آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

اقتصادی ترین گوشی هوشمند کلاس مجازی چیست؟

اقتصادی ترین گوشی هوشمند کلاس مجازی چیست؟

بسیاری از افراد به دلایل مختلفی دوست ندارند از تبلت یا لپ تاپ برای اتصال به کلاس مجازی استفاده کنند. در حقیقت این دسته از افراد به دلیل مشغله های زیاد و یا توان مالی پایین تر ترجیح می دهند از گوشی های هوشمند اقتصادی برای حضور در کلاس استفاده کنند. خوشبختانه نرم افزارهای کلاس مجازی آنقدر تکنولوژی پردازشی قدرتمندی نمی خواهند و با کمترین امکانات نیز می توان آن ها را اجرا کرد. بدون شک گوشی های هوشمند پرچمدار و قدرتمند و حتی میان رده های کمپانی های تولید کننده توان اجرای این برنامه ها را دارند. ما در این مقاله قصد داریم ۵ گوشی هوشمند کلاس مجازی را به شما معرفی کنیم که از نظر اقتصادی به صرفه باشند. با وبلاگ تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

چرا از گوشی هوشمند برای کلاس مجازی استفاده کنیم؟

کی از دلایلی که بسیاری از افراد کلاس مجازی را به کلاس حضوری ترجیح می دهند، جا به جایی است. در واقع شما هر جایی که باشید می توانید با استفاده از ابزارهای قابل حمل مانند لب تاپ و تبلت وارد کلاس مجازی خود شیود و در آن شرکت کنید. اما کلاس حضوری این امکان را ندارد. با این حال برخی دوست ندارند با تبلت یا لپ تاپ کار کنند. در واقع برخی توان حمل لپ تاپ های سنگین را ندارند و یا با آن راحت نیستند. برخی هم میانه خوبی با تبلت ها ندارند و آن را ابزاری دست و پا گیر می دانند. عده ای نیز توان مالی خرید این موارد را ندارند. از این رو گوشی های هوشمند اقتصادی بهترین گزینه برای این دسته از افراد است.

خوشبختانه نرم افزارهای کلاس مجازی مانند ادوب کانکت و بیگ بلو باتن سبک هستند. در حقیقت برای اجرای این اپلیکیشن ها در گوشی های هوشمند، نیاز به پردازنده های قدرتمند و تکنولوژی پیچیده ندارید. این برنامه ها با حداقل امکانات به راحتی اجرا می شوند. این مسئله گزینه گوشی هوشمند کلاس مجازی اقتصادی را تبدیل به یک گزینه معقول و مناسب برای خریداری می کند. ما نیز قصد داریم تا ۵ تا از بهترین گوشی های اقتصادی اندرویدی بازار را به شما معرفی کنیم. شما با پرداخت هزینه ای اندک نسبت به گوشی های میان رده یا پرچمدار می توانید این گوشی ها را خریداری کنید. و به راحتی در کلاس های آنلاین خود شرکت کنید.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۵ گوشی هوشمند کلاس مجازی در بازار را به شما معرفی کنیم.

گوشی هوشمند کلاس مجازی Huawei Y5p

Huawei Y5p
Huawei Y5p

Huawei 5Yp یکی از جدیدترین گوشی های اقتصادی کمپانی چینی هواوی است. طراحی این گوشی به نسبت دیگر گزینه ها در سطح بالاتری قرار دارد و زیبایی خاصی در میان گوشی های اقتصادی دارد. این گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio P22 با ۲ گیگابایت رم می باشد. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است که با کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش است. باتری آن نیز ۳۰۲۰ میلی آمپر است که با توجه به صفحه نمایش ۵٫۴۵ اینچی آن مناسب به نظر می رسد. اندروید این گوشی نیز نسخه ۱۰ است با این حال به دلایل تحریم گوشی های هواوی این گوشی نیز از برنامه های گوگل پشتیبانی نمی کند.

مشخصات دوربین برای ارتباط تصویری در کلاس آنلاین: دروبین عقب: تک لنز ۸ مگاپیکسل/ دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار ایران از ۲,۱۰۵,۰۰۰ تا ۲,۴۳۹,۰۰۰ تومان می باشد.

گوشی هوشمند کلاس مجازی Xiaomi Redmi 9A

Xiaomi Redmi 9A
Xiaomi Redmi 9A

اگر به دنبال یک گوشی ارزان قیمت با صفحه نمایش بزرگ هستید بدون شک Xiaomi Redmi 9A بهترین گزینه برای شما است. این گوشی به تراشه Helio G25 شرکت مدیاتک مجهز شده که با پردازنده‌ هشت‌ هسته‌ ا‌ی و قدرتمند Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 همراه شده است. اندروید ۱۰، حافظه رم با ظرفیت ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. یکی از مزایای این گوشی باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری آن است که تا ساعت ها برای شرکت در کلاس های آنلاین مناسب است.

مشخصات دوربین برای ارتباط تصویری در کلاس آنلاین: دروبین عقب: تک لنز ۱۳ مگاپیکسل/ دوربین جلو ۵ مگاپیکسل
در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار ایران از ۲,۵۰۹,۰۰۰ تا ۳,۵۶۰,۰۰۰ تومان می باشد.

گوشی هوشمند کلاس مجازی Samsung Galaxy A10S

Samsung Galaxy A10S
Samsung Galaxy A10S

کمپانی سامسونگ دیگر نیازی به معرفی ندارد. این شرکت برای هر طیفی گوشی های با کیفیتی تولید می کند و Samsung Galaxy A10S یکی از بهترین گوشی های اقتصادی بازار است. این گوشی صفحه نمایشی ۶ اینچی دارد و با پردازنده Octa-core Cortex-A۵۳ CPU قدرت نمایی می کند. از نظر وضوح تصویر یکی از بهترین های لیست ما به حساب می آید. با این حال این گوشی کمی قدیمی است و اندروید ۹ بر روی آن نصب شده است. اما دارای حسگر اثر انگشت است که می تواند حس خوبی به شما در هنگام استفاده بدهد.

مشخصات دوربین برای ارتباط تصویری در کلاس آنلاین: دروبین عقب: دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسل/ دوربین جلو ۸ مگاپیکسل
در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار ایران از ۳,۶۲۵,۰۰۰ تا ۳,۶۴۰,۰۰۰ تومان می باشد.

گوشی هوشمند کلاس مجازی Samsung Galaxy A20S

Samsung Galaxy A20S
Samsung Galaxy A20S

این گوشی نیز مانند دیگر گزینه سامسونگ است که تفاوت های کمی با آن دارد. این نسخه کمی قدرتمند تر از Samsung Galaxy A10S است و آن هم به لطف وجود پردازنده Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 می باشد. صفحه نمایش آن نیز با اندازه ۶/۵ اینچی کمی بزرگتر از برادر کوچکترش است. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نیز در این دستگاه می تواند شما را تا مدت ها در کلاس درس آنلاین نگه دارد. با این حال این گوشی نیز به دلیل عرضه در سال ۲۰۱۹ از اندروید ۹ بهره می برد که شاید نوعی ضعف برای آن به حساب بیاید.

مشخصات دوربین برای ارتباط تصویری در کلاس آنلاین: دروبین عقب: سه لنز ۱۳ و ۸ و ۵ مگاپیکسل/ دوربین جلو ۸ مگاپیکسل
در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار ایران از ۴,۱۹۸,۰۰۰ تا ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان می باشد.

گوشی هوشمند کلاس مجازی Nokia G10

Nokia G10
Nokia G10

نوکیا ید طولایی در تولید گوشی همراه دارد که مدتی است از اندروید نیز در گوشی های خود استفاده می کند. یکی از بهترین و قدرتمند ترین گوشی های اقتصادی لیست ما بدون شک Nokia G10 است. صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی، چیپست MediaTek Helio G25، حافظه ۶۴ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی در کنار طراحی و رنگی خاص یک مجموعه ایده آل را برای یک گوشی مناسب کلاس آنلاین فراهم آورده است. باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۵۰ میلی‌ آمپر ساعت این دستگاه نیز شما را از شارژ کردن مدام دستگاه بی نیاز می کند. جدیدترین اندروید موجود یعنی اندروید ۱۱ نیز بر روی این دستگاه نصب است که قطعا به اندروید ۱۲ نیز آپدیت می شود.

مشخصات دوربین برای ارتباط تصویری در کلاس آنلاین: دروبین عقب: سه لنز ۱۳ و ۲ و ۲ مگاپیکسل/ دوربین جلو ۸ مگاپیکسل
در حال حاضر قیمت این دستگاه در بازار ایران از ۳,۱۸۵,۰۰۰ تا ۳,۳۷۹,۰۰۰ تومان می باشد.

جمع بندی

هر یک از این گوشی های هوشمند اقتصادی می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا