LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodle

افزونه مودل Custom Certificate برای صدور کارنامه و گواهی

افزونه مودل Custom Certificate برای صدور کارنامه و گواهی

استفاده از سیستم مدیریت یادگیری مودل در بحران کرونا بیشتر از گذشته شد. در حقیقت کرونا با تمام بدی ها و مشکلاتی که برای ما به همراه داشت، باعث شد پتانسیل آموزش مجازی شکوفا شود. یکی از بهترین سیستم هایی که در این دوران خودش را نشان داد، مودل بود. مودل شاید بزرگترین و بهترین تولید کننده سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS در دنیا است. این سیستم به قدری قدرتمند است که تمامی کارهای یک آموزشگاه آنلاین را مدیریت می کند. یکی از مزایای این سیستم مانند وردپرس، داشتن مخزن افزونه با پلاگین های متعدد است. در واقع شما برای هر بخشی که بخواهید می توانید با یک افزونه کار خود را راه بندازید. اگر دوست دارید در پایان دوره های آموزشی برای هر دانشجو گواهی و کارنامه اختصاصی صادر کنید، افزونه مودل Custom Certificate مناسب شماست. با تهران سرور با معرفی این افزونه همراه باشید.

افزونه مودل Custom Certificate چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

داشتن گواهی، مدرک و کارنامه پایان دوره یکی از چیزهایی است که دانش آموزان را بسیار خوشحال می کند. با شیوع کرونا و کم شدن فعالیت های اجتماعی و حضوری، عملا توزیع کارنامه و صدور گواهی منتفی شد. اما با قدرت گرفتن فعالیت های آموزش مجازی و به خصوص شناخت بهتر مردم از ابزارهای مختلف آن به خصوص مودل، بزرگترین مشکلات تحصیلی هم حل شد. پس صدور کارنامه دلخواه و اختصاصی برای دانشجویان نیز کاری ساده و معمولی برای توسعه دهندگان مودل به شمار می رفت. از این رو افزونه مودل Custom Certificate را روانه بازار کردند. البته این از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده بود اما در سال ۲۰۲۰ به نقطه اوج خودش رسید. لازم به ذکر است که فایل خروجی شما به صورت PDF خواهد بود.

نمایی از پلاگین Custom Certificate
نمایی از پلاگین Custom Certificate

با استفاده از این افزونه می توانید برای هر دانشجو یک کارنامه اختصاصی در نظر بگیرید. گواهی صادر شده می تواند دارای ریز نمرات باشد و یا صرفا یک تصویر از فارغ تحصیلی دوره. تمام این ها بسته به نوع سلیقه شما دارد. این گواهی نامه ها هر کدام یک کد مخصوص دارند که برای هر دانش آموز خاص و ویژه است. با این کار طبقه بندی کردن اسناد و گواهی ها بسیار راحت تر خواهد بود. رابط کاربری این افزونه شاید ساده ترین رابطی باشد که تا به حال در بین افزونه های مودل دیده باشید. به همین دلیل کار کردن با این افزونه برای همه کار راحتی است. به محض نصب و فعال کردن آن می توانید با محیطش ارتباط برقرار کنید. حجم کم آن نیز باعث می شود سرعت مودل شما همیشه بالا بماند و به خوبی مطالب برای دانش آموزان بارگذاری شوند.

پیشینه و نسخه های پلاگین مودل Custom Certificate

آغاز به کار این افزونه از می ۲۰۱۶ است. با این حال استفاده از این افزونه در آن سال ها به دلیل کم اقبالی نسبت به آموزش مجازی بسیار اندک بود. در حقیقت شروع کار این پلاگین تنها با جذب ۴۱ کاربر در طی یک سال اتفاق افتاد که کمی ناامید کننده به نظر می رسید. اما با شیوع کرونا استقبال از این افزونه بسیار زیاد شد تا جایی که بر اساس آخرین آمار رسمی وب سایت مودل، هم اکنون ۲۱۶۸۷ سایت این افزونه را نصب و فعال کردند و از آن برای صدور کارنامه و گواهی استفاده می کنند. آخرین ورژنی که مودل از این افزونه منتشر کرد ورژن ۳٫۱۱٫۱ است که با آخرین ورژن ال ام اس مودل نیز به خوبی هماهنگ است. این افزونه هم اکنون به صورت کاملا رایگان در وب سایت مودل قرار دارد که می توانید آن را دانلود، نصب و استفاده کنید.

چگونه می توانم افزونه مودل Attendance را دریافت کنم؟

پلاگین های مودل افزونه هایی هستند که می توانید آن ها را روی پلتفرم مودل نصب کنید تا یک ویژگی، عملکرد یا حتی ظاهر خاصی را به مدرسه مجازی خود اضافه کنید. فقط کافیست با طراحی مودل تهران سرور تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را جهت نصب این افزونه بدست آورید. اگر هنوز مودلی برای آموزشگاه آنلاین خود راه اندازی نکرده اید نیز، تهران سرور با پلن های متنوع، کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه بهترین گزینه برای شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا