طراحی سایت و وردپرس

افزودن بازی به سایت – بهترین افزونه های بازی وردپرس

افزودن بازی به سایت

ممکن است گاهی به سایتی مراجعه کنید و درخواستی داشته باشید. این درخواست شما قاعدتا نیاز به صرف وقت دارد. از این رو باید مدت زمانی را در سایت سپری کنید تا کار شما راه بیفتد. با این حال ماندن در سایت بدون انجام کاری قطعا حوصله سر بر است. بسیاری از وب سایت ها به این موقعیت به چشم یک فرصت نگاه می کنند. آن ها با افزودن بازی به سایت وردپرسی خود، کاربران را سرگرم می کنند و به نوعی آن ها را در سایت خود بیشتر نگه می دارند. در این مقاله قصد داریم از اهمیت این کار به شما بگوییم و بهترین افزونه های بازی وردپرس را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

آیا افزودن بازی به سایت کار درستی است؟

احتمالا این سوال برای شما پیش بیاید که آیا افزودن بازی به وب سایت کار خوبی است؟ آیا این کار باعث سنگین شدن وب سایت نمی شود؟ در حقیقت باید گفت، اگر بخواهید به سایت وردپرسی خود بازی اضافه کنید، این کار از طریق افزونه های قدرتمند وردپرس انجام می گیرد. از این رو باید بدانید که افزونه ها اگر به صورت اصولی استفاده شوند نه تنها ضرری ندارند بلکه مزایای زیادی نیز برای سایت شما به ارمغان می آورند. به طور کلی با اضافه کردن بازی قرار نیست سایت شما کند یا سنگین شود. شما می توانید این کار را انجام دهید و بهترین عملکرد را از سایت خود شاهد باشید.

علاوه بر این، سایتی که داری بازی است کاربر را بیشتر در سایت نگه می دارد. بازدیدکنندگان بسیاری ترجیح می دهند هنگام انجام کار و طی شدن پروسه درخواستشان، کمی تفریح کنند. همچنین در صورت استفاده از بازی های جذاب ممکن است کاربران بسیاری را به سایت خود جذب کنید که فقط بخاطر همین بازی ها به سایت شما سر می زنند. این کار باعث افزایش نرخ کلیک و همچنین نگه داشتن کاربران در سایت به مدت طولانی می شود. این مسائل فاکتورهای مهمی برای بهبود سئو سایت شما به حساب می آیند. پس نتیجه می گیریم استفاده از افزونه های بازی و سرگرمی نه تنها مشکلی برای وب سایت ما به وجود نمی آورد، بلکه به افزایش رتبه آن نیز کمک می‌ کند.

بهترین افزونه های بازی وردپرس

حالا که متوجه شدیم اضافه کردن بازی هایی که در قالب افزونه به سایت ما اضافه می شوند، مشکل آفرین نیستند، بهتر است چندتا از بهترین افزونه های بازی وردپرس را به شما معرفی کنیم.

1- افزونه Dinosaur Game – دایناسور محبوب

افزونه Dinosaur Game

کمتر کسی است که با دایناسور محبوب گوگل کروم آشنا نباشد. این بازی زمانی در گوگل به نمایش در می آید که اتصال شما به اینترنت مختل شود یا مشکلی در نتیجه جستجوی شما پیش بیاید. در حقیقت تا مشکلی نباشد نمی توان از این بازی اعتیادآور لذت برد. اما شما می توانید به سادگی این بازی را به سایت خود اضافه کنید تا کاربران سایت شما از آن لذت ببرند. کافی است در سایت وردپرس نام این بازی یعنی Dinosaur Game را سرچ کنید. افزونه را دانلود و نصب کنید. پس از آن شورت کد مرتبط به آن را در هر قسمتی از سایت خود که بخواهید قرار دهید تا کاربران به آن دسترسی داشته باشند.

2- افزونه WHA Puzzle – یک پازل جذاب

 افزونه WHA Puzzle

علاقه مندان به بازی های پازل قطعا از این بازی لذت می برند. مزیتی که این بازی دارد این است که به شما امکان تصاویر مورد نظرتان برای تبدیل آن به یک پازل جذاب و مهیج را می دهد. شما می توانید از تصاویری که منطبق با محتوای سایت شما هستند استفاده کنید تا به جذابیت سایت خود کمک کنید. به عنوان مثال اگر یک وبلاگ ورزشی دارید، می توانید از تصاویر ورزشکاران، فوتبالیست ها و… استفاده کنید تا کاربران را بیشتر مجاب به استفاده از این بازی بکنید. برای دانلود این افزونه نیز کافی است WHA Puzzle را در مخزن وردپرس جستجو کنید. آن را دانلود و نصب کنید و لذت ببرید.

3- افزونه WHA Crossword – جدولی برای هوش های برتر

افزونه WHA Crossword

این بازی نیز از سازندگان همان بازی WHA Puzzle است. علاقه مندان به جدول های قدیمی روزنامه ها بسیار با این بازی ارتباط برقرار می کنند. فضای کاربری این بازی بسیار دلنشین است. مزیت این بازی مانند دیگر بازی سازندگان این است که می توانید از محتوای سایت خود در آن استفاده کنید و سوالاتی مرتبط با محتوای آن طرح کنید. به عنوان مثال اگر سایتی درباره فیلم و سینما دارید می توانید سوالاتی مختلف درباره سینما و فیلم های مختلف در جدول خود قرار دهید. برای دانلود این افزونه به مخزن وردپرس بروید و WHA Crossword را سرچ کنید.

4- افزونه Word Search Puzzles Game – بازی با حروف و کلمات

افزونه Word Search Puzzles Game

پیدا کردن کلمات میان انبوهی از حروف و واژه ها از گذشته بسیار طرفدار داشته. این بازی یکی از پر طرفدارترین بازی های وردپرس به شمار می رود. شما باید میان حروف بهم ریخته، کلمات خاصی را پیدا کنید. این کلمات نیز می توانند متناسب با محتوای سایت شما باشند. چالش های این بازی برای کاربران بسیار دلنشین است و آن ها را مجاب به ماندن در وب سایت شما می کند. اگر دوست دارید از این بازی در سایت خود استفاده کنید کافی است در مخزن وردپرس نام Word Search Puzzles Game را جستجو کنید و آن را دانلود و نصب کنید.

جمع بندی

با استفاده از این بازی ها می توانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. بدین ترتیب می توانید سئو سایت خود را به طرز چشمگیری بهبود دهید.  اگر قصد دارید سایت خود را سئو کنید و برای آن محتوا تولید کنید اما وقت ندارید می توانید کار خود را به تیم سئو و بهینه سازی تهران سرور بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه به جایگاه خوبی در صفحات اول گوگل دست پیدا کنید. ما از به روز ترین تکنیک های سئو برای موفقیت سایت شما استفاده می کنیم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام. من میخواستم بازی شماره 4 رو استفاده کنم ولی در مخزن وردپرس نبود. خودتون مطالبی رو که میذارید تست نمیکنید ؟

    1. سلام
      مطلب تست شده بود
      اما خود وردپرس چند ماه قبل این افزونه رو به دلیل مشکلات امنیتی حذف کرده

      This plugin has been closed as of September 5, 2022 and is not available for download. Reason: Security Issue.

  2. سلام وقتتون بخیر. میخواستم تو یه قسمت از سایتم هر کاربری میاد بتونه بازی 2048 را بازی کنه و رکوردش را به اسم اون ثبت بشه.
    سایت وردپرس هست.
    نیاز به چه دانشی داره و چطوری میتونم از کسی کمک بگیرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا