آموزش های BigBlueButton

چرا باید کلاس مجازی بیگ بلو باتن را انتخاب کنیم؟

دلایل انتخاب بیگ بلو باتن برای برگزاری کلاس مجازی

چرا باید کلاس مجازی بیگ بلو باتن را انتخاب کنیم؟

از زمان شیوع کرونا که کلاس های مجازی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند، نام نرم افزارهای مختلفی برای برگزاری جلسات به صورت آنلاین به گوشمان خورد. سامانه های نوپایی که سابقه چندانی در این زمینه نداشتند و تنها قصد داشتند تهدید کرونا را به فرصتی برای خود تبدیل کنند. با این حال دیری نپایید که پلتفرم های قدرتمند بازار کلاس مجازی را در اختیار خود گرفتند که ناشی از امکانات برتر و همچنین تجربه تیم های برنامه نویسی آن ها بوده است. نرم افزارهایی مانند بیگ بلو باتن و یا ادوب کانکت از این دست سامانه ها بودند که توانستد اعتماد کاربران را به خود جلب کنند. حال در این مقاله قصد داریم برخی از مزایای کلاس مجازی بیگ بلو باتن را به شما معرفی کنیم و بگوییم چرا باید این پلتفرم را انتخاب کنیم. پس با تهران سرور همراه باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیگ بلو باتن چیست؟

بهتر است قبل از آن که به سراغ دلایل انتخاب بیگ بلو باتن برویم، کمی درباره این نرم افزار صحبت کنیم تا اطلاعاتی به صورت کلی به شما ارائه دهیم. در حقیقت BBB یا همان BigBlueButton یک پلتفرم برگزاری کلاس و جلسات به صورت آنلاین است که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی قادر خواهید تا کلاس های خود را از طریق اینترنت و به صورت راه دور برگزار کنید. و در مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم باشید! این سامانه یکی از جامع ترین و پر سرعت ترین سامانه های کلاس مجازی در دنیا به حساب می آید. که محیط کاربر پسندش تاثیر به سزایی در کسب این میزان از محبوبیت را داشته است. بهتر است به سراغ جواب سوال اصلیمان یعنی «چرا باید کلاس مجازی بیگ بلو باتن را انتخاب کنیم؟» برویم.

بیگ بلو باتن چیست؟

بیگ بلو باتن یک سیستم با سابقه است

شاید گمان کنید این دلیل چندان اهمیتی ندارد. و نباید در این لیست آن هم شماره اول قرار بگیرد! اما باید گفت این تصور کاملا اشتباه است. هرچه در کاری تجربه بیشتری داشته باشیم قطعا آن را بهتر انجام می دهیم و باگ و مشکلات گذشته را رفع خواهیم کرد. همچنین با بهبود آن ها و انتشار نسخه های جدیدتر می توان امکانات بیشتری را به آن اضافه کرد. بیگ بلو باتن این مسیر را طی کرده است و از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در حال کسب تجربه و بهبود نرم افزار خود می باشد. در طی این سال ها مشکلات این نرم افزار رفع و امکانات بی نظیری به آن اضافه شده است.

بیگ بلو باتن نرم افزاری متن باز است

عموما نرم افزار هایی که برای برگزاری کلاس های مجازی وجود دارند، متن بسته هستند. به همین دلیل اعمال برخی تغییرات جزئی هم در آن ها امکان پذیر نیست. اما بیگ بلو باتن کاملا متن باز است و به شما این امکان را می دهد که تغییرات کوچک و بزرگی در آن اعمال کنید و به نوعی نسخه ای مختص به خود را ارائه دهید. این ویژگی همچنین باعث شده توسعه دهندگان در سراسر دنیا باعث پیشرفت های چشمگیر این نرم افزار بشوند.

قابلیت های بیگ بلو باتن

قابلیت های فراوانی دارد

یکی از نیازهای کلاس های مجازی، امکانات و قابلیت های گوناگون است تا محیط تحصیل هرچه بیشتر به محیط فیزیکی و کلاس حضوری شبیه شود. بیگ بلو باتن از امکانات بی نظیری مانند تخته وایت برد، اشتراک گذاری انواع فایل، پشتیبانی از وب کم، سرعت بی نظیر، محیط کاربری آسان، پشتیبانی از زبان های زنده دنیا و… بهره می برد. همین موارد باعث می شوند تا این سامانه یک انتخاب مناسب برای برگزاری کلاس ها به شمار بیاید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم این نرم افزار به شدت مقرون به صرفه است و با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری کلاس ها از راه دور می باشد. اگر قصد خرید کلاس مجازی بیگ بلو باتن را دارید، کافی است با کارشناسان کلاس مجازی تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین اگر سرویس خود را از تهران سرور خریداری کرده اید به منظور پرسش و یا دریافت پشتیبانی می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا