LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodle

با افزونه مودل Content Pages دوره آموزشی خود را خاص کنید

افزونه مودل Content Pages چیست و چه کاری انجام می دهد؟

با افزونه مودل Content Pages دوره آموزشی خود را خاص کنید

استفاده صحیح از محتوای خوب می تواند باعث پیشرفت شود به خصوص در آموزش. مبحث آموزش مجازی نیز که امروزه در گسترش علم در جای جای دنیا نقش دارد و تهیه محتوا برای آن لازم است. استفاده از المان های مختلف در آموزش مجازی باعث بهبود عملکرد یادگیری می شود. دانش آموزان می توانند بیشتر و بهتر خودشان را با آموزش آنلاین تطبیق دهند. خوشبختانه مودل در تمام زمینه ها برای بهبود و پیشرفت آموزش مجازی به خصوص دوره های آنلاین و آزمون ها تدابیر اندیشیده. وجود تعداد زیادی افزونه در بخش های مختلف نیز گواه همین قضیه است. استفاده از المان های مختلف محتوای دوره های شما را جذاب تر می کند. اگر به دنبال راهی برای این کار هستید پیشنهاد ما استفاده از افزونه مودل Content Pages برای دوره آموزشی خاص می باشد. با تهران سرور در معرفی این افزونه همراه باشید.

افزونه مودل Content Pages چیست؟

اگر وبلاگ تهران سرور را دنبال کرده باشید می دانید که ما از مزایای مودل بسیار مطلب داریم. یکی از بهترین مزایای مودل مانند سیستم مدیریت محتوای وردپرس داشتن مخزن افزونه های قدرتمند است. به عبارتی مودل نیمی از محبوبیت خود را مدیون همین تعداد افزونه کاربردی است. پلاگین هایی که به شما کمک می کنند تا قابلیت های اضافی اما کاربردی به سایت خود اضافه کنید. آن هم بدون یک خط کد نویسی. استفاده از محتوای خوب در دوره های آموزشی به خصوص آموزش آنلاین از ملزومات می باشد. اما یک محتوای خوب چیست؟ برای داشتن محتوای خوب باید از المان های آن نیز استفاده کنید. اگر دوست دارید دوره آموزشی خوب و بهتری داشته باشید باید به فکر خاص کردن محتوای آموزشی خودتان باشید. افزونه مودل Content Pages این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد.

نمایی از افزونه مودل Content Pages

پلاگین مودل Content Pages به شما این امکان را می دهد که از مالتی مدیا مانند تصاویر، ویدیوها، موزیک و متن استفاده کنید. علاوه بر این، این افزونه امکان ساخت آزمون در دوره های آموزشی را نیز برای شما فراهم می کند. با کمک Content Pages می توانید انواع آزمون مانند سوالات صحیح و غلط، چند گزینه ای و وصل کردنی را طراحی کنید. به گونه ای طراحی شده است که از طریق آن، مدرسان، معلمان و تکنسین ها بتوانند با رعایت استانداردهای کاربردی و دسترسی، محتوا را در دوره ها اضافه کنند. یکی از مزایای این پلاگین این است که محتوا در صفحات مختلف توزیع می شود تا نظارت بر محتوا به امری طاقت فرسا و خسته کننده تبدیل نشود. به عبارتی دیگر پلاگین مودل Content Pages برای جذاب شدن دوره ها ساخته شده است.

ویژگی های افزونه مودل Content Pages چیست؟

اصولا افزونه ها برای ساده سازی در استفاده از هر سیستم تهیه می شوند و همانطور که گفتیم این افزونه نیز برای ایجاد جذابیت در دوره ها و آزمون ها طراحی شده. علاوه بر این امکان گنجاندن یادداشت‌ های عمومی یا خصوصی در این پلاگین وجود دارد. شرکت‌ کنندگان می‌ توانند در مورد محتوای مطالعه شده در صفحه بازخوردهای مختلفی ارائه دهند و از نظرات سایر حاضران نیز استفاده کنند و به آن ها پاسخ دهند. این ویژگی می تواند به یک آیتم ارزیابی خوب از دوره آموزشی تبدیل شود. طراحی ساده و نصب آسان نیز از دیگر ویژگی های این افزونه مانند دیگر افزونه های کاربردی مودل است.

نمایی از افزونه مودل Content Pages

پیشینه و نسخه های افزونه مودل Content Pages

Content Pages از پلاگین های قدیمی و ریشه دار مودل است که در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار عرضه شد. میزان جذابیتی که این پلاگین به دوره های مجازی بخشید باعث شد در همان روزهای ابتدایی نیز مورد توجه بسیاری از سایت های مودل قرار بگیرد. به طوری که در کمتر از یک سال به ۱۰۰ کاربر فعال دست پیدا کرد. آن هم برای زمانی که مانند امروز آموزش مجازی پیشرفت نکرده بود و کاربران کمتری داشت. اما در سال ۲۰۲۱ و با توجه به شیوع کرونا ۱۲۷۳ وب سایت این افزونه را نصب و فعال سازی کرده اند که نشان از محبوبیت این افزونه دارد. آخرین ورژنی که از این پلاگین منتشر شده ورژن ۱٫۰٫۶ است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. این نسخه با نسخه Moodle 3.8 و ورژن های قبلی به خوبی سازگار است.

چگونه می توانم افزونه مودل Content Pages را دریافت کنم؟

پلاگین های مودل افزونه هایی هستند که می توانید آن ها را روی پلتفرم مودل نصب کنید تا یک ویژگی، عملکرد یا حتی ظاهر خاصی را به مدرسه مجازی خود اضافه کنید. فقط کافیست با طراحی مودل تهران سرور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت نصب این افزونه بدست آورید. اگر هنوز مودلی برای آموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نکرده اید نیز، تهران سرور با پلن های متنوع، کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه بهترین گزینه برای شماست. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا