آموزش های adobeconnectآموزش های BigBlueButtonتازه هایسئوسرور اختصاصیسرور مجازیطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسهاست

رونمایی از قالب جدید وب سایت تهران سرور

تهران سرور از قالب جدید وب سایت خود رونمایی کرد

رونمایی از قالب جدید وب سایت تهران سرور

گروه فن آوران مهر وطن، با نام تجاری تهران سرور پیشرو در ارائه حرفه‌ ای خدمات تحت وب و محیط‌ های آموزشی آنلاین است. که حدود 7 سال است به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند. مجموعه ما با عملکرد رضایت بخش برای مشتریان باعث شد تا با شرکت ها و موسسات بزرگ و کوچک همکاری کند. همکاری در زمینه های مختلف اعم از طراحی وب سایت، کلاس مجازی، سئو و بهینه سازی و فروش فضاهای میزبانی اعم از سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست و… باعث رشد روز افزون مجموعه ما شد.

تهران سرور از قالب جدید وب سایت خود رونمایی کرد

گسترش فعالیت‌ های مجموعه تهران سرور در تمامی زمینه‌ها صورت گرفت و پس از تقویت زیرساخت‌ های فنی، این شرکت اقدام به رونمایی از قالب جدید سایت خود کرد. از آن جایی که راحتی در استفاده یکی از اصلی ترین دلایل وجود وب سایت است، سعی کردیم تا در ورژن جدید با ساده کردن رابط کاربری، مراحل سفارش را در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی کنیم.

ویژگی های قالب جدید سایت تهران سرور چیست؟

همانطور که گفتیم، در قالب جدید وب سایت سعی کردیم تا با ساختاری ساده و مینیمالیست، انواع سلیقه ها را راضی کنیم. در ضمن در کنار این سادگی و زیبایی، سعی کردیم دسترسی کاربران را به بخش های دیگر سایت ساده تر از گذشته کنیم. افزایش سرعت و راحتی در سفارش پلان های مختلف نیز از دیگر ویژگی های جدیدترین ورژن قالب وب سایت تهران سرور است. به طور کلی در قالب جدیدوب سایت شما می‌ توانید به راحتی به تمامی خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید. همچنین این امکان در قالب جدید وجود دارد که تمامی ویژگی‌ های زیرسیستم‌ های محصولات تهران سرور را مطالعه و بررسی کنید.

تهران سرور از قالب جدید وب سایت خود رونمایی کرد

نکته دیگر وجود وبلاگ تهران سرور است که بیش از پیش در وب سایت اصلی نمود دارد. در قسمت انتهایی وب سایت یا همان فوتر سایت می توانید آخرین مطالبی که در وبلاگ منتشر شده اند را مطالعه کنید و به وبلاگ ما سر بزنید. همه روزه سعی می شود تا وبلاگ تهران سرور با مطالبی کاربردی و بعضا آموزشی بروز رسانی شود. تمام این کارها برای جلب رضایت شما همراهان همیشگی تهران سرور انجام شده است.

تهران سرور از قالب جدید وب سایت خود رونمایی کرد

جمع بندی

لازم به ذکر است اگر پس از مطالعه این مقاله و نیم نگاه پاسخ سوالات‌ خود را نگرفتید می‌ توانید به زیر مجموعه های اختصاصی هر بخش مراجعه کنید و از آن‌ ها کمک بگیرید. تهران سرور ارائه دهنده انواع خدمات وب و هاستینگ آماده همکاری با شما می باشد. قیمت مقرون به صرفه، امنیت بالا، سرعت و پهنای باند بالا و… از مزایای پلان های تهران سرور است. همچنین امکان تغییر در کانفیگ ها بنا بر درخواست مشتری امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید مجموعه از تهران سرور، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان، پلن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین برای دیدن آموزش های ویدیویی ما می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا