آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

انتخاب بهترین ارائه دهنده اموزش انلاین

نحوه انتخاب بهترین ارائه دهنده اموزش انلاین با کیفیت بالا

شکی نیست که بازار eLearning  و اموزش انلاین در حال پیشرفت است. کارشناسان پیش بینی کرده اند که این صنعت هر سال رشد بسیاری خواهد کرد.و به زودی جای اموزش سنتی را میگیرد . این یک پیش بینی آسان برای پشتیبانی با توجه به اینکه چقدر سازمان ها یادگیری شرکتی آنلاین را پذیرفته اند ، است. در واقع: ۷۷٪ از شرکتهای آمریکایی اکنون آموزش های آنلاین را به کارمندان خود ارائه می دهند.در ایران اگرچه رشد برابری با سایر کشورهانداشته ؛ اما مورد قبول و استقبال بسیاری از مراکز و شرکت ها قرارگرفته است.

البته گزینه های بسیار زیادی در بازارانلاین وجود دارد و پیدا کردن ارائه دهنده صحیح آموزش الکترونیکی بسیار مهم است.

صرف زمان برای جستجوی گزینه های مختلف یادگیری و پیدا کردن بهترین میزبان کلاس های مجازی ؛

می تواند در ارائه منابع عالی به دانشجویان یا کارمندان موثرباشد.

پس چگونه می توان بهترین انتخاب را داشت؟

بهترین ارائه دهنده کلاس مجازی  را انتخاب کنید

شماره ۱ – آنچه را که واقعاً از یک بستر و ارائه دهنده eLearning به آن نیاز دارید در نظر بگیرید

اگر به دنبال ارائه دهنده LMS و بستر های کلاس انلاین هستید تا یک کلاس مجازی برای ادامه استراتژی یادگیری دیجیتالی شما فراهم کند؛ به منظور اطمینان یافتن ازسیستمی که تمام نیازهای شما را برآورده می کند ، بهتراست قبل از شروع جستجوی ارائه دهنده ، دقیقاً آنچه را که نیازشماست را بشناسید وبه نیازهای اموزشی خود اگاه باشید.این همچنین می تواند در جستجوی ارائه دهنده ایده آل یادگیری الکترونیکی مفید باشد.

شماره ۲- تحقیق خود را انجام دهید

کنار گذاشتن چند ساعت برای انجام برخی تحقیقات می تواند سودهای کلانی را در دراز مدت برای شما بیاورد. بدست آوردن ارائه دهنده صحیح آموزش الکترونیکی یا سیستم مدیریت یادگیری انلاین؛ از بروز بسیاری از دردسرهای مدیریتی دراینده جلوگیری می کند.

شماره ۳ -به تجربه و جایگاه ارائه دهنده eLeaning توجه کنید

در نظر گرفتن تجربه و پرستیژ ارائه دهنده  بستر انلاین بسیار مهم است ، زیرا با تجربه بیشتر او بهتر از هر کس دیگری می داند که چگونه به نیازهای شما و نیازهای مشتریان پاسخ دهد ، او به خوبی موانع یا مشکلاتی را که ممکن است بوجود بیاید ، می داند. و بهترین شریک اموزشی شما خواهد بود. خرد و کار خوب از طریق تجربه و سابقه کاری حاصل می شود.

شماره ۴ -سازگاری را بررسی کنید

ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما سازگاری چیزی است که اغلب از آن غافل می شوند. خواه به دنبال ارائه دهنده کلاس مجازی  یا ارائه دهنده LMS هستید ، این مهم است که فکر کنید که چگونه آنها با هر شرطی که سازمان شما قبلاً داشته باشد مطابقت دارند.و چگونه میتوانند طبق نیاز و اهدافتان به شما سرویس دهند.

و حتما بررسی کنید که:

  • آیا ارائه دهنده جدید کلاس مجازی دوره هایی را ارائه می دهد که در یک LMS اجرا شوند؟
  •  آیا ارائه دهنده LMS یا ارائه دهنده آموزش الکترونیکی با هرگونه آموزش چهره به چهره یا آنلاین موجود ؛سازگاری و قابلیت های مناسب دارد؟
  • آیا ارائه دهنده پشتیبانی مناسب برای راه اندازی سرویس شما را دارد؟
  • آیا هزینه پرداختی شما درازای خدمات ارائه دهنده ؛مناسب  و منطقیست ؟
  • آیا سرویس های میزبان به روز و آپدیت شده میباشد؟

این مهم است که بپذیریم همه ارائه دهندگان eLearning یا LMS خدمات با کیفیتی یکسان ، به روزرسانی های دوره ای و مزایایی مشابه در محصولات خود ارائه نمی دهند. پس برای اموزش های انلاین خود بهترین میزبان را انتخاب کنید.

مشاوره با ما ⇐ پشتیبانی تهران سرور

اموزش های ما ⇐ کلاس مجازی

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا