LMS سیستم مدیریت یادگیریMoodle

برای خرید LMS به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نکاتی برای خرید سیستم مدیریت محتوا

برای خرید LMS به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قرن ۲۱، قرن تحول در تمامی بخش‌ های زندگی انسان بوده و در طی این ۲۰ سال که از آن می‌ گذرد. نسل بشر به تکنولوژی‌ های بزرگ و کوچکی دست پیدا کرده که هرکدام بخشی از زندگی انسان را تحت الشعاع خود قرار داده است. بحث آموزش نیز از این قضیه مستثنی نبوده و در این سال‌ ها دست خوش تغییرات زیادی شده است. امروزه یکی از مهم‌ ترین روش‌ های تدریس در آموزش مجازی، استفاده از سیستم‌ های مدیریت یادگیری یا LMS است. اما برای خرید LMS باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه با وبلاگ تهران سرور همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

هنگام خرید LMS توجه به چه نکاتی لازم است؟

برای پیدا کردن بهترین سیستم مدیریت یادگیری یا همان LMS باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید و برای یافتن یک سیستم مناسب، باید در دنیای آموزش مجازی جستجوی زیادی بکنید. اما تهران سرور کار شما را راحت کرده است چرا که در اینجا به هر ویژگی که یک کلاس مجازی در سیستم مدیریت یادگیری نیاز دارد، برای شما آورده‌ایم.

جمع‌آوری اطلاعات

بدون شک بدون اطلاعات کافی در هیچ کاری نمی‌توان به موفقیت دست پیدا کرد. شما برای پیدا کردن بهترین ال ام اس در بازار آموزش مجازی ایران، باید جستجوی زیادی انجام دهید و با در کنار هم قرار دادن هر یک به نتیجه دلخواه خود برسید. اما شاید این کار برای وقت زیادی را از شما بگیرد پس کافی است به تجربه تیم حرفه‌ای تهران سرور که سابقه زیادی در بحث آموزش مجازی دارد اعتماد کنید و از LMS معرفی شده توسط ما یعنی مودل Moodle استفاده کنید!

نیازهای خود را بشناسید

در مرحله‌ی بعد که شاید از نکته قبلی نیز اهمیت بیشتری داشته باشد. شما باید نیازهای خود و افرادی که می‌خواهند از آموزش شما استفاده کنند را بشناسید. باید بدانید در آینده دور یا نزدیک قصد دارید در چه پله‌ای از آموزش مجازی بایستید و آیا امکانات LMS مورد نظر شما پاسحگوی نیاز شما است؟ چرا که ممکن است بخواهید از این سیستم در مراکز آموزش آکادمیک مانند مدارس یا دانشگاه استفاده کنید. و شاید قصد دارید در ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی به آموزش از طریق این سیستم‌ها بپردازید.

نکاتی برای خرید سیستم مدیریت محتوا

سرعت و زمان بندی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نسل امروز، سرعت است. در واقع هرچیزی که سرعت داشته باشد برای کاربران کارآمدتر و هیجان‌انگیز تر می‌باشد چرا که مشغله‌ها به حدی زیاد است. که باید از ابزارهای سرعتی برای رسیدگی به تمامی کارها استفاده کرد تا زمان بندی درستی از روزمره خود داشته باشیم. همچنین باید گفت آموزش مجازی از سرعت و زمان بندی بیشتر نسبت به آموزش سنتی برخوردار است و ال ام اس مودل نیز یکی از بهترین‌ها در این خصوص می‌باشد.

امکان اتصال به کلاس‌های مجازی دیگر

یک سیستم مدیریت یادگیری خوب، باید از سایر کلاس‌های مجازی بازار پشتیبانی کند تا تجربه دلنشینی را برای میزبان و کاربر به ارمغان آورد. این کار علاوه بر کاربر پسند بودن، بسیار کارآمد است. چرا که به هرحال برخی از نرم‌افزارها مکمل هم هستند و در کنار هم به یک تکامل واحد می‌رسند. LMS مودل نیز برای به روز شدن و همچنین تعامل بین کاربران از این ویژگی برخوردار است و امکان اتصال آن به کلاس‌های مجازی ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن نیز وجود دارد.

قیمت مناسب

بدون هیچ شکی مقرون به صرفه بودن هرچیزی یک امتیاز برای آن به حساب می‌آید و می‌تواند رقبای خود را از این طریق کنار بگذارد و کاربران بسیاری را به سمت و سوی خود ببرد. مودل نیز از این قاعده پیروی کرده و تهران سرور، ارائه دهنده LMS مودل نیز سعی کرده با پایین‌ترین سطح قیمتی، این سایت‌های مدیریتی را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار دهد.

محیط کاربری آسان

همانطور که می‌دانید و در موارد بالا نیز به آن اشاره کردیم. انسان امروزی مشغله‌های زیادی را در زندگی خود احساس می‌کند. پس زمانی برای کنار آمدن با محیط‌های کاربری سخت و خشک را ندارد و خیلی زود از آن‌ها خسته شده و آن‌ها را رها می‌کند. کارایی در سادگی است و محیط کاربری آسان علاوه بر رضایت کاربران حال حاضر، می‌تواند موجب جذب کاربران دیگری نیز بشود. مودل نیز از رابط کاربری بسیار ساده‌ای بهره می‌برد که هر کاربر با سابقه و مبتدی را به سمت خود جذب می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که دیدید، برای خرید یک LMS خوب باید نکات ریز و درشتی را مد نظر قرار دهید. پیشنهاد تهران سرور برای شما نیز استفاده و خرید مودل است که تمام ویژگی‌های بالا را برخوردار است و می‌تواند تجربه آموزش مجازی خوبی را برای شما به ارمغان آورد. اگر قصد خرید LMS را دارید، شرکت تهران سرور، ارائه دهنده آموزش‌ مجازی و LMS در بستر AdobeConnect و BigBlueButton با برخورداری از تیم پشتیبانی حرفه‌ای و استفاده از تکنولوژی روز مجازی سازی، می‌تواند انتخابی حرفه‌ای و مقرون به صرفه برای شما باشد. همچنین برای دیدن آموزش‌های ویدویی ما می‌توانید به کانال‌ تهران سرور در آپارات مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا