آموزش های adobeconnect

خطای Check our troubleshooting page for further assistance در ادوب کانکت

خطای Check our troubleshooting page for further assistance در ادوب کانکت

در این مقاله می خواهیم در مورد خطای Check our troubleshooting page for further assistance در زمان ورود به کلاس مجازی صحبت کنیم. در مقالات قبلی به اکثر خطاهای احتمالی در ادوب کانکت اشاره کردیم و اکنون نیز همراه ما باشید:

ممکن است برای شما پیش بیاید که پس از کلیک کردن بر روی لینک کلاس،
صفحه سفید رنگی با پیغام …..Check our troubleshooting page for further برای شما باز شود و امکان ورود به کلاس را نداشته باشید.

رفع خطای Check our troubleshooting page for further assistance در زمان ورود به کلاس مجازی

برای رفع این خطا ابتدا باید بررسی نمائید از کدام نسخه ادوب کانکت استفاده می کنید؟
این خطا بیشتر بر روی نسخه ۱۰٫۶ ادوب کانکت اتفاق میوفتد که در حال حاضر قدیمی می باشد
و در جدیدترین نسخه ادوب کانکت یعنی  نسخه ۱۱٫۲ این مورد مرتفع گردیده است.
اما با توجه به این مورد که در حال حاضر کشور ما تحریم می باشد، این نسخه از ادوب کانکت هنوز در ایران موجود و در دسترس نمی باشد.
و جدیدترین نسخه ای  که در حال حاضر در ایران موجود و در تهران سرور نیز ارائه می گردد،
ادوب کانکت نسخه ۱۰٫۸ می باشد که رابط کاربری تحت وب آن نیز فارسی سازی شده است.
و بهترین بستر کلاس مجازی به زبان فارسی میباشد.

علت بروز این خطا در ادوب کانکت

با توجه به بررسی ها، علت بروز این خطا این مورد می باشد که در نسخه های قدیمی ادوب نیاز بود تا گزینه مربوط به فلش پلیر در تنظیمات مرورگر فعال باشد
تا امکان ورود از طریق لینک کلاس میسر شود.
در واقع این خطا هشداری است برای اجرای برنامه فلش پلیر در زمان ورود به جلسه.
در این صورت باید از طریق منوی تنظیمات مرورگر مورد نظر یا همان site setting
گزینه مربوط به flash player را allow نمایید.

خطای Check our troubleshooting page for further assistance در ادوب کانکت
نکته: در آپدیت های بعدی AdobeConnect یعنی نسخه ۱۰٫۸ به بعد نیازی به فعال نمودن فلش پلیر نمی باشد.
حتی در آپدیت های جدید مرورگر ها نیز این مورد به صورت کامل حذف گردیده است.
بنابراین پیشنهاد می گردد به جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی،
همیشه از آخرین نسخه مرورگر های در دسترس استفاده نمایید و در صورتی که نسخه ادوب کانکت شما نیز قدیمی می باشد،
از ارائه دهنده سرویس خود درخواست کنبد سرویس شما را به نسخه ۱۰٫۸ آپدیت کند
تا علاوه بر برخورداری از قابلیت های جدید، نیازی به فعال نمودن فلش پلیر نباشد.

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خود شرکت ادوب گفته بود که فلش پلیر از ویندوز و مرورگر ها حذف شده و پشتیبانی نمیشه. ولی الان چرا خود نرم افزار کلاس مجازی ادوب کانکت به دلیل نبود فلش پلیر باز نمیشه؟؟؟؟ راه حل دیگه ای برای ورود وجود داره؟

    1. سلام
      معمولا در ویندوزها و مرورگرهای آپدیت شده و بروز، برای استفاده از اپلیکشن ادوب کانکت نیاز به نصب نرم افزار دیگری نیست.
      همچنین برای وارد شدن به کلاس ادوب میتوانید از محیط وب آن استفاده نمائید که نیازی به نصب هیچگونه نرم افزاری نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا