آموزش های BigBlueButton

ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل

ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل

بسیاری این دغدغه را دارند که جلسات کلاس های مجازی را برای چندین بار مشاهده کنند. به خصوص دانش آموزان حساس و یا آن هایی که به هر دلیلی در جلسه حاضر نیستند همیشه به دنبال فایل ضبط شده جلسات آنلاین هستند. راه های زیادی برای ضبط کلاس مجازی وجود دارد اما در محیط های مختلف تفاوت هایی نیز هستند که ممکن است کا را کمی دشوار کنند. پیش از این ضبط کلاس مجازی بیگ بلو باتن در گرین لایت را به شما به صورت تصویری – تشریحی آموزش دادیم. در این مقاله نیز قصد داریم ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل را آموزش دهیم. اگر شما هم به دنبال ضبط ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل هستید با تهران سرور در این مقاله همراه باشید.

آموزش ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل

برای این کار ابتدا باید وارد پنل کاربری خود در سایت مودل شوید. پس از آن باید درس مد نظر خود را انتخاب کنید و وارد صفحه مربوط به آن شوید. لازم به ذکر است برای اعمال تغییرات در سایت باید دسترسی مجری و استاد درس مورد نظر را داشته باشید. در غیر این صورت تنظیمات برای شما قابل ویرایش نیست. در این بخش کافی است تا کلاس آنلاین بیگ بلو باتن را انتخاب کنید.

گزینه پیوستن به جلسه را انتخاب کنید و وارد کلاس بیگ بلو باتن شوید. برای ضبط کلاس کافی است گزینه ضبط کلاس را انتخاب کنید تا عملیات ضبط آغاز شود. بعد از اینکه کلاس به اتمام رسید برای اتمام ضبط، گزینه توقف/مکث ضبط را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار باید گزینه اتمام جلسه را نیز بزنید تا کلاس به پایان برسد.

ضبط کلاس بیگ بلو باتن در مودل

پس از بازگشت دوباره به سایت، شما رکوردی از کلاس مشاهده نمی کنید که این امری طبیعی است. کافی است صفحه خود را رفرش کنید تا فیلم جلسه همراه با توضیحات آن نمایان شود. البته اگر با رفرش کردن هم این اتفاق رخ نداد، باید تنظیمات کلاس آنلاین خود را دوباره بررسی کنید.

*نکته: بعد از نمایش فیلم ضبط شده یک پیغام اطلاع رسانی برای کاربران درس ارسال می شود تا از ویدیو کلاس ضبط شده مطلع شوند.

تنظیمات دوباره کلاس مجازی چگونه است؟

برای تنظیمات کلاس مجازی باید یک مرحله به عقب برگردیم و شروع ویرایش را انتخاب کنیم. از طریق گزینه پیکربندی که با آیکون چرخ دنده مشخص است می توانیم جزئیات کلاس را تغییر دهیم.

جمع بندی

همانطور که مشاهده فرمودید، به همین سادگی می توان کلاس مجازی بیگ بلو باتن را در محیط مودل ضبط کرد. اگر به دنبال تحصیل و تدریس مجازی به صورت درست و صحیح آن هستید بهترین کار استفاده از پلتفرم و نرم افزارهای کلاس مجازی است. در صورتی که قصد خرید کلاس مجازی دارید می توانید با مجموعه تهران سرور پیشرو در ارائه خدمات وب و کلاس مجازی همکاری کنید. همچنین تیم طراحی مودل ما آماده همکاری جهت ایجاد پلتفرم آموزش مجازی با شماست. علاوه بر این برای دیدن آموزش های ویدیویی ما نیز می توانید به کانال آپارات تهران سرور مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا