آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین قلم نوری کلاس مجازی چیست؟

معرفی ۳ قلم نوری برتر کلاس مجازی

یکی از مزایای کلاس مجازی آشنا کردن کاربران با ابزارهای جدید است. از آن جایی که برای برگزاری کلاس مجازی نیازمند برخی ابزارها هستید می توان گفت که این سبک آموزشی بسیار مبتنی بر تکنولوژی و وسایل مختلف است. البته تمام این وسایل ضروری نیستند اما بودن آن ها باعث بهبود عملکرد کلاس می شود. یکی از این ابزارها قلم نوری است که قطعا بدون وجود آن هم می شود کلاسی برگزار کرد. اما بدون شک داشتن چنین ابزاری در راحتی و دلچسب شدن کلاس کمک می کند. به عبارتی دیگر با داشتن ابزارهای مختلف مانند قلم نوری می توانید تمامی ظرفیت های آموزش مجازی را به کار بگیرید. در این مقاله قصد داریم ۳ تا از بهترین قلم نوری کلاس مجازی در بازار را به شما معرفی کنیم. پس با تهران سرور پیشرو در خدمات وب و آموزش مجازی همراه باشید.

قلم نوری کلاس مجازی چیست؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که اصلا قلم نوری کلاس مجازی چیست و چه کاربردی برای ما دارد؟ این ابزار یکی از کاربردی ترین وسایل در بهبود عملکرد آموزش مجازی است. از آن جایی که کار کردن با موس ممکن است سخت و اذیت کننده باشد باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای آن در تدریس مجازی باشیم. بهترین جایگزین موس در کلاس مجازی بدون شک قلم نوری است. شکل طراحی خودکار مانند آن به شما قدرت مانور و کنترل بیشتری برای اداره کلاس را می دهد. از این ابزار در کلاس فنی، طراحی، ریاضیات و… بسیار استفاده می شود. چرا که دقت در این موارد مهم است و قلم نوری این دقت را به شما می دهد. برای آشنایی بیشتر با قلم نوری پیشنهاد می کنیم مقاله «استفاده از قلم نوری در کلاس مجازی» را مطالعه کنید تا با کاربردهای این ابزار و همچنین انواع مختلف آن آشنا شوید.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۳ قلم نوری کلاس مجازی مناسب برای آموزش در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

قلم نوری کلاس مجازی XP-Pen Star G960S

XP-Pen Star G960S
XP-Pen Star G960S

کمپانی XP-Pen یکی از بهترین و معروف ترین تولید کننده های قلم نوری در دنیا است. قلم نوری های این کمپانی در زمینه های مختلف به خصوص آموزش مجازی مورد استفاده هستند. یکی از بهترین و به صرفه ترین تولیدات این کمپانی قلم نوری کلاس مجازی XP-Pen Star G960S است. طراحی زیبا و خاص این محصول جلوه خاصی به میز کار شما می بخشد. قلم این دستگاه بدون باتری است و ابعاد آن ۳۱۹٫۵×۲۰۹٫۵×۱۰ میلی‌ متر می باشد و وزن آن ۴۹۸ گرم است. از دیگر مزایای آن می توان به حساس بودن به فشار تا ۸۱۹۲ سطح اشاره کرد. این محصول از طریق پورت USB به کامپیوتر شما متصل می شود. قیمت این دستگاه از ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان در بازار ایران می باشد که نسبتا قیمت خوب و منطقی است.

قلم نوری کلاس مجازی Parblo A610Plus

Parblo A610Plus
Parblo A610Plus

شرکت Parblo یکی از معتبرترین تولیدکنندگان قلم‌ های نوری در عرصه جهانی است. سطح کیفیت تولیدات آن بسیار بالا است و به عقیده بسیاری جزو ۳ برند برتر این حوزه می باشد. یکی از بهترین تولیدات این شرکت Parblo A610Plus است. ابعاد آن ۳۵۰x240x7 میلی‌ متر است و با ۲۶۰ گرم وزن از سبک ترین گزینه ها به شمار می رود. این دستگاه نیز از طریق پورت USB به دیوایس مد نظر شما متصل می شود و آماده کار خواهد بود. حساس به فشار تا ۸۱۹۲ سطح و امکان نوشتن با زاویه ۶۰ درجه از دیگر مزایای آن به شمار می رود. همچنین یک دستکش مخصوص در جعبه این محصول قرار دارد که کار با دستگاه را راحت تر می کند. قیمت حدودی این قلم نوری نیز از ۱/۳۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱/۴۵۰/۰۰۰ تومان در بازار ایران می باشد.

قلم نوری کلاس مجازی Wecom Intuos CTL-4100

Wecom Intuos CTL-4100
Wecom Intuos CTL-4100

یکی دیگر از بهترین ها در حوزه قلم نوری بدون شک کمپانی Wecom است. محصولات این کمپانی از استحکام و عمر طولانی مدتی بر خوردارند و نسبت به قیمتی که دارند امکانات خوبی در اختیار کاربران قرار می دهند. Wecom Intuos CTL-4100 یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و استفاده در تدریس مجازی به شمار می رود. طراحی عالی، ابعاد مناسب ۱۵۲x۹۵ میلی متر و وزن ۲۳۰ گرم از ویژگی های این دستگاه است. یکی از ویژگی هایی که این دستگاه را خاص می کند، داشتن ۴ کلید میانبر با قابلیت شخصی سازی است. حساسیت به فشار در این محصول ۴۰۹۶ سطح است که کار شما را برای کلاس مجازی راه می اندازد. این محصول نسبت به دو رقیب قبلی خود کمی گران تر است و دلیل آن هم ویژگی های اضافی و کیفیت ساخت بهتر است. هم اکنون این محصول از ۲٫۸۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۳۰٫۰۶۰٫۰۰۰ تومان در بازار ایران موجود می باشد.

جمع بندی

همانطور که گفتیم، بهره بردن از این ابزار در آموزش آنلاین باعث بالا رفتن سطح کیفیت و ایجاد تعامل بین افراد حاضر در جلسه می‌ شود. برای استفاده از این ابزار در کلاس آنلاین نیازی به تهیه قلم‌ های حرفه‌ ای و سطح بالا نیست و می‌ توانید با ساده‌ ترین انواع آن نیز به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید. ۳ گزینه ای که ما در این مقاله معرفی کردیم شاید بهترین ها برای آموزش مجازی به حساب بیایند. شما می توانید بسته به بودجه و نیازهای خود یکی از آن ها را برای بهبود عملکرد کلاس خود تهیه کنید. در صورتی که شما از ادوب کانکت، بیگ بلو باتن یا مودل استفاده می‌کنید، می‌توانید از این ابزار برای آموزش خود نیز بهره ببرید. همچنین برای خرید کلاس مجازی نیز تهران سرور آماده همکاری با شماست. در ضمن برای دیدن ویدیوهای آموزشی ما به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. درود بر تیم فعال تهران سرور
    سال نو مبارک
    ممنون از مطالب خوبتون
    سال خوبی براتون آرزومندم
    ارادت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا