طراحی سایت و وردپرس

طراحی سایت فروشگاه کتاب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اهمیت طراحی سایت فروشگاه کتاب

طراحی سایت فروشگاه کتاب چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مطالعه بهترین روش برای کسب علم و تجربه در زمینه های مختلف است و اهمیت آن غیر قابل انکار است. از گذشته های دور نیز گفته اند که کتاب دوست مهربان هر شخص است و به او کمک می کند تا وسعت دیدی عظیم نسبت به مسائل پیدا کند. پیشرفت های روز افزون در حوزه های مختلف تکنولوژی، شیوه مطالعه و کتابخوانی را نیز دگرگون ساخته و ظهور کتاب های الکترونیکی و کتاب های صوتی تعداد زیادی از افراد را به مطالعه علاقه مند کرد. با این حال هنوز هم کتاب های کاغذی طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. شما با طراحی سایت فروشگاه کتاب می توانید تمامی محصولات از کتاب کاغذی گرفته تا کتاب صوتی در موضوعات مختلف مانند رمان، روانشناسی، هنر و… را به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.

وب سایت فروشگاه کتاب

همانطور که از اسم این نوع سایت مشخص است، شما در آن اقدام به فروش کتاب می کنید. دنیای کتاب بسیار گسترده است و شما می توانید در حوزه های مختلف آن کتاب به فروش برسانید. همین مسئله به شما کمک می کند تا دایره مشتریان شما بسیار بزرگ تر باشد. شما می توانید با راه اندازی یک فروشگاه کتاب آنلاین بزرگ، انواع و اقسام این کتاب ها را پوشش دهید و آن ها را برای فروش در سایت خود بگذارید و همچنین خلاصه ای از آن به عنوان پیش نمایش در دسترس مخاطب قرار دهید تا بیشتر با کتابی که قصد خریدش را دارد آشنا شود.

ویژگی های طراحی سایت کتاب

همانطور که گفتیم امروزه کتاب ها به ۳ شیوه کاغذی، الکترونیکی و صوتی در دسترس قرار دارند و شما نیز می توانید کتاب ها را به همین ۳ شیوه به فروش برسانید. به دلیل گرانی چاپ و کاغذ، با این کار انتخاب های بیشتری پیش روی مخاطبان خود قرار می دهید و قطعا فروش بیشتری نیز خواهید داشت. یک بخش گفتگو به عنوان تالار گفتگو ایجاد کنید تا کاربران کتابخوان، تجربه های خود را از کتاب های که خوانند به اشتراک بگذارند. همچنین می توانید یک سیستم امتیاز دهی نیز برای کتاب ها در نظر بگیرید تا یک دیتابیس قدرتمند برای طرفداران کتاب ایجاد کنید.

سایت کتاب چیست؟

مناسبت های زیادی از جمله روز جهانی کتاب، هفته کتابخوانی، زادروز نویسنده های بزرگ و… نیز وجود دارند که فرصت مناسبی برای شما به حساب می آیند. شما باید این فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آن ها برای برگزاری جشنواره های تخفیفی استفاده کنید. بن های تخفیف به کاربران با سابقه خود بدهید و برای جذب مخاطبان جدید نیز کدها مخصوص تهیه کنید. بدین شکل هم در یادآوری مناسبت های کتاب مثبت عمل کرده اید و هم سود زیادی به دست خواهید آورد.

ویژگی‌های وب سایت فروش آنلاین کتاب

  • طراحی مناسب با حال و هوای دنیای کتاب
  • استفاده از رنگ های مناسب
  • تالار گفتگو برای تبادل نظرات
  • سیستم امتیاز دهی و Review نویسی برای کتاب ها
  • پرداخت آنلاین آنی
  • تخفیفات ویژه
  • وبلاگ برای معرفی کتاب ها
  • ایجاد دیتابیسی قوی از نویسنده ها
  • معرفی کتاب های مشابه
  • دسته بندی بر اساس ژانر، نویسنده، ناشر
  • و…

جمع بندی

فرهنگ کتابخوانی چند سالی است که جان تازه ای گرفته و طرفداران پر و پا قرص زیادی در کشور ما نیز دارد. شما با راه اندازی یک سایت فروشگاه کتاب می توانید علاوه بر اشاعه این فرهنگ در کشور درآمدی خوب نیز به دست آورید. اگر قصد طراحی سایت فروشگاه کتاب آنلاین دارید، می توانید کار خود را به تیم طراحی سایت وردپرس تهران سرور بسپارید. همچنین تیم سئو ما برای هرچه بهتر دیده شدن شما، آماده همکاری می باشد. به همین منظور کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان پلان های مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت شما در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما تحویل داده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا