سئوطراحی سایت و سئو

با بروزرسانی محتوای خود، سئو سایت را بهبود بخشید

راهی ساده برای بهبود سئو سایت

با بروزرسانی محتوای خود، سئو سایت را بهبود بخشید

تولید محتوا اصلی ترین عامل برای رشد سئو سایت به حساب می آید و باید توجه زیادی به آن داشته باشیم. در واقع
یکی از مهم ترین زیر شاخه های سئو، محتوا است و موتورهای جستجو همیشه بر تولید محتوای تازه، آپدیت و بروز تاکید داشته اند. اما واقعا برورسانی محتوا چقدر در سئو و رتبه گیری تاثیر دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا دلایلی که بهتر است محتواهای خود را بعد از مدتی بروزرسانی کنید را توضیح دهیم. اگر به دنبال این دلایل هستید تا پایان این مقاله با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

منظور از بروزرسانی محتوا چیست؟

منظور از بروزرسانی محتوا چیست؟

ابتدا بهتر است با مفهوم بروزرسانی محتوا آشنا شویم. و اصولا بدانیم به چه کاری بروزرسانی محتوای مطالب می گویند. بسیاری از افراد دقیقا نمی دانند منظور از به روز رسانی محتوا و خلق محتوای تازه چیست. در حقیقت شما ممکن است مطالب گوناگونی را در وبسایت خود منتشر کنید که به مرور زمان تازگی خود را از دست می دهند و مطالب جدیدی به آن اضافه شده است. از آن جایی که مطلب شما در گوگل ایندکس است و در نتایج جستجو نیز به کاربران نمایش داده می شود، بهتر است به جای انتشار پست جدید مطلب قبلی خود را اصلاح و بروزرسانی کنید. بر اساس الگوریتم کافئین گوگل بروزرسانی محتوا و آپدیت منظم باعث می شود که ربات های خزنده بیشتر به سایت شما سر بزنند.

گوگل چطور از بروزرسانی ما مطلع می شود؟

کمپانی گوگل روز به روز درحال پیشرفت در زمینه های مختلف است و حتی بعید نیست که چند سال دیگر تبدیل به یک ابر کامپیوتر انسان نما شود! گوگل به همه چیز اهمیت می دهد و یکی از آن ها بروزرسانی محتواها می باشد. اولین الگوریتمی که به بروزرسانی محتوا اهمیت می داد، کافئین بود. که در سال ۲۰۰۹ غوغایی به پا کرد. کافئین کمک می کند که سایت هایی که بروزرسانی محتوا را به طور مرتب و مداوم انجام می دهند، سریع تر ایندکس شوند. همچنین الگوریتم Freshness نیز در این راه کمک زیادی به شناخت چنین سایت های می کند. به طور کلی الگوریتم های گوگل در جهت بهبود نتایج جستجو ارائه می شوند. که تا به امروز بسیار موفق بودند.

 

بروزرسانی محتوا چه تاثیری در سئو و رتبه بندی گوگل دارد؟

بروزرسانی محتوا چه تاثیری در سئو و رتبه بندی گوگل دارد؟

بروزرسانی محتوا یکی از زیر شاخه های مهم در بهینه سازی محتوای سایت است. از وقتی که گوگل از الگوریتم Freshness رونمایی کرد، به طور مستقیم مدیران وب سایت را به آپدیت کردن محتوای صفحاتشان تشویق می کند. در سال ۲۰۰۳ کارشناسان گوگل با ثبت اختراعی به نام «بازیابی اطلاعات بر پایه داده های تاریخی» جهان سئو را به کلی تغییر دادند. این الگوریتم مسیر تازه ای را در دنیای سئو گشود. با این کار شما می توانید مطالب جدیدی را به محتوای خود اضافه کنید و گوگل محتوای شما را یک مطلب پویا معرفی می کند. به همین دلیل سایت شما در نتایج این موتور جستجو بیش از پیش دیده می شود. از این رو شاید بهتر باشد گاهی اوقات به جای انتشار مطالب با موضوعات تکراری، به سراغ بروزرسانی محتواهای قدیمی خود بروید!

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید وب سایت دارید و یا اگر می خواهید سایت خود را سئو و بهینه سازی کنید تهران سرور آماده همکاری با شماست. تنها کافی است با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا