آموزشطراحی سایت و سئوطراحی سایت و وردپرسکسب و کار

طراحی سایت املاک چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

چرا باید برای املاک سایت طراحی کنیم؟

طراحی سایت املاک چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

با پیشرفت فناوری و به خصوص فعالیت های تحت وب، بسیاری از کسب و کار ها امروزه برای توسعه فعالیت خود به اینترنت روی آورده اند که در این میان گروه مشاورین املاک نیز به حضور در اینترنت علاقه بسیاری نشان داده و در دوران کرونا نیز میزان فعالیت آن ها در صفحات مجازی و سایت ها بسیار زیاد شده است. برخی تنها به فعالیت در شبکه های اجتماعی پرداختند اما برخی دیگر که دید وسیع تری نسبت به بقیه داشتند طراحی سایت املاک را انتخاب کردند و با راه اندازی یک وب سایت وردپرسی توانستند مشتریان زیادی را به سمت گروه مشاوره املاک خود جذب کنند.

وب سایت املاک و ویژگی‌ های آن

در سال های گذشته جستجو در اینترنت برای خرید و فروش و اجاره خانه ها بسیار زیاد شده است و طراحی سایت املاک یک راه مطمئن برای افزایش درآمد به شمار می آید. در حقیقت با راه اندازی یک وب سایت املاک مخاطبان می توانند در هر جایی که باشند مسکن مورد نظر خود را در اینترنت بیابند و به بررسی گزینه های موجود و متناسب با بودجه خود بپردازند. تمام این ها بدون گرفتاری در ترافیک و رفت و آمدهای شهری تنها با یک سایت امکان پذیر است.

چرا باید برای املاک سایت طراحی کنیم؟

بی شک هر وب سایتی ویژگی های خاص خود نسبت به حوزه فعالیت خودش را دارد. از این رو یک وب سایت مشاوره املاک نیز باید یک سری ویژگی منحصر به فرد و کارآمد داشته باشد. مهم ترین آن دادن اطلاعات کافی از املاک و زمین هایی است که برای معامله نزد شما وجود دارند. سعی کنید اطلاعات جغرافیایی و قیمت را به طور دقیق مشخص کنید. حتما بخشی را برای گفتگوی خریدار و فروشنده تعبیه کنید تا بتوانند نظرات خود را باهم رد و بدل کنند و تعامل میان افراد در سایت شما به خوبی ایجاد شود.

  • طراحی متناسب با فضای املاک
  • امکان گفتگوی میان خریدار و فروشنده
  • درج مشخصات کامل املاک
  • امکان برقراری ارتباط با مشاوران املاک
  • امکان پرداخت بیعانه و قرار دادن درگاه آنلاین پرداخت
  • قرار دادن بخشی برای ثبت خانه مورد نظر
  • بخش اخبار و اطلاعیه ها در مورد مسکن
  • واکنشگرا بودن
  • وبلاگ جهت معرفی خدمات
  • ویدئوهای تبلیغاتی
  • و…

مشاوران املاک چه نیازی به سایت دارند؟

یکی از مزایای داشتن وب سایت برای مشاورین املاک فعالیت گسترده است. به عنوان مثال اگر قصد داشته باشید رزومه ای از فعالیت هایی که انجام داده اید یا در حال انجام دادن آن ها هستید را به صورت محتوا یا تصاویری در اختیار دیگران قرار دهید ممکن است بوسیله خدمات رسانه ای و چاپ بروشور و تبلیغات این کار را انجام دهید، اما این کارها هزینه های بسیار زیادی برای شما خواهد داشت که بارها و بارها باید آن ها را تکرار کنید. اما در مقابل داشتن یک وب سایت راه حل ارزان قیمت تری برای شما خواهد بود و در عوض در آمد بسیار زیاد تری را به سمت کسب و کار شما می آورد.

چرا باید برای املاک سایت طراحی کنیم؟

از طرفی دیگر داشتن یک سایت املاک اعتبار خاصی به گروه مشاوره شما می دهد و باعث می شود سطح اطمینان مشتریان به شما افزایش یابد. همچنین امکان مشاهده موقعیت مکانی ملک ها و قابلیت قرار دادن تصاویری از ملک های موجود باعث می شود که نیاز مشاوران املاک به داشتن وب سایت بیش از پیش احساس شود.

جمع بندی

اگر دارای املاک هستید و یا گروه مشاورین املاک با تجربه ای می باشید و با مطالعه این مقاله احساس نیاز به یک سایت املاک داشتید، اما هنوز سایتی برای کسب و کار خود دست و پا نکردید می‌ توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ ای و با سابقه‌ تهران سرور همراه با پشتیبانی 24 ساعته بسپارید. برای سفارش طراحی سایت وردپرسی املاک می توانید با کارشناسان تهران سرور تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلن مورد نظر خود را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایتی با کیفیت تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا