سرور اختصاصیسرور مجازی

با پرسرعت ترین سرور اختصاصی همیشه صف اول معاملات آنلاین و بورس باشید…

با سرور اختصاصی همیشه صف اول در معاملات آنلاین باشید…

تاثیر سرور اختصاصی و سرور مجازی در موفقیت معاملات بورسی چگونه است؟ چگونه بعضی افراد با سرعت بسیار بالایی در خرید و فروش ها شرکت میکنند و همیشه برنده رقابت های آنلاین میشوند؟ در این مقاله میخواهیم پاسخ این سوالات را به شما بگوییم.
همانطور که مشهود است، در سال های اخیر تعداد افرادی که اقدام به دریافت کد بورسی جهت ورود به بازارهای مالی کردند رو به افزایش بوده است. به طوری که در ۲ سال گذشته تعداد افراد فعال در بورس رشد ۲۶۰ درصدی را شاهد بود. به این معنی که کاربران کارگزاری های فعال در بورس بسیار زیاد شده اند و شما برای خرید و فروش سهام و یا دارایی های دیگر، با افراد بسیار زیادی باید رقابت کنید.

منظور از رقابت چیست؟

تصور کنید که یک شرکت به تازگی مجوز حضور در بازار بورس یا فرابورس را اخذ میکند. همانطور که میدانید به سهام این شرکت های جدیدالورود “عرضه اولیه” میگویند.

معمولا به دلیل اینکه قیمت سهام های عرضه اولیه پایین میباشد و امکان رشد های چند صد درصدی در این سهام ها وجود دارد، افراد بسیار زیادی متقاضی خرید این سهام ها هستند.

شاید بگویید تا اینجا که نیازی به استفاده از سرور اختصاصی برای خرید و فروش سهام نمیبینید.
اما نکته اینجاست که وقتی تقاضا برای یک سهم زیاد باشد، تعداد سهامی که عرضه میشود جوابگوی این همه تقاضا نیست. و بنابراین این موضوع باعث ایجاد صف خرید در سهام مورد نظر میگردد.

به عنوان مثال فرض کنید شرکت x میتواند ده هزار سهام به صورت عرضه اولیه بفروشد. اما مجموع تعداد سهام هایی که خریداران تقاضا دارند، ۱۰۰ هزار سهم است. در این صورت تنها کسانی که در اوایل صف خرید هستند، امکان خرید سهام عرضه اولیه را دارند.

پر سرعت ترین سرور اختصاصی برای معاملات بورس

چطور میتوانیم در بورس اول صف خرید باشیم؟

برای اینکه بتوانید جزو نفرات اول در صف خرید سهام عرضه اولیه باشید، نیاز به اینترنت پرسرعت با پینگ عالی دارید. تا بتوانید سریع تر از باقی مشتریان سفارش خرید خود را در هسته بورس ثبت نمایید. که این نوع اینترنت تنها در دیتاسنترهای معتبر کشور قابل دسترسی است.

با توجه به اینکه سرور اختصاصی و مجازی در دیتاسنترها میزبانی میشوند، از این اینترنت های پر سرعت برخوردار هستند. و شما میتوانید با تهیه یک سرور مجازی یا اختصاصی، هنگام ثبت سفارش سهام عرضه اولیه در اوایل صف خرید قرار بگیرید. و شانس خود را برای خرید این سهام افزایش دهید.

مزیت سرور اختصاصی در بورس و معاملات آنلاین

البته این تنها مزیت سرورهای اختصاصی در بحث معاملات آنلاین نیست. فرض کنید شما سهام یک شرکت را میخرید و بر خلاف تصورتان، قیمت این سهم شروع به افت میکند. به صورتی که صف فروش برای این سهم تشکیل میشود. در این مواقع، تنها افرادی که در اوایل صف فروش هستند موفق به فروش سهم خود میشوند. و باقی افرادی که نمیتوانند سهام خود را بفروشند، هر روز ضرر بیشتری متحمل میشوند. اما در صورتی که شما معاملات خود را از طریق سرورهای مجازی و اختصاصی انجام دهید، به راحتی میتوانید در این صف هم جزو نفرات اول باشید و از ضررهای مالی جلوگیری نمایید.

برای سهامی که به صورت ناگهانی صف خرید میشود نیز این موضوع صدق میکند. و شما میتوانید با استفاده از اینترنت پرسرعتی که سرورهای مجازی در اختیارتان میگذارند، قبل از اینکه رشد سهام متوقف شود وارد موج صعودی آن شوید و سود خود را از بازار بگیرید.

پر سرعت ترین سرور اختصاصی برای معاملات آنلاین

چه نوع سروری مناسب معاملات آنلاین است؟

هنگام تهیه سرور اختصاصی برای انجام معاملات آنلاین بورسی، میبایست به نکات زیر دقت نمایید:

−توجه کنید که سرور شما در دیتاسنترهای معتبر کشور قرار بگیرد.

−دقت داشته باشید که سروری که میخرید از نظر سخت افزاری خیلی ضعیف نباشد.

−نیازی به تهیه سرور با سخت افزار خیلی بالا نیست. و سروری که سخت افزار در حد معمول داشته باشد برای انجام معاملات کفایت میکند.

سریع ترین و بهترین سرور اختصاصی معاملات آنلاین را از کجا بخریم؟

در این مقاله سعی کردیم کاربرد سرورها را در معاملات آنلاین بورسی بررسی کنیم. و شما را با نحوه خرید و فروش سهام با این سرورها آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مفید واقع شود. ناگفته نماند که کاربرد سرورها در تمامی خرید های اینترنتی که تعداد محدودی کالا یا خدمات در مقابل تعداد بالایی تقاضا، عرضه میشود، صدق میکند. مانند معاملات، نوبت گیری و ثبت نام های آنلاین سایپا- ایران خودرو و هر سایت و مرکز دیگری.
فقط فراموش نکنید، اگر معاملات خود را در ایران انجام میدهید، حتما از سرورهای داخل کشور استفاده کنید تا پینگ پایین تر و سرعت بالاتری به شما بدهد. حال در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان جهت خرید سرور اختصاصی ایران یا سرور مجازی ایران دارید، میتوانید با کارشناسان فروش تهران سرور تماس بگیرید. و در معاملات آنلاین و رقابت های مجازی همیشه برنده و پر سود باشید.

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا