آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButton

بهترین لپ تاپ کلاس مجازی چیست؟

بهترین لپ تاپ کلاس مجازی چیست؟

بدون شک اگر مقالات وبلاگ تهران سرور را دنبال کرده باشید، می دانید که برای برگزاری کلاس مجازی نیازمند ابزار خاصی هستید. برخی دوست دارند از تلفن های همراه استفاده کنند. و عده ای دیگر به تبلت ها علاقه دارند. با این حال بارها گفتیم که برای برگزاری یک کلاس آنلاین، بهتر است از لپ تاپ یا سیستم کامپیوتری استفاده شود. به خصوص اگر میزبان یا برگزار کننده هستید. این لپ تاپ ها می توانند دارای سیستم عامل ویندوز یا مک باشند. ما در این مقاله قصد داریم تا ۵ تا از بهترین لپ تاپ کلاس مجازی را به شما معرفی کنیم تا تجربه لذت بخشی از آموزش مجازی داشته باشید. پس برای شناخت این لپ تاپ ها با تهران سرور، پیشرو خدمات آموزش مجازی در ایران همراه باشید.

چرا از لپ تاپ برای کلاس مجازی استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد کلاس مجازی را به کلاس حضوری ترجیح می دهند، جا به جایی است. در واقع شما هر جایی که باشید می توانید با استفاده از ابزارهای قابل حمل مانند لب تاپ و تبلت وارد کلاس مجازی خود شیود و در آن شرکت کنید. اما کلاس حضوری این امکان را ندارد. با این حال برخی دوست ندارند با تبلت یا گوشی هوشمند کار کنند. به خصوص اگر معلم و برگزار کننده جلسات باشید، نسخه های اندروید و آی او اس نرم افزارهای کلاس مجازی محدودیت هایی برای شما به همراه دارند. از این رو داشتن یک لپ تاپ بهترین گزینه برای شماست.

نسخه های ویندوز و مک نرم افزارهایی مانند ادوب کانکت یا بیگ بلو باتن تمامی امکانات را در اختیار شما قرار می دهند. در واقع شما دیگر محدودیتی ندارید و به بهترین شکل ممکن کلاس آنلاین خود را اداره می کنید. دلیل دیگر استفاده لپ تاپ کلاس مجازی، صفحه نمایش بزرگ آن است. تبلت ها هرچقدر هم که بزرگ باشند به کیفیت و بزرگی لپ تاپ ها نیستند. وسعت دیدی که نمایشگر لپ تاپ به شما می دهد بسیار بیشتر است. به خصوص برای افرادی که بینایی ضعیفی دارند و باید از فونت های درشت و بزرگ استفاده کنند، لپ تاپ ها بهتر از تبلت و گوشی های هوشمند هستند.

* نکته: سعی کرده ایم در این مقاله بهترین، مقرون به صرفه ترین، و کارآمد ترین ۵ لپ تاپ کلاس مجازی در بازار را به شما معرفی کنیم.

لپ تاپ کلاس مجازی Asus Vivobook

Asus Vivobook
Asus Vivobook

اگر به دنبال یک لپ تاپ مناسب کارهای دانشجویی و به خصوص کلاس مجازی هستید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما Asus Vivobook است. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی فول اچ دی با بدنه ۲۳٫۴ میلی متر و وزن سبک معادل ۱٫۷ کیلوگرم از ویژگی های مناسب آن است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ Intel Core i5 1035G1 می باشد که در کنار پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce MX 330 و حافظه رم ۸ گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه هارد دیسک یک ترابایتی تقریبا تمامی نیازهای شما را برای کلاس مجازی رفع می کند. از نظر قیمتی شاید این لپ تاپ کمی گران به نظر برسد اما بدون شک ارزش خرید بالایی دارد.

لپ تاپ کلاس مجازی Lenovo IdeaPad

Lenovo IdeaPad
Lenovo IdeaPad

لنوو معروف است به تولید لپ تاپ های ارزان قیمت اما با کیفیت. Lenovo IdeaPad نیز یکی از بهترین تولیدات این کمپانی است. اندازه صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن باعث شده وزن پایینی داشته باشد. این مسئله به حمل و نقل راحت آن نیز کمک زیادی کرده و آن را تبدیل به یک گزینه مناسب برای کلاس مجازی کرده است. حافظه رم ۴ گیگی در کنار هارد دیسک یک ترابیاتی نیز برای کارهای روزمره شما مناسب است. تمامی این ها باعث شده تا قیمت نهایی این لپ تاپ نیز پایین و مقرون به صرفه باشد.

لپ تاپ کلاس مجازی Lenovo ThinkBook 15

Lenovo ThinkBook 15
Lenovo ThinkBook 15

گزینه سوم ما بازهم محصولی از کمپانی لنوو است. این لپ تاپ از سری‌ های میان‌ رده شرکت لنوو است که در سال ۲۰۲۱ رونمایی شد و مجهز به پردازنده‌ نسل ۱۱ Core i7 شرکت اینتل است. استحکام این لپ تاپ در کنار ظرافت و وزن کمی که دارد می تواند بهترین گزینه برای یک معلم کلاس مجازی باشد. به سادگی حمل می شود، قدرتمند است و دارای بدنه مقاومی است. ThinkBook 15 دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و درون خود یک رم ۸ گیگاباتی را یدک می‌ کشد. با این حال این لپ تاپ قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود و محصولات کمپانی های دیگر نظیر ایسوس و اچ پی دارد.

لپ تاپ کلاس مجازی Acer Aspire 3

Acer Aspire 3
Acer Aspire 3

ایسر یکی دیگر از تولید کنندگان بزرگ لپ تاپ به شمار می رود که علاوه بر کیفیت خوبی که دارد، قیمت های منصفانه ای نیز دارد. به عقیده بسیاری لپ تاپ های ایسر خوش قیمت ترین لپ تاپ های بازار هستند و شاید بهترین گزینه برای دانشجویان و معلمان. این لپ تاپ ۱۵ اینچی ۸ گیگ رم دارد و از پردازنده Intel Core i5 1035G1 بهره می برد. ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی آن نیز اجازه ذخیره اطلاعات زیادی به شما می دهد. البته این لپ تاپ نسبت به گزینه های قبلی وزن نسبتا بیشتری دارد و با ۲/۱ کیلوگرم شاید گزینه سنگینی برای حمل و نقل بیش از اندازه به شمار رود.

لپ تاپ کلاس مجازی HP DW2196

HP DW2196
HP DW2196

اچ پی بدون شک معرف حضور همگان است. این کمپانی آنقدر خوشنام است که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد. لپ تاپ DW2196 این کمپانی یکی از خوش قیمت ترین لپ تاپ های بازار است. در واقع شما اگر قصد هزینه گزافی را ندارید این لپ تاپ بهترین گزینه پیش روی شماست. پردازنده Core i3 1005G1 می تواند نیازهای شما را در پردازش نرم افزارهای کلاس مجازی برآورده کند. وزن ۱/۷ کیلویی آن نیز مناسب حمل و نقل و استفاده در کلاس مجازی می باشد. همچنین صفحه ۱۵٫۶ اینچی اچ دی آن نیز برای کاربردهای آموزشی بسیار مناسب است.

جمع بندی

هر یک از این لپ تاپ ها می توانند گزینه مناسبی برای کلاس مجازی شما به حساب بیاید. شما می توانید بسته به میزان بودجه و امکاناتی که می خواهید یکی از آن ها را برای خود انتخاب کنید. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید نیز می توانید از طریق تهران سرور اقدام به خرید نمایید. همچنین برای دیدن ویدیوهای آموزشی می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا