سئوطراحی سایت و سئو

این راه ها را برای بهبود سئو سایت خود فراموش نکنید!

نکاتی مهم برای بهبود سئو سایت

این راه ها را برای بهبود سئو سایت خود فراموش نکنید!

اهمیت وب سایت ها این روزها به شدت بالا رفته و بسیاری از کسب و کارها در بستر اینترنت و سایت به فعالیت خود ادامه می دهند. این مشاغل برای معرفی خود به کاربران نیاز دارند تا بر روی سئو سایت خود تمرکز کنند و به بهبود آن نیز کمک کنند. با این حال برخی از راه ها را برای بهتر کردن این بهینه سازی مورد توجه قرار نمی دهند. راه هایی که شاید چندان به چشم نیایند اما تاثیر بسزایی در بهتر شدن جایگاه سایت شما خواهند داشت. در این مقاله نیز قصد داریم تا برحی از مهم ترین این راه ها را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید.

چطور سئو سایت خود را بهتر کنیم؟

همانطور که بارها در سایت به آن اشاره کردیم، مهم ترین کاری که باید برای بهبود سئو سایت خود انجام دهیم تولید محتوا به صورت منظم است. در حقیقت تمام متخصصان سئو به اتفاق معتقدند که تولید محتوای منحصر به فرد در بازه زمانی مشخص بهترین و اصولی ترین روش به منظور بهینه سازی وب سایت ها شناخته می شود. به بیان دیگر، اگر شما تولید محتوای خوب و قدرتمندی داشته باشید بخش زیادی از مسیر پیشرفت در سئو را طی کرده اید اما این تنها بخشی از ماجراست.

راه های زیادی برای بهبود جایگاه سایت وجود دارد. از لینک سازی گرفته تا استفاده از کلمات کلیدی مناسب. با این وجود برخی از راه ها چندان از سوی مدیران وب سایت ها مورد توجه واقع نمی شوند. راه هایی که شاید به دلیل ساده بودن مورد کم لطفی واقع می شوند و یا اصلا دیده نمی شوند.

1. رفع ایرادات فنی سایت

رفع ایرادات فنی سایت

یکی از مواردی که می تواند ضرر بزرگی به سئو شما وارد کند، ایرادات فنی سایت است. در حقیقت شاید با خود فکر کنید که چنین مسائلی تاثیر چندانی در بهینه سازی نخواهند داشت اما این تصور کاملا اشتباه است. به عنوان مثال ارور ۴۰۴ که یکی از خطاهای رایج است ضربه جدی به سئو شما وارد می کند. شما می توانید با رفع این ایرادات از بد شدن وضعیت بهینه سازی سایت خود جلوگیری کنید.

2. توضیحات متا

توضیحات متا

احتمالا موقع خرید کتاب، به خلاصه ای که معمولا در پشت جلد آن درج شده توجه کرده اید. این خلاصه می تواند به شما یک شمای کلی از مطلب مورد نظر را بدهد و شما را با محتوای آن آشنا می کند. همین مسئله در تولید محتوا و مقالات نیز وجود دارد که با نام توضیحات متا شناخته می شود. در حقیقت این توضیحات چکیده ای از مطالب شماست. این چکیده مطلب می تواند پلی بین شما و مخاطبتان باشد. موتور جستجوی گوگل نیز توجه ویژه ای به آن دارد.

3. تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر خود را بهینه کنید

همانطور که گفته بودیم، یکی از راه های تولید یک محتوای خوب، استفاده از المان های تصویر و ویدیو است. با این حال نباید آن ها را به صورت خام مورد استفاده قرار داد. در حقیقت یعنی شما باید تصاویر خود را بهینه کنید و حجم آن ها را تا جای ممکن پایین آورید. علاوه بر این باید از تگ Alt نیز برای تصاویر استفاده کنید. از آن جایی که موتورهای جستجو متوجه محتوای تصاویر شما و ارتباط آن با متن نمی شوند و شما با به کاربردن Alt می توانید به آن ها برای شناسایی تصاویر نیز کمک ویژه ای کنید.

4. محتوای خود را با راه های مختلف منتشر کنید

یکی از راه هایی که باعث می شود محتوای شما بیش از پیش دیده شود، به اشتراک گذاری آن ها است. امروزه شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. از همین جهت شما نیز باید محتوای خود را در چنین بخش هایی منتشر کنید و کاربران را با خلاقیت های خود به سمت وب سایت هدایت کنید.

جمع بندی

چنین نکاتی چندان مورد توجه برخی از سئو کاران و یا مدیران وب سایت قرار نمی گیرند و همین باعث می شود تا بهینه سازی شما با کندی پیش رود. اما اگر همین مسائل به اصطلاح کوچک مورد توجه قرار بگیرد، می توانید با سرعت زیادی به جایگاه مناسب خود برسید. در صورتی که تخصصی در این خصوص ندارید می توانید با متخصصان سئو تهران سرور تماس بگیرید و از ما مشاوره بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا