آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

چطور سایت آژانس مسافرتی طراحی کنیم؟

طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سفر همیشه یکی از جذاب ترین تفریحات انسان از دیرباز تا کنون بوده است. یکی از بخش هایی که کار سفر رفتن را برای ما آسان تر می کنند، آژانس های مسافرتی هستند. امروزه به لطف اینترنت و وب سایت ها، هر کسب و کاری مشتاق به حضور در این فضا است. آژانس های مسافرتی نیز از آن جایی که با مشتریان زیادی از سراسر کشور در ارتباط هستند، به جای افزایش شعب در شهرهای مختلف می توانند وب سایت آژانس مسافرتی تاسیس کنند. با این کار مشتریان به سادگی می توانند در هر شهری که هستند بلیت مسافرتی خود را رزرو کنند. در این مقاله تهران سرور قصد داریم تا از اهمیت و ویژگی های طراحی سایت آژانس مسافرتی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

آژانس های مسافرتی چرا به وب سایت نیاز دارند؟

صنعت توریسم و گردشگری با شیوع کرونا ضربات شدید مالی را متحمل شد. به علت همه گیری این ویروس عجیب در دنیا، سفرهای داخلی و خارجی به طرق مختلف تا مدت ها به تعویق افتاد. سفرهای کاری، تفریحی، سیاحتی و زیارتی نیز از جمله همین محدودیت ها بودند. با این حال باید همیشه از محدودیت ها و شرایط نا به سامان استفاده بهینه کرد. در این مدت آژانس های مسافرتی باید به فکر بهبود خدمات و راهی برای جذب مخاطب در دوران پسا کرونا باشند. یکی از این مسائل بدون شک طراحی سایت آژانس مسافرتی است. با این کار می توانند مشتریان خود را از شهرهای مختلف به سمت سرویس های خود جذب کنند. در واقع امروزه به دلیل نقش مهمی که اینترنت و سایت ها در رونق کسب و کارها دارند، شرکت های مسافرتی نیز ناگذیر به حضور در این فضا هستند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی یک سایت برای آژانس شما بخش مهمی از بازاریابی آنلاین شما به حساب می آید. از آن جایی که وب سایت ها امروزه اعتبار کسب و کارها هستند، داشتن یک سایت زیبا و کارآمد می تواند مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان آورد. از آن جایی که ۹۵ درصد افراد پیش از خرید از شما به سراغ جستجوی شما در اینترنت و بررسی کارآیی و خدمات شما در وب سایتتان می گردند باید اهمیت ویژه ای برای این مسئله قائل شوید. به عبارت دیگر باید پذیرفت که وب سایت مسافرتی شما هویت برند آژانس گردشگری شما است. پس سعی کنید در بهبود آن نهایت تلاشتان را بکنید.

وب سایت آژانس مسافرتی و ویژگی های آن

بی شک هر وب سایتی ویژگی های خاص خود نسبت به حوزه فعالیت خودش را دارد. از این رو یک وب سایت آژانس مسافرتی نیز باید یک سری ویژگی منحصر به فرد و کارآمد داشته باشد. مهم ترین بخشی که در آن باید تعبیه کنید فروش آنلاین بلیت است. در حقیقت باید بر اساس فعالیت زمینی، هوایی و دریایی سفرها را دسته بندی کنید. شهر یا کشور را مشخص کنید. نوع وسیله نقلیه و مدل آن و همچنین ساعت حرکت همگی باید به درستی و زیبایی درون سایت قرار بگیرند. منوی جستجو برای کاربر باید فعال باشد تا بتواند شهر یا نوع سفری که می خواهد را با یک سرچ ساده و سریع پیدا کند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی دیگر یک سایت خوب مسافرتی، وجود راه ارتباطی با آن است. شما باید یک صفحه تماس با ما ویژه طراحی کنید و به طرق مختلف با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. مشاوره آنلاین و تلفنی و پشتیبانی و پرسش و پاسخ بخش هایی است که باید در این صفحه قرار گرفته شود. معرفی کامل سفرها، تورها، ویزاها، هتل، مناطق اقامتی و… نیز از دیگر مزایای یک سایت خوب در این حوزه است.

  • فروش آنلاین بلیت
  • نمایش اطلاعات سفرها، تورها و…
  • نمایش اطلاعات هتل ها و اقامتگاه ها
  • معرفی انواع سفر
  • معرفی انواع ویزا
  • پشتیبانی و خدمات
  • ارتباط مستقیم با مشتریان
  • طراحی متناسب با فضای کاری
  • امکان ثبت نظرات
  • وبلاگ برای معرفی خدمات مختلف آژانس
  • واکنشگرا بودن
  • و…

جمع بندی

اگر دارای آژانس مسافرتی هستید و با مطالعه این مقاله احساس نیاز به یک طراحی سایت آژانس مسافرتی داشتید، اما هنوز سایتی برای کسب و کار خود دست و پا نکردید می‌ توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه‌ تهران سرور همراه با پشتیبانی ۲۴ ساعته بسپارید. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی مسافرتی می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایتی با کیفیت تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا