آموزش های adobeconnect

شرکت در کلاس مجازی ادوب کانکت با iPhone یا iPad

شرکت در کلاس مجازی ادوب کانکت با iPhone یا iPad

شما میتوانید با ایفون و سیستم اپل خود در جلسات ، وبینارها و کلاس مجازی ادوب کانکت شرکت کنید. جلسات آنلاین را به عنوان مهمان مشاهده کنید و یا با خرید ادوب کانکت ، میزبان آن جلسه باشید.

قابلیت های جلسه Adobe Connect در iPhone یا iPad

نرم افزار Adobe Connect قابلیت های جلسه را از دسک تاپ به تلفن همراه شما می آورد و
به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق iPhone یا iPad در جلسات و کلاس مجازی ادوب کانکت شرکت کنید یا حتی میزبان آنها باشید.
شما میتوانید جلسات را راه اندازی و مدیریت کنید – کنترل حقوق شرکت کنندگان ، ضبط ، کنفرانس صوتی و چیدمان ها. ارائه پاورپوینت ، اسناد PFD و حتی فیلم از کتابخانه آنلاین خود.
از iPad خود برای وایت برد و حاشیه نویسی مستقیم بر روی محتوا استفاده کنید.
با استفاده از دوربین تلفن خود ،وبکم به اشتراک بگذارید.
برای مشاهده محتوا ، گپ زدن ، پرسیدن سوال با استفاده از پرسش و پاسخ و پاسخ به نظرسنجی ها ، کل جلسه را مشاهده کنید و
یا هر پاد را یا ایکون بزرگنمایی میتوانید به صورت فول اسکرین در بیاورید.
و از طریق میکروفون کلاس ،صدای خود را نیز به اشتراک بگذارید.

ورود به ادوب کانکت با iPhone یا iPad

ورود به ادوب کانکت با iPhone یا iPad

دانلود نرم افزار ادوب کانکت برای iPhone یا iPad

میتوانید این برنامه را از طریق اپ استور گوشی ایفون خود و یا سایت تهران سرور دانلود و طبق راهنما ، نصب کنید .

دانلود نرم افزار ادوب کانکت برای iPhone یا iPad

دانلود نرم افزار ادوب کانکت برای iPhone یا iPad

سپس لینک ورود به کلاس را در جایگاه Url  وارد کرده و به مراحل بعدی ورود به کلاس انلاین بروید .

ورود به ادوب کانکت با iPhone یا iPad

نکته  : درصورتی که برای دانلود و نصب ادوب کانکت با مشکل روبه رو شدید و نیاز به فیلتر شکن پیداکردید ،
میتوانید vpn  خود را روشن کنید و برنامه را دانلود کنید .
اما هنگام شرکت در جلسات و ورود به کلاس انلاین حتما حتما فیلتر شکن یا vpn را خاموش کنید .
زیرا باعث کندی و قطعی میشود .

برای برگزارکنندگان و شرکت کنندگان ایرانی ، بسیار مهم است که سرور ادوب کانکت که تهیه میکنند داخل ایران باشد و از ادوب کانکت روی سرورهای خارجی نباشد .
زیرا هرچه فاصله کمتر و سرورها داخلی باشند، پینگ شما کاهش میبابد و در کیفیت و سرعت کلاس تاثیر مهمی دارد.

آموزش های بیشتر ادوب کانکت را در اپارات تهران سرور دنبال کنید.

و با تهیه این سرویس از ما ، ادوب کانکت فارسی را در اختیار دارید و تمامی فضای کلاس به صورت فارسی شده و قابل درک برای کاربران خواهد بود.

فرنوش محمدی

پادکستر و تولید کننده محتواهای تصویری و متنی طبق الگوریتم های گوگل

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

  1. سلام من گویشیم آیفون ۶s و Addobo connect هم نصب رو گوشیم
    و به کلاس آنلاین دانشگاه وصل میشوم
    صدای استادها را دارم و آنها هم میکروفون در اختیار دانشجویان قرار میدهند همه میتوانند صحبت کنند غیر از من، واقعاً به مشکل بزرگی بر خورده ام ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام برای ایفون ۵ اس من در مرحله آخر پیوستن به کلاس پیام سافاری نمیتواند این صفحه را بارگیری کند چون تغییر مسیر زیادی انجام شده میشه راهنماییم کنید لطفا

          1. سلام، گوشی من آیفون ۱۱ هستش
            برای برنامه ادوبی کانکت میخوام کیبورد فارسی روی گوشیم نصب کنم. میشه یه کیبورد فارسی ای که کلمات رو صحیح تایپ کنه بمن معرفی کنید؟ البته گوشیم کیبورد فارسی داره ولی وقتی در برنامه ادوبی هستم موقع تایپ همش برعکسه. کیبورد رو میخوام روی گوشی ام نصب کنم و کامپیوتر هم ندارم.

          2. سلام. میتوانید از محیط مرورگر استفاده کنید (با مرورگر وارد کلاس شوید نه از طریق برنامه ادوب کانکت) که در این صورت مشکلی برای تایپ فارسی وجود ندارد. برای استفاده و ورود از اپلیکشن ادوب هم میتوانید از کیبورد عربی استفاده نمایید.

        1. سلام من وارد کلاس میشم اصلا صدا ندارم و فقط هم برای من اینجوری میشه اسپیکر های گوشیمم سالم هس میشه راهنماییم کنید چکار کنم تا صدای استادم بیاد )از مرورگر هم وارد کلاس میشم)

          1. سلام
            لطفا از طریق مرورگر وارد قسمت امنیتی شده(view site information) و قسمت مربوط به میکروفون را در حالت فعال قرار دهید. در صورت برطرف نشدن مشکل مرورگر خود را تغییر دهید.

  2. سلام من نسخه ادوب کانکت رو رو ایفون ۵ اس نصب کردم همه مراحل اتصال به کلاس مجازی به درستی انجام میشه ولی در پیوستن به کلاس پیام سافاری نمیتواند این صفحه را باز کند زیرا تغییر مسیر زیادی انجام شده مواجه میشوم راه حل این مشکل چگونه برطرف میشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  3. سلام وقت بخیر
    ببخشید من یک سال وارد برنامه میشدم اما الان هرچی روی لینک کلیک میکنم ارور میده
    یعنی تنظیمات چیزی رو عوض کردم
    ایفن ۸

  4. سلام وقت بخیر من با آیپد وارد میشم چه از طریق اداب کانکت و چه از طریق browser یه پیغام media access (to access any audio, video or content shared here the browser needs your permission) میاد پایینشم میزنه display media ولی زمانی که روش کلیک میکنم حذف میشه و اصلا صدای استادو ندارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    1. سلام. این پیغام میگوید برای اشتراگ گذاری باید اجازه از سمت مرورگر داشته باشید. اگر از قسمت بالای صفحه مرورگر گزینه site settings با allow کردن قسمت Microphone مشکل برطرف نشد، باید به پشتیبانی سرویس اطلاع رسانی کنید.

  5. سلام وقت بخیر
    با ایفون ۸ وصل میشم به کلاس با مرورگر یه پیغام
    media access (to access any audio, video or content shared here the browser needs your permission) میاد پایینشم میزنه display media
    صدا و تصویر بقیه رو دارم و صدای خودم هم میره ولی تصویر من ارسال نمیشه

  6. سلام من گوشیم آیفون ۱۱ هستش بابروزر وارد میشم صداندارم اصلا. وقتی باادوکانکت وارد میشم تمام چتها برعکس هستن نمیدونم چیکار کنم

    1. سلام. در صفحه مروگر سافاری خود از نوار آدرس دهی از قسمت site setting گزینه Microphone در حالت allow قرار دهید. و در اپلیکشن ادوب اگر کاربران از “دکمه شیف و x” بجای “ی” استفاده نکنن کلماتشون برعکس میشود.

    2. سلام،من ایفون ۱۱ دارم با ادوبی کانکت ک متصل میشم تصویر ندارم،راهنمایم کنین ممنون میشم گفت:

      سلام،من ایفون ۱۱ دارم با ادوبی کانکت ک متصل میشم تصویر ندارم،راهنمایم کنین ممنون میشم

      1. سلام. محدودیتی در استفاده ازگوشی ایفون در ادوب کانکت وجود ندارد. درصورتی که منظور شما از تصویر، وبکم می باشد باید از طریق مرورگر سافاری تنظیمات مربوط به وبکم را برروی allow بگذارید، همچنین می توانید از طریق مرورگر کروم و از اخرین ورژن آن نیز این مورد را تست کنید.

  7. سلام من ایفون سیکس اس پلاس دارم وقتی میخوام به ادوب متصل بشم گزینه guest نداره وفقط member هستش . در نتیجه نمیتونم وارد کلاس بشم میشه راهنماییم کنید

    1. سلام. این مورد درصورتی رخ میدهد که ادمین جلسه ورود مهمان به کلاس را غیرفعال کرده باشد و تنها کاربران تعریف شده میتوانند به کلاس وارد شوند.

  8. سلام من قبلا گوشی سامسونگ داشتم وقتی از ادوب میومدم بیرون همچنان صدا فعال بود و نیاز نبود که حتما تو برنامه بمونی،ولی الان با ایفون وقتی میام بیرون همچی قطع میشه راهنمایی کنین؟

    1. سلام. با توجه به اینکه این مورد مربوط به خود نرم افزار ادوب کانکت نمیباشد، بنظر میرسد این تنظیم مربوط به دستگاه مورد استفاده شما میباشد و این قابلیت را باید ایجاد نمایید.

  9. سلام .واقعا نرم افزار. مزخرفیه دیگه نمیشه آف لاین ببینی حتما باید دوباره اینترنت مصرف کنی دانلود. نداره

  10. سلام. من آیفون ۱۱ دارم. و توی کلاس وقتی استاد میکروفون رو برای من باز‌میکنه. صدام نمیره. مشکل از کحاست ؟

    1. باسلام
      این مورد را می بایست از قسمت تنظیمات گوشی همراه خود بررسی نمائید.
      همچنین در صورتی که از مرورگر جهت ورود به کلاس استفاده می کنید، باید مجوزهای مربوط به فعال سازی میکروفن و وبکم را چک کنید تا فعال باشد.
      برای تنظیمات مرورگر و مجوزهای فعالسازی میکروفون و وبکم در سیستم یا گوشی میتوانید آموزش مربوطه را مطالعه فرمایید.

  11. سلام من گوشی آیفون ۱۳ دارم
    چرا وقتی سر کلاس مجازی هستم و مثلا یک پیامی همون موقع از واتس آپ دارم و میرم جواب بدم کلا از کلاس بیرون می افتم، چطور هم میشه صدای استاد را داشته باشم و هم در واتس آپ پیام بدم به دوستم؟

    1. سلام. به طور کلی نباید از کلاس بیرون بیوفتید و میتوانید همزمان هم صدای استاد را داشته باشید و هم واتس اپ خود را چک نمایید. برای جواب درست و دقیق اینکه چرا شما از کلاس بیرون میوفتید، باید سرویستان بررسی شود.

  12. سلام من وفتی وارد سایت میشم‌و پیوستن به کلاسرو میزنم صفحه سفید میاد، خط سایتم تا اخر باز میشه ولی اون ادوب کانکت نمیاد که بزنم روش و وارد کلاس بشم، مشکلش میشه بگین چیه ؟

    1. با سلام
      این مورد نیاز به بررسی از سمت سرویس دهنده دارد، که آیا تنها برروی سیستم شما این مورد به وجود آمده است یا به صورت کلی می باشد.
      درصورتی که تنها برروی سیستم شما اتفاق بیفتد، ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که نیازمند بررسی می باشد.
      همچنین میتوانید از راهنمای حل مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت نیز کمک بگیرید.

  13. سلام وقت بخير
    من با گوشي آيفون 6s پيوستن به كلاس رو كه مي زنم وارد آدوب كانكت ميشه ولي صفحه را تا وسط لود مي كنه و وارد كلاس نميشه ، مشكل از كجاست ممنون از راهنماييتون

    1. با سلام
      این مورد را می بایست با سیستم و اینترنت دیگری نیز بررسی نمائید. در صورتی که باز هم مشکل ورود داشته باشید، این مورد را باید از سمت سرویس دهنده خود پیگیری نمائید.
      و در صورتی که تنها با همین گوشی مشکل ورود داشتید، یکبار حافظه هیستوری مرورگر گوشی خود را پاک کرده و از اپلیکیشن لاگ اوت کنید و مجددا بررسی نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا