاس مجازی جهانی است و در طبق آمار و نظر سنجی ها در ایران نیز پر استفاده ترین نرم افزار آموزش مجازی برای مدارس و دانشگاه ها بوده است.

چطور امنیت ادوب کانکت را افزایش دهیم؟

متاسفانه در دنیای اینترنت حفظ سطح ایمنی اهمیت زیادی دارد. اگر به این مسئله بی توجهی کنید قطعا زیان خواهید دید. ادوب کانکت نیز به همین منوال است. شما باید برخی نکات و توصیه های امنیتی را رعایت کنید تا سطح ایمنی نرم افزار خود را بالاتر ببرید. در ادامه به شما برخی از مهم ترین این نکات را معرفی می کنیم.

چطور امنیت ادوب کانکت را افزایش دهیم؟

1- کاهش خطاهای انسانی

اولین و شاید مهم ترین خطا در هر زمینه ای خطای انسانی است. به عبارتی دیگر، هیچ حوزه ای نیست که از خطای انسانی در امان باشد. از این رو باید دقت خود را در هنگام استفاده از نرم افزار ادوب کانکت بالا ببرید. به عنوان مثال لینک کلاس را در اختیار افراد اشتباهی قرار ندهید. اگر این مورد را رعایت کنید بدون شک راه طولانی را پشت سر خواهید گذاشت.

2- خرید از ارائه دهنده معتبر

وقتی کرونا شروع شد بسیاری از شرکت ها که کارشان هیچ ارتباطی به آموزش مجازی نداشت نیز در این کار وارد شدند. بسیاری از آن ها شروع به فروش و یا اجاره کلاس مجازی کردند. اما متاسفانه برخی از آن ها کاربر را پس از خرید رها می کردند. همین مسئله نشان دهنده سطح ایمنی بسیار پایین کلاس های مجازی در چنین شرکت هایی است. پیشنهاد می کنیم حتما برای خرید کلاس مجازی به سراغ ارائه دهندگان معتبر و با سابقه در این حوزه بروید.

3- نصب SSL بر روی ادوب کانکت

SSL یا به اختصار Secure Sockets Layer یک لایه امنیتی است. نصب این لایه امنیتی بر روی ادوب کانکت شما یک امکان ویژه است. در حقیقت شما با نصب آن تاثیر مثبتی در امنیت ادوب کانکت خود به وجود می آورید. علاوه بر آن امکاناتی نظیر میکروفن و وب کم در نسخه‌ی تحت وب نیز برای شما در دسترس قرار می گیرد.

4- سفارشی سازی ورود کاربران با رمز عبور

یکی از مزایایی که ادوب کانکت در اختیار شما می گذارد تعیین رمز عبور برای کلاس های مجازی خود است. در حقیقت با این روش شما می توانید تنها کاربرانی را که می خواهید به کلاس راه دهید. بدین صورت که رمز ورود را در اختیار آن ها قرار می دهید. این روش به شما کمک می کند که از ورودهای ناخواسته، اشتباهی یا به قصد خرابکاری به سادگی جلوگیری کنید. همچنین به سادگی می توانید آن را تغییر دهید.

جمع بندی

در صورت رعایت همین نکات ساده می توانید سطح امنیت ادوب کانکت خود را به شکل زیادی افزایش دهید. اگر به دنبال تحصیل و تدریس مجازی به صورت درست و صحیح آن هستید بهترین کار استفاده از پلتفرم و نرم افزارهای کلاس مجازی است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید با مجموعه تهران سرور پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی همکاری کنید. همچنین تیم طراحی مودل ما آماده همکاری جهت ایجاد پلتفرم آموزش مجازی با شماست. علاوه بر این برای دیدن آموزش های ویدیویی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا