آموزش های adobeconnect

فعالسازی تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت

تجربه ای دلنشین از صدا و تصویر در ادوب کانکت

فعالسازی تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت

ادوب کانکت روز به روز درحال پیشرفت و ارتقای امکانات خودش است. پس از ارائه نسخه های جدید و همچنین بروزرسانی بزرگ برای نسخه موبایل، حالا قابلیتی جدید و کاربردی به این نرم افزار دوست داشتنی کلاس مجازی اضافه شده است. قابلیت تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت یا Enhanced Audio/Video Experience که به تازگی به این نرم افزار به صورت بتا (Beta) اضافه شده است. قابلیتی که همانطور که از نامش مشخص است، سعی در بهبود تجربه صوتی و تصویری شما در کلاس های مجازی را دارد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی درباره این ویژگی جدید به شما ارائه دهیم. همچنین نحوه فعالسازی آن را به صورت تصویری برای شما قرار می دهیم. پس با تهران سرور در این آموزش همراه باشید.

تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت چیست؟

کیفیت صدا و تصویر از اصلی ترین ارکان برای برگزاری کلاس مجازی به حساب می رود. در حقیقت از آن جایی که ارتباط حضوری و رو در رو در کلاس مجازی از بین می رود، این ارکان اهمیتی زیادی دارند. با این حال به دلیل بهینه نبودن بسیاری از نرم افزارها، کیفیت مکالمه صوتی و تصویری چندان قابل قبول نبود. قطعی های مکرر، کیفیت بد تصویر حتی با سرعت اینترنت بالا، تار بودن، صدای بم و غیرقابل فهم و… همگی از مشکلات مذکور بودند. اما ادوب کانکت پیشرو در زمینه کلاس مجازی است. از این رو قابلیتی جدید به نرم افزار خود اضافه کرد تا این مشکلات را تا حد زیادی حل کند.

قابلیت Enhanced Audio/Video Experience مزایای زیادی را به کلاس مجازی شما اضافه می کند. صدای بهبود یافته با کیفیت بالا، شفاف و واضح، بدون نویز و کاهش اکو. کیفیت تصویری بالا با وضوح عالی تا 1080p. برقراری ارتباط با هر نوع مرورگری با قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش. ضبط فوری جلسات با فرمت mp4 و قرار گرفتن آن بلافاصله در My Device. این ویژگی ها تنها بخشی از امکانات این قابلیت جدید است. ویژگی هایی که قطعا هر ارائه دهنده کلاسی را مجاب به فعالسازی آن می کند.

سایر ویژگی های قابلیت جدید ادوب کانکت نیز عبارت است از:

  • اتصالات پایدار و انعطاف‌پذیر دستگاه‌ ها به صورت پخش زنده صوتی و تصویری با پشتیبانی WebRTC
  • کدک های ویدیویی و صوتی مدرن، تاخیر کم و نرخ فشرده سازی بالا را فعال می کنند و از تمام مرورگرهای وب مدرن پشتیبانی می کند
  •  نمای پشتیبان به ما امکان می دهد تا به طور مداوم تجربه کاربر را نظارت و بهینه سازی کنیم
  • بهبود کیفیت برای صدای تلفن مبتنی بر SIP با کاهش جهش و تأخیر

آموزش تصویری فعالسازی تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت

اما چطور باید این قابلیت را در ادوب کانکت فعال کرد؟ ابتدا به عنوان میزبان یا Host وارد پنل مدیریتی خود شوید. شما می توانید این قابلیت را برای اتاق های خود فعال کنید. برای این کار کافی است از منوی بالا بر روی گزینه Meetings کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود به تب دوم یعنی Edit Information یا ویرایش اطلاعات بروید. اگر کمی پایین تر بروید گزینه Enhanced Audio/Video ExperienceBETA را مشاهده می کنید. تیک آن را فعال کنید تا این گزینه برای شما فعال یا ON شود. به همین سادگی این قابلیت در اتاق های شما فعال می شود.

آموزش تصویری فعالسازی تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت

لازم به ذکر است در نسخه های جدید اگر این قابلیت را برای اتاق های درس خود فعال نکرده باشید، ادوب کانکت پیشنهاد استفاده از آن را به شما می دهد. به همین منظور پس از ورود به اتاقی که این قابلیت در آن فعال نباشد، با متن زیر یعنی Have You Tried Enhanced Audio/Video Experience (Beta) Yet? مواجه می شوید. با کلیک بر روی گزینه Try now به همین سادگی می توانید این گزینه را برای اتاقی که به آن وارد شدید فعال نمایید.

آیا تجربه صوتی/تصویری پیشرفته ادوب کانکت فعال است؟

جمع بندی

ادوب کانکت قابلیت های زیادی به نرم افزار محبوب خود اضافه کرده است و به نظر می رسد این روند ادامه یابد. اگر به دنبال تحصیل و تدریس آنلاین به شیوه درست و صحیح آن هستید، بهترین کار استفاده از پلتفرم و نرم افزارهای کلاس مجازی است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید، می توانید با مجموعه تهران سرور “پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی” همکاری کنید. همچنین تیم طراحی مودل ما جهت راه اندازی پلتفرم آموزش مجازی و اتصال ادوب کانکت به سایت های آموزشی، آماده همکاری با شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا