طراحی سایت و وردپرس

بهترین افزونه امنیتی وردپرس

بهترین افزونه امنیتی وردپرس

همانطور که بارها گفتیم، یکی از بزرگترین مزایای وردپرس نسبت به رقبایش مانند جوملا یا دروپال مخزن قدرتمند افزونه است. در واقع شما هر ویژگی که بخواهید به سایتتان اضافه کنید با افزونه های وردپرس امکان پذیر است. تغییرات ظاهری، افزایش سرعت و حتی افزایش امنیت. امنیت هر سایتی یکی از مهم ترین بخش های آن است و مدیران وب سایت ها دوست دارند تدابیر امنیتی زیادی برای وب سایت خود داشته باشند. یکی از راه هایی که می توان سطح امنیت یک سایت وردپرسی را افزایش داد، استفاده از افزونه های امنیتی است. اما کدام یک از آن ها بهتر هستند؟ ما در این مقاله قصد داریم ۵ بهترین افزونه امنیتی وردپرس را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال افزونه های امنیتی خوب و کارآمد هستید این مقاله تهران سرور را از دست ندهید.

استفاده از افزونه امنیتی وردپرس ضروری است؟

اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر سازد این است که آیا استفاده از افزونه امنیتی وردپرس برای سایت ضروری است؟ با چند مثال دلیل ضروری بودن آن را به شما می گوییم. فرض کنید یک خودروی آخرین سیستم خریداری کردید که سطح ایمنی خوبی دارد اما کمربند ایمنی و کیسه هوای آن را غیر فعال کنید. چه اتفاقی می افتد؟ قطعا در صورت تصادف خسارت بیشتری خواهید دید. افزونه امنیتی وردپرس برای سایت نیز در حکم همان کمربند ایمنی و کیسه و هوا برای خودرو است. از این رو باید گفت وردپرس هر چقدر هم که از نظر امنیتی در سطح خوبی باشد، باز هم نیاز به بهتر شدن دارد. پس با این اوصاف استفاده از افزونه امنیتی وردپرس به شدت ضروری است و بزرگترین طراحان سایت وردپرسی نیز استفاده آن را توصیه می کنند.

مزایای افزونه امنیتی وردپرس چیست؟

  • جلوگیری و گزارش دادن در خصوص نقص امنیتی در وب سایت
  • سد حفاظتی در برابر حملات و هکرها
  • پیشگیری از دزدیده شدن اطلاعات سایت
  • حفظ حریم شخصی مدیران و کاربران
  • جلوگیری از نابودی و از دست رفتن وب سایت

نکته ۱: تنها با نصب افزونه هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، وب سایت شما به امنیت نمی رسد! تمام این افزونه ها نیازمند تنظیمات و پیکربندی هستند. اگر توان این کار را ندارید حتما با یک طراح سایت و متخصص وردپرس این مسئله را در میان بگذارید.

نکته ۲: تنها یک افزونه معرفی شده را نصب و فعال کنید. نصب و فعال کردن چند افزونه امنیتی نه تنها باعث بالا رفتن امنیت سایت شما نمی شود بلکه ممکن است موجب ایجاد حفره های امنیتی نیز در سایت شما بشود.

افزونه امنیتی وردپرس Wordfence Security

Wordfence Security

اولین پلاگینی که قصد معرفی آن را داریم، Wordfence Security است. این افزونه یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی در وردپرس به حساب می آید. بر اساس آخرین آمار این افزونه بیش از ۳/۵ میلیون نصب فعال داشته که در نوع خودش یک رکورد فوق العاده است. به عبارت دیگر استفاده میلیون ها سایت از این افزونه و محبوبیتی که در مخزن افزونه وردپرس دارد، نشان از عملکرد خوب این افزونه می باشد. این افزونه دارای دو بخش اسکنر و فایروال است. که با بد افزارها و لینک های مخرب و همچنین حملات و… مقابله می کند.

افزونه امنیتی وردپرس iThemes Security

iThemes Security

یکی از محبوبت ترین افزونه های امنیتی بدون شک iThemes Security است. دلیل این محبوبیت تعداد ابزارهای گوناگونی است که این افزونه در اختیار کاربران خود می گذارد. دلیل دیگری که دارد، رابط کاربری بسیار بسیار آسان است. در واقع این افزونه به قدری ساده طراحی شده که اگر کوچک ترین دانشی درباره آن نداشته باشید هم به سادگی می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. این افزونه به صورت خودکار حفره‌ های رایج امنیتی را شناسایی کرده و برطرف می‌ کند.

نکته ۳: ما در نکته ۲ گفتیم که نصب دو یا چند افزونه امنیتی در کنار هم ممکن است به سایت شما ضربه بزند. اما استفاده از دو افزونه Wordfence Security و iThemes Security در کنار هم دیگر باعث استحکام بهتری می شود و خوشبختانه تداخلی باهم ندارند.

افزونه امنیتی وردپرس All In One WP Security & Firewall

All In One WP Security & Firewall

شاید فکر کنید رایگان بودن همیشه نشانه بی کیفیت بودن است. افزونه All In One WP Security & Firewall که یک افزونه امنیتی جامع است ثابت کرد که این یک تفکر کاملا اشتباه است. بیش از ۸۰۰ هزار نصب فعال دارد که جزو یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی به شمار می رود. این افزونه آسیب پذیری ­‌های موجود در سایت وردپرسی را بررسی می کند. و همچنین جدیدترین شیوه­‌ ها و تکنیک ­‌های امنیتی توصیه شده را بر سایت شما اعمال می ­‌کند. اگر به دنبال یک گزینه رایگان اما با کیفیت هستید این افزونه را از دست ندهید.

افزونه امنیتی وردپرس Sucuri Security

Sucuri Security

Sucuri Security افزونه ای است که هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در مخزن پلاگین وردپرس عرضه می شود. خوبی که این افزونه دارد این است که خوشبختانه عمده ویژگی های مهم آن در نسخه رایگان آن نیز وجود دارد. با این حال نسخه پولی امکانات بهتری را در اختیار شما می گذارد که قطعا برای امنیت سایت شما بهتر است. به عبارت دیگر درست است که نسخه رایگان جزو بهترین ها است اما ارزش واقعی این پلاگین زمانی مشخص می شود که شما نسخه پولی را تهیه کنید.

افزونه امنیتی وردپرس BulletProof Security

BulletProof Security

BulletProof به معنای ضد گلوله است. این پلاگین نیز درست مانند نامش ضد گلوله است. یک افزونه امنیت قدرتمند و همه کاره که شاید نسبت به دیگر گزینه ها کمتر شناخته شده باشد اما به هیچ وجه کم نمی آورد. شاید بتوان گفت در آینده بیشتر از این افزونه خواهیم شنید و شاید جایگزین تمام گزینه های دیگر شد. نکته فوق العاده این افزونه این است که نسخه رایگان آن نیز دست کمی از نسخه پولی ندارد. مطمئن باشید که با نصب آن پشیمان نخواهید شد.

جمع بندی

همانطور که مطالعه فرمودید، ما با معرفی ۵ افزونه فوق العاده سعی داشتیم که در بهبود امنیت سایت شما موثر باشیم. تیم طراحی سایت تهران سرور نیز همیشه از نکات ایمنی در طراحی سایت خود پیروی می کند و علاوه بر نصب افزونه تمهیدات امنیتی دیگری نیز برای مشتریان خود در نظر می گیرد. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایتی با کیفیت تحویل بگیرید. برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا